دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

تجربه رانندگی با ماشین های سریع و خشن در تور نوروز کیش 

چهارشنبه، 16 اسفند 1402
یکی از مناطق آزاد کشور که جدیدترین خودروها را برای اجاره قرار می‌دهد، شهر کیش است. به همین دلیل هم مسافران تور کیش برای اجاره‌ی خودروهای سریع و خشن این جزیره را انتخاب می‌کنند. اما کدام خودروها در کیش پر طرفدار و جذاب هستند؟

امکان اجاره‌ی خودروهای لوکس و عجیب در تهران هم وجود دارد. اما ترافیک داخل شهر مانع بزرگی پیش روی فرد اجاره کننده برای لذت از سواری این دست خودروهاست. از یک طرف ریسک تصادف در ترافیک تهران زیاد می‌باشد و از طرف دیگر هم برخی از خودروهای لوکس به روز خارجی به ندرت در پایتخت پیدا می‌شود. اما شما می‌توانید در مناطق آزاد لوکس‌ترین خودروها را دیده و در محیطی خلوت‌تر و امن تجربه رانندگی با آن‌ها را پیدا کنید. یکی از مناطق آزاد کشور که جدیدترین خودروها را برای اجاره قرار می‌دهد، شهر کیش است. به همین دلیل هم مسافران تور کیش برای اجاره‌ی خودروهای سریع و خشن این جزیره را انتخاب می‌کنند. اما کدام خودروها در کیش پر طرفدار و جذاب هستند؟

اجاره 6 خودرو در کیش که از سواری آن‌ها سیر نمی‌شوید!

در ادامه‌ی این مطلب 7 مورد از خودروهایی که شاید در تهران هم پیدا نکنید به شما معرفی می‌کنیم. همچنین هزینه‌ی اجاره‌ی روزانه‌ی هر یک از این خودروها را نیز به اطلاع شما می‌رسانیم:

آئودی Q5؛ جدید، جذاب و با چهره‌ای دوست داشتنی

Audi Q5 یک خودروی شیک و جذاب است که از نظر عملکردی نیز بسیار قوی عمل می‌کند. Q5 با طراحی زیبا و خطوط دینامیکی، هر فردی را به خود جلب می‌کند. این خودرو دارای موتورهای قدرتمند و انتخابی از سیستم‌های رانندگی پیشرفته است که تجربه رانندگی را لذت‌بخش و اعتمادآور می‌کند. در محیطی چون جزیره زیبای کیش، Audi Q5 با داشتن فناوری‌های رانندگی هوشمند و سیستم‌های ایمنی پیشرفته، از جمله سیستم های ترمز ABS، سیستم کنترل پایداری و کمک های رانندگی ایمن، به شما رانندگی ایمن را ارائه می‌دهد.

اجاره برای هر 24 ساعت: 9 میلیون و 500 هزار تومان

جگوار تایپ F؛ یکی از مدرن‌ترین خودروهای کیش

خودروی جگوار تایپ F که در سال 2021 تولید شد یکی از لوکس‌ترین محصولات این شرکت به حساب می‌آید. هرچند که این خودرو در مدل 7 رنگ هم وجود دارد. اما با وجود نادر بودن این رنگ برای این محصول جگوار در تور کیش باید به سراغ اجاره‌ی آن در رنگ‌های معمولی باشید. با وجود اسپرت بودن این خودرو، استفاده از آن را به جوانان پیشنهاد می‌کنیم.

اجاره برای هر 24 ساعت: 9 میلیون تومان

رنجرور ایوک؛ خودرویی که در ایران کم پیدا می‌شود!

رنج روور ایوک یک خودروی اس‌یووی (SUV) لوکس است که توسط شرکت خودروسازی بریتانیایی، رنج روور تولید می‌شود. این موتورهای قدرتمند و سیستم‌های رانندگی پیشرفته، رنج روور ایوک را به یکی از راحت‌ترین خودروها تبدیل کرده است. اتاق داخلی این خودرو، با ارائه امکانات رفاهی و سرگرمی مدرن که تجربه رانندگی جدیدی را به شما می‌دهد. همچنین ایوک با داشتن سیستم‌های ایمنی پیشرفته، از جمله سیستم‌های کنترل استحکام، سیستم‌های هشدار و کنترل تصادف، به راننده اطمینان و ایمنی بیشتری را در طول رانندگی می‌بخشد. در مجموع، رنج روور ایوک با وجود این امکانات فوق‌العاده و تعداد کم آن در ایران و به خصوص تهران یکی از خودروهای محبوب برای اجاره در کیش به حساب می‌آید.

اجاره برای هر 24 ساعت: 9 میلیون تومان

دوج چلنجر؛ آمریکایی ممنوعه که در کیش پرسه می‌زند!

دوج چلنجر یک خودروی اسپرت و قدرتمند است که توسط شرکت خودروسازی آمریکایی دوج تولید می‌شود. این خودرو با طراحی قوی و بدنه ایمن، یک نماد از قدرت و عملکرد در جاده‌ها به شمار می‌رود. چلنجر با داشتن موتورهای قدرتمند و فناوری‌های پیشرفته، تجربه رانندگی اشتیاق‌انگیزی را به راننده ارائه می‌دهد. این خودرو با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن، از جمله سیستم‌های کنترل پایداری و ترمز ABS، ایمنی و کنترل بیشتر را به راننده می‌بخشد. همچنین، دوج چلنجر با طراحی شگفت‌انگیز و امکانات رفاهی متنوع، تجربه‌ای فوق‌العاده از رانندگی را فراهم می‌کند که برای علاقمندان به خودروهای قدرتمند و جذاب، بسیار جذاب است.

اجاره برای هر 24 ساعت: 5 میلیون تومان

دنبال مازراتی لوانته در تهران نگردید!

کم‌تر پیش می‌آید که بتوانید مازراتی لوانته را در تهران و سایر شهرهای بزرگ ایران پیدا کنید. به خصوص اگر قصد شما اجاره‌ی این خودروی لوکس باشد. اما در صورت رزرو تور کیش و سفر به این شهر امکان اجاره‌ی این خودروی لوکس وجود دارد.

اجاره برای هر 24 ساعت: 9 میلیون تومان

فورد موستانگ؛ یکی از سریع‌ترین‌های این لیست

فورد موستانگ یکی از خودروهای اسپرت و محبوب است که توسط شرکت فورد تولید می‌شود. این خودرو با طراحی دینامیک و جذاب، جلب توجه هر کسی را در محیط‌های مختلف می‌کند. یکی از نکات متمایز کننده این خودرو، عملکرد قوی و سریع آن است. موستانگ با موتورهای پرقدرت و سیستم‌های عملکردی پیشرفته، تجربه رانندگی مهیج و هیجان‌انگیزی را به شما ارائه می‌دهد. همچنین، داشتن قیمت مناسب برای اجاره نسبت به خودروهای مشابه در کلاس اسپرت، از موستانگ یک انتخاب محبوب برای علاقمندان به سرعت در کیش می‌سازد. این خودرو به دلیل اینکه عمدتا در ایران پلاک نمی‌شود، در کیش تقاضای زیادی برای کرایه‌ی این خودرو وجود دارد. فورد موستانگ در کیش پلاک منطقه آزاد دارد.

اجاره برای هر 24 ساعت: 3 میلیون و هشتصد هزار تومان

هزینه‌ی اجاره خودروهای لوکس در تور کیش نوروز

همانطور که قیمت تور نوروز کیش، نسبت به سایر ماه‌های سال به دلیل افزایش تعداد مسافران بالاتر رفته است. طبیعتا قیمت خودروهای اجاره‌ای در کیش نیز با وجود افزایش تقاضا برای کرایه‌ی این دست از خودروها بیشتر می‌شود. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم برای کاهش هزینه‌های استفاده از این خودروها را به زمانی غیر از نوروز موکول کنید.

رزرو تور کیش از سایت لحظه آخر

در صورتی که قصد رزرو تور کیش و سواری از خودروهای لوکس این شهر را دارید، ما به شما خرید پکیج‌های مسافرتی این مقصد از سایت لحظه آخر را پیشنهاد می‌دهیم. این سایت تورهای کیش را در نوروز و سایر ایام سال با قیمت‌های مناسب و حتی به صورت اقساطی به شما ارائه می‌دهد.


پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 30 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی متن
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تصاویری جالب از چهره متفاوت بازیگران سرشناس و مطرح با سبیل+عکس/ از محمدرضا گلزار و مهران مدیری تا مهدی سلوکی و محسن تنابنده
خوشگذرانی مایه‌داریِ زهرا گونش و همسر ثروتمندش در قایق تفریحی وسط دریا+ عکس/ تعطیلات آخر هفته خانوم والیبالیست
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(ویدیو) بحث جدید جواد خیابانی و خداداد عزیزی روی آنتن زنده بر سر انسانیت به خرج دادن/ واقعا بنظر شما هم انسانیت واسه 4000 سال پیشه؟ فکر میکردین آقای خیابانی اینقدر باظرفیت باشن؟
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
تصاویر زیبایی از احسان علیخانی، مجری برنامه "جوکر 2"، در کنار پدر و مادرش/ آقای مجری انگار بیشتر شبیه مادر گرامیشونن
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
خوشگلاسیون بازیگر و کشتی‌گیر هالیوودی د راک توسط دخترانش / این ووروجک ها راک رو با گلیتر یونی کورنی اکلیلی کردن 😂 فقط خنده های پدرشون