دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه /

تخلفات برگزاری آزمون استخدامی 

شنبه، 25 اسفند 1397
کد خبر: 27836
ساعد نیوز: پس از اعتراضات متقاضیان آزمون فراگیر استخدامی مبنی بر صورت گرفتن تخلفات متعدد در این آزمون، مدیر مرکز آزمون‌های جهاد دانشگاهی از برگزاری آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در چارچوب قانونی خبر داد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از فارس، برخی از متقاضیان آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در ارتباط با سامانه فارس من اعلام کردند در این آزمون که روز جمعه هفته گذشته در تاریخ  هفدهم اسفندماه برگزار شد تخلفاتی صورت گرفته و خواستار پیگیری این موضوع شدند.

این افراد اعلام کردند سؤالات آزمون استخدامی در سطح بسیار پایین و غیر استاندارد طراحی شده بود و میان داوطلبانی که برای آزمون مطالعه کرده‌اند و آنهایی که تلاشی نکرده‌‌اند، تفاوتی وجود نداشت. 

آنچه که داوطلبان مطرح کرده‌اند حکایت از صورت گرفتن تخلفاتی نظیر استفاده از تلفن همراه در جلسه آزمون، مهر و موم نبودن دفترچه سؤالات و مشورتی پاسخ دادن سوالات آزمون در حوزه‌های شهرهای کوچک است. 

 حسام آشنا، مدیر مرکز آزمون‌های جهاد دانشگاهی در این خصوص گفت: سطح سؤالات طرح شده برای آزمون فراگیر استخدامی کاملا استاندارد بوده و توسط متخصصان و کارشناسان مربوطه این سؤالات طرح شده است. 

وی با بیان اینکه دفترچه سؤالات آزمون‌ها هیچ وقت مهر و موم نمی‌شود، اظهار داشت: دفترچه‌ها بسته‌بندی شده و در کیسه‌های پلمپ شده ارسال می‌شود و تخلفی در این زمینه صورت نگرفته است.

آشنا تأکید کرد: به غیر از عوامل اجرایی که مسئولیت توزیع دفترچه‌ها را بر عهده دارند، هیچ شخص دیگری قبل از‌ آزمون به دفترچه سؤالات دسترسی نداشته است. 

مدیر مرکز آزمون‌های جهاد دانشگاهی ادامه داد: در هیچ حوزه‌ای داوطلبان به صورت مشورتی به سوالات پاسخ نداند و آزمون در چارچوب قانون برگزار شده است.

آشنا با بیان اینکه در هر حوزه علاوه بر مراقبین آزمون، ناظرین آزمون نیز حضور دارند گفت: مسئولین حفاظت حضور داشتند و هیچ داوطلبی اجازه استفاده از تلفن همراه را نداشت. 

مدیر مرکز آزمون‌های جهاد دانشگاهی در پایان درباره ادعای تقلب در آزمون خاطرنشان کرد: اگر منظور از تخلف، تقلب است در همه آزمون‌ها تقلب صورت می‌گیرد و با تقلب حتما برخورد می‌شود و افراد متقلب شناسایی می‌شوند و برای‌ آنها صورت جلسه ترتیب داده می‌شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ماجرای تسبیح رایگانی که به زائران حج امسال هدیه داده می شود!
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
(فیلم) بالکن زیبا و پر از گل سوگل طهماسبی با ویویی ابدی رو به کوه / چقدر خوش سلیقه‌اس ...
گردش لاکچری شبنم قلی خانی بازیگر نقش مریم مقدس در یک کافه سر سبز در دبی/ خوش بگذره +عکس
رونمایی از چهره واقعی و زیبای کیمیا خاتون و شمس تبریزی برای اولین بار/ چشمان بادامی و ابروی کمانی دختر مولانا+عکس
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
نگاهی به جشن تولد 93 سالگی پدر حمید معصومی نژاد گوینده خبر از رُم/مبارکا باشه +عکس
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب