دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

تکذیب شایعه عملیات انتحاری در تشییع سردار 

سه شنبه، 17 دی 1398
کد خبر: 56951
ساعد نیوز: شایعه عملیات انتحاری در مراسم تشییع سردار سلیمانی تکذیب شد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایرنا، کیانوش جهانپور روز سه شنبه افزود: حادثه از بین رفتن تعدادی از هموطنان عزادار در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی در کرمان صحت دارد و متاسفانه تعدادی از عزاداران در ازدحام جمعیت جان خود را از دست دادند و تعدادی نیز مصدوم شدند.

وی گفت: ابعاد حادثه در حال بررسی است و هنوز نمی توان آمار دقیقی از کشته ها و مصدومان این حادثه اعلام کرد. دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت در کرمان حضور دارد و شخصا بر پیگیری درمان مصدومان نظارت دارد.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: هیچ کدام از آمار هایی که در برخی رسانه ها درباره تعداد کشته ها و مصدومان این حادثه اعلام شده، مورد تایید نیست.

وی افزود: با وجود مشکلاتی که در ازدحام جمعیت برای انتقال مصدومان با آمبولانس وجود داشت اکنون همه مصدومان به بیمارستان منتقل شده اند و درمان آنان در حال انجام است.

جهانپور گفت: ازدحام جمعیت در یکی دو نقطه از جا هایی که تراکم جمعیت وجود داشت باعث شد عده ای از مردم زیر دست و پا و ازدحام بمانند و در این حادثه تعدادی از عزاداران دچار آسیب شدند که در بین آنان زن و مرد و سالمند و نوجوان وجود دارد.

حمید شمس الدینی این را نیز هم اضافه کرد که در این رابطه هیچ یک از موارد مطروحه و شایعات در شبکه های مجازی درباره عملیات انتحاری موضوعیت ندارد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
گام به گام مراحل چاپ کتاب
مراحل سابمیت مقاله
سابمیت مقاله چیست؟
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟