دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / موفقیت / کسب و کار /

تلاش ‌های شبانه روزی ام به ثروت ختم شد 

دوشنبه، 26 دی 1401
ساعدنیوز: شروع هر کاری بایستی با تلاش و قدرت بیشتری باشد تا بتوانید جایگاه خود را در بازار تثبیت کنید و در بین رقبا حرفی برای گفتن داشته باشید. من با ایجاد کسب ‌و کار خود موفق شدم تا از طریق تلاش شبانه ‌روزی در حوزه دستکش به ثروت بزرگی دست یابم و در نتیجه تلاش‌ های خود را به ثروت شیرینی تبدیل کردم.

دستکش سیلیکونی فر

آج های کوچک در سطح دستکش سیلیکونی فر مانع از لغزش ظروف در دست می گردد، این محصول در بسته بندی تکی با تنوع رنگ موجود است. دستکش سیلیکونی فر به علت داشتن ویژگی ضد حرارتی و محافظت از دست، در آشپزخانه ها، رستوران ها و قنادی ها دارای کاربرد فراوانی است. این نوع دستکش دارای کشش فراوان، مقاومت حرارتی زیاد و نرمی و انعطاف پذیری است، بنابراین دارای عمر طولانی برای استفاده های مختلف می باشد. این محصول بسیار نرم و راحت است و به علت کاربرد سیلیکون در آن دارای خاصیت ضد باکتری، ضد حساسیت و بدون بو می باشد. این محصول اغلب با سیلیکون ساخته می شوند که در برابر آب و لک لکها و مقاوم می باشد یا از مواد مصنوعی قوی تری استفاده می کنند دستکشهای فر اغلب به صورت تکی یا جفتی فروخته می شوندکه برای پوشیدن برای هر دو دست طراحی شده است.

دستکش سیلیکونی

از مزایای دستکش سیلیکونی این است که زمانی که دست زخمی است با استفاده از این دستکش محل آسیب دیده آلوده و عفونی نمی شود. دستکش سلیکونی تولید شده از جنس سلیکون نرم و انعطاف پذیر می باشد که در برابر نوسانات دمایی مقاوم است. ضخامت مناسب و همچنین نوع جنس دستکش به گونه ای است که کمتر دما را از طریق خود به دست ها منتقل می کند و همچنین سوراخ آویز برای آویز کردن دارد. دستکش های سلیکونی در مدل های مختلف با کاربردهای متنوع طراحی شده اند.

دستکش سیلیکونی نسوز

معمولاً روی انواع دستکش سیلیکونی نسوز برجستگی هایی تعبیه می کنند تا هنگام برداشتن ظروف، در دست سر نخورده و به راحتی قابل کنترل باشد. برای شناخت ویژگی های دستکش سیلیکونی نسوز بهتر است در ابتدا با سیلیکون نسوز آشنا شوید. سیلیکون ماده ای پلیمری است که به علت مزایای زیاد آن جایگزین پلاستیک شده است، این ماده از زنجیره اتم های سیلیکون و اکسیژن ساخته می شود. برای اینکه مقاومت آن را در برابر حرارت بالا ببرند در میان این توالی اتم های کربن و هیدروژن و سایر اتم ها را وارد کرده اند. دستکشهای نسوز برای برداشتن ظروف داخل فرو مایکروفر مناسب برای برداشتن قابلمه و تابه، مناسب برای دکوراسیون آشپزخانه، تنوع طراحی متناسب با دکور آشپزخانه، شست شو آسان و مناسب برای اشپزخانه خانه، قنادی و رستوران می باشد.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به جشن تولد 93 سالگی پدر حمید معصومی نژاد گوینده خبر از رُم/مبارکا باشه +عکس
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
ماجرای تسبیح رایگانی که به زائران حج امسال هدیه داده می شود!
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
گردش لاکچری شبنم قلی خانی بازیگر نقش مریم مقدس در یک کافه سر سبز در دبی/ خوش بگذره +عکس
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
طلاق بی سر و صدای آرام جوینده و سپهر حیدری در پی انتشار ویدئوهای مستهجن و غیراخلاقی
(فیلم) داماد کم شعور گریه عروس را درآورد! / وقتی مامان و بابات برات زن می‌گیرن و تو جنبه نداری!
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه