دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

تلاش ترامپ برای به نمایش درنیامدن فیلم کارگردان ایرانی در آمریکا / کارآموز بلای جان ترامپ می‌شود؟ 

یکشنبه، 11 شهریور 1403
کد خبر: 406411
ساعدنیوز: آیا فیلم سینمایی «کاراموز» ساخته علی عباسی که در باره دوره‌ای از زندگی دونالد ترامپ است، در امریکا جنجال به پا خواهد کرد!؟

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز به نقل از بانی فیلم، پخش کننده امریکایی فیلم پر سر وصدای علی عباسی می‌گوید پاسخ به این پرسش مثبت است!

او معتقد است «کارآموز» که اولین نمایش خود را در مسابقه کن داشت و از 11 اکتبر پیش از انتخابات امریکا به نمایش عمومی در سینماهای این کشور درخواهد آمد، بدون شک عکس‌العمل‌های گسترده‌ای در رسانه‌های امریکایی خواهد داشت.

بنا به نوشته اسکرین دیلی، قرار بود این فیلم در ماه ژوین به نمایش درآید که تاریخ نمایش آن درست نزدیک انتخابات ریاست جمهوری امریکا تعیین سده است.

در همین باره، از سوی وکیلان دونالد ترامپ برای جلوگیری نمایش این فیلم سینمایی اقداماتی صورت گرفت که به جایی نرسید.

قرار است «کارآموز» با حضور کارگردانش در جشنواره تلورایید که از امروز شروع شده به نمایش درآید.

همچنین این فیلم قرار است از 18 اکتبر در سینماهای فرانسه به نمایش درآید.

ماجرای فیلم «کارآموز» در دهه هفتاد و هشتاد میلادی در امریکا می‌گذرد، زمانی که دونالد ترامپ جوان، کسب و کارش در ساختمان‌سازی را شروع کرده بود. در یکی از صحنه‌های فیلم دیده می‌شود که ترامپ به همسر اولش ایوانا تجاوز می‌کند، همسر اول ترامپ سال 2022 درگذشت.

تماشاگر در «کارآموز» می‌بیند که چگونه دونالد ترامپ با کمک یک وکیل شارلاتان زبر دستش، پله‌های ترقی و ثروتمند شدن را طی می‌کند.

پخش کننده و تهیه‌کنندگان «کارآموز» امیدوارند که این فیلم بتواند موفقیت زیادی در گیشه سینماها و شانس کاندیدا شدن برای جوایز اسکار سال آینده داشته باشد.

بسیاری از منتقدان سینمایی می‌گویند که این فیلم سیاسی علی عباسی مانند فیلم مستند سینمایی «فارنهایت 9/11» ساخته مایکل مور که توانست جایزه اسکار را به دست آورده بود، از شانس بالایی برای موفقیت در جشن اسکار برخوردار است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 11 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
نیمه کاره ماندن سفر شمال سید محمد خاتمی و تماس مکرر وزیر بهداشت پزشکیان با او / تماس قبل از ساعت 8 صبح یعنی اتفاق بدی افتاده ...
بیدار کردن علیرام نورایی از خواب خوش صبحگاهی به دست پسرش با مجسمه‌های T -REX +ویدیو/ مذاکره مسالمت آمیز آقای بازیگر با نویان برای خوابیدن بیشتر😂
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
مراحل سابمیت مقاله
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی