دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

تماس تلفنی پدر زن رضا داوودنژاد با مردی که قلب دخترش را در سینه اش دارد/ چه مکالمه تلخی 

سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403
کد خبر: 388683
ساعد نیوز: قلب عسل بدیعی در سینه مردی می‌تپد که با خانواده او در تماس است و در مراسم‌های یادبود این هنرمند، شرکت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از ایسنا، نوروز هنرمندان با درگذشت ناگهانی عسل بدیعی رنگی از غم گرفت و خانواده بدیعی امسال و همزمان با دومین سالگرد درگذشت این بازیگر، تصمیم گرفتند به جای برگزاری یک مراسم عمومی و پرهزینه، برنامه‌ای خصوصی برگزار کنند و هزینه‌های یک مراسم عمومی را صرف امور خیریه کنند.

شاهرخ بدیعی پدر عسل بدیعی در همین زمینه به ایسنا گفت: امسال مراسم سالگرد درگذشت عسل را به صورت خصوصی برگزار کردیم و البته مراسم دیگری هم داریم، اما تصمیم گرفتیم هزینه‌های یک مراسم عمومی را صرف امور خیریه کنیم.

او که همزمان با درگذشت عسل بدیعی اعضای بدن این هنرمند جوان را به درخواست خودش، به چندین بیمار نیازمند عضو اهدا کرده بود، اضافه کرد: قلب عسل به یک آقایی اهدا شده که ایشان با ما در تماس است و در مراسم‌های عسل شرکت می‌کند. تا جایی که خبر دارم، کبد او نیز به یک نفر در مشهد اهدا شده و من این موضوع را از طریق مطلبی که آن فرد در روزنامه منتشر کرده بود، فهمیدم. به هر حال هر یک از اعضای بدن او در پیکر دیگری زنده هستند و این موضوع برای ما خوشحال کننده است.

بدیعی ادامه داد: ما نمی‌خواهیم با کسانی که اعضای بدن عسل به آن‌ها اهدا شده است، تماسی برقرار کنیم چون دوست نداریم آن‌ها احساس دین کنند یا معذب شوند، مگر اینکه خودشان دوست داشته باشند با یکدیگر در تماس باشیم.

عسل بدیعی 12 فروردین‌ سال 92 به‌ علت ایست تنفسی که به خونریزی مغزی منجر شد،‌ درگذشت و اعضای بدن او بنا به درخواست خودش به بیماران نیازمند اهدا شد.

او متولد سال 1356 در تهران بود که سال 1375 به سینما راه یافت و با فیلم «بودن یا نبودن» به کارگردانی کیانوش عیاری فعالیت حرفه‌یی خود را آغاز کرد.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 10 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
آینه کنسول قهوه ای رنگ و شومینه اُریب، گوشه ای از سبک چیدمان و طراحی خانه لوکسِ سالار عقیلی+ عکس/ علاقه همسر آقای خواننده به حیوان خانگی مشهوده
ترجمه تخصصی متن
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
مرگبارترین تلاشهای زنان برای زیبا بودن در اوایل قرن 19/ وحشتناکترین ملاک زیبایی در میان زنان غرب+ عکس
اولین عکس از فیلم جدید رامبد جوان با گریم فوق‌العاده خنده دار محسن تنابنده و نوید محمدزاده / فقط فوکول و پشت موهاشون😁
گشت و گذاری در خانه مجلل و رویایی رضا صادقی، خواننده مشکی پوش و محبوب ایرانی +عکس/ سلیقه بی نظیر همسر آلمانی آقای خواننده در چیدمان و انتخاب دکوری👌
ویدیو/ تبدیل تنۀ درخت به راه‌پله فقط میتونه کار یه مهندس خلاق باشه/ یا راهی خواهم یافت، یا راهی خواهم ساخت...
گشت و گذار کوچه به کوچه پورتو با همسر علی علیپور / استایل مونوکروم زهرا بانو هوش از سر مردم پورتو برد 😍
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
روسری اصیل و ایرانی بر سر فریبا نادری عروس حشمت فردوس+عکس/ سلیقه بینظیر خانوم بازیگر در انتخاب طرح روسری😍