دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

تمرین مختلط زنان بی‌حجاب و آقایان زیر نظر یک مربی مرد در تهران+فیلم/ تصاویر منتشر شده از اولین باشگاه مختلط کیک بوکسینگ لواسان 

سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403
کد خبر: 385229
ساعد نیوز: یکی از ورزشکاران کیک‌بوکس‌کار اقدام به انتشار فیلمی از تمرین مختلط در مجموعه ورزشی شهدای لواسان کرد که «خبری نشنیده‌ام» واکنش سرپرست شهرداری لواسان به این فیلم بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از فارس، بخشی از مجموعه ورزشی شهدای لواسان برای ورزش بانوان اختصاص داده شده که طبق ویدیوهای منتشر شده در فضای مجازی تبدیل به محل تمرین مختلط کیک‌بوکسینگ بانوان بی‌حجاب و آقایان زیر نظر یک مربی مرد شده است.
حمیدرضا اسماعیلی، رئیس اداره ورزش و جوانان لواسانات در این خصوص می‌‍گوید که «ورزشگاه شهدای لواسان در اختیار شهرداری لواسان است».
سیدعلی حسینی، سرپرست شهرداری لواسان هم البته ورزش مختلط در مجموعه مذکور را رد می‌کند و می‌گوید «ورزش مختلط نداریم؛ نه فیلمی دیده‌ایم و نه خبری در این خصوص شنیده‌ایم».
حسینی می‌گوید «ما آن‌جا نیرو داریم و اگر چیزی باشد به ما اعلام می‌کنند».
این درحالی است که رئیس اداره ورزش و جوانان لواسانات معتقد است «متاسفانه آقایان» در بخش اختصاص یافته به بانوان در مجموعه ورزشی شهدای لواسان فعالیت دارند.
دو سال پیش درخصوص فعالیت ورزشی مختلط یک مجموعه ورزشی واقع در جنوب تهران و باشگاهی در حوالی منطقه اشرفی اصفهانی از جانب مسوولان مربوطه تذکر دریافت کرده و مدتی هم پلمب شده بودند.


2 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 29 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویدیو/ "حسین ثابت بکتاش" مالک هتل داریوش: دوران دانشجویی روزنامه می‌فروختم/ اولین هتل خودم را در جزایر قناری که فقط بز وحشی داشت، ساختم
ویراستاری تخصصی مقاله
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه