دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

تمرینات سخت و جان فرسای تنها روحانی بدنساز ایران برای شرکت در مسابقات فیتنس‎ +فیلم/ فقط اون آرم روی تی شرت آقای مربی رو داشته باش! 

شنبه، 03 شهریور 1403
ساعدنیوز: عرفان خزایی، روحانی بدنساز جوان که راننده تاکسی است، ویدیوهای جالبی از خود در فضای مجازی منتشر کرده که بازتاب وسیعی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، خیلی از طلبه ها و روحانیون را می ببنیم که این روزها در فضای مهیای شبکه های اجتماعی، به دنبال ارائه تصویری نو و تازه از یک روحانی شیعه هستند؛ حتی به قیمت استفاده از فیلترشکن.این که این تلاش تا چه اندازه در برابر نسلی که چندین قدم از همه نسل های پیشین خود در ابعاد متعدد جلوتر هستند، موفق و مثمر است، سئوالی است مهم.

در این میان اما عرفان 27ساله، یا همان حجت الاسلام عرفان خزایی، حداقل از نگاه بسیاری از مخاطبان و هم لباسی هایش در نهاد مذهب، پا را فراتر از «دیگر پا پیش نهادگان»، پیش نهاده است؛ روزی اگر با لباس روحانیت عکسی را پست می کند، اما روز دیگر، فیگور ورزشکارانه خود را در حالی که صرفا یک شورت ورزشی بر اندام دارد به اشتراک می گذارد. هرچند از نظر بخشی کوچک از مخاطبان او، هر دو تصویر، عادی تلقی می شود که متناسب با دو حوزه حرفه ای متفاوت اوست، اما بازتابها و واکنش هایی متفاوت هم جریان دارد که گاهی هزینه بردار می شود.

این قهرمان ورزشی، برای خود اهداف، ایده ها و ظاهرا ماموریتی ویژه قایل است؛ البته که در این میان و با آن تصاویر موجود در صفحات شبکه های اجتماعی، کامنتهای همه جوره مخاطبان جورواجور و حواشی های احتمالی دیگر، در برابر دوستان هم لباس مذهبی و استادانش کار سختی پیش رو دارد.

ضمن این که در سویی دیگر هنوز خیلی از مخاطبان هم، با او کنار نیامده اند و کارهایش را نمایشی و هدفمند می دانند. اما او در هر حال یک قهرمان ورزشی است و روز بعد از این مصاحبه نیز در فینال انتخابی تیم ملی شرکت کرده است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 03 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ویدیو/ خطر انفجار! از زیر درخت بمب‌انداز رد نشوید/ میوه‌های دینامیتی درخت جعبه‌شنی را ببینید
(عکس) رونمایی شیلا خداداد از مادرکم سن و سال و چشم رنگی اش/بیشتر بهشون میاد خواهر باشن تا مادر و دختر😍
ویدیو/ داستان انگلیسی «پادشاه گوش‌دراز و کلاه جادویی» با زیرنویس فارسی چسبیده
بازیگران و هنرمندان ایرانی که تهدید به قتل شدند و یا کشته شدند! از پرونده تراژدی داریوش مهرجویی و تکه تکه شدن بابک خرمدین تا پیام تهدید برای صابر ابر+عکس
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
نگاهی به خانه ابدی پدر مهربان لاله و ستاره اسکندری / روحش شاد و یادش گرامی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
نگاهی به کیک تولد محمد باقر قالیباف در کنار نوه هایش با خلاقیت بی نظیر اُوستا قنّاد در طراحی کیکی به شکل هواپیما /مبارکاا باشه