دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

طنازی علی صبوری در برنامه سرگیجه با حضور خداداد عزیزی و هاشم بیگ زاده با یادی از آهنگ معروف ارسلان سالارخان +فیلم/ برناممون امشب عشق و حال سفته😁 

چهارشنبه، 24 مرداد 1403
ساعدنیوز: جدیدترین اپیزود برنامه سرگیجه با حضور خداداد عزیزی، هاشم بیگ زاده و علی صبوری منتشر شد. یکی از جذابترین لحظات این برنامه طنازی علی صبوری استندآپ کمدین معروف با یادی از یک آهنگ جذاب است.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، سرگیجه یه مسابقه است که شرکت کننده ها از حضور توی اون حسابی پشیمون میشن. افراد مشهور قراره توی این بازی به همدیگه حکم کنن و هر کی محکوم بشه باید چالشهای سخت و نفس گیر برنامه رو انجام بده. توی خیلی از چالشها محکوم باید به همراه تیم سازنده به خارج از استودیو بره و در بین مردم، چالش خودش رو انجام بده. برخی از چالش ها هم داخل استودیو برگزار میشه. هر شرکت کننده ای که چالش های خودش رو کاملتر انجام بده و بتونه نظر سایر شرکت کننده ها رو جلب کنه برنده میشه. برنامه ی سرگیجه محصول ویستا مدیا است. محمد حاتمی کارگردانی اون رو به عهده داره. مهدی مستوفی و محسن فراهانی هم تهیه کننده های سرگیجه هستند.

علی صبوری، جوان پراستعداد در زمینه کمدی، متولد 3 شهریور ماه 1371 در شهر مشهد میباشد. علی صبوری دارای یک برادر کوچک تر به نام آرمان اسـت کـه فرد موفقی در حوزه گرافیک اسـت. شغل خانوادگی علی صبوری فعالیت در بازار آهن آلات صنعتی اسـت و بـه گفته خودش زندگی خوب و وضعیت مناسبی دارند.


علی صبوری لقب واینر را دارد. در خصوص این لقبِ علی صبوری باید گفت که واینر به کسانی گفته می شود که در عرصه مجازی بکار طنز سرگرم هستند و ویدئوهای خنده‌دار از کارها و اجراهای خویش با مخاطبان شان به اشتراک می گذارند. او خود در این باره گفته است که فعالیت هنری در قالب طنز را از شبکه اجتماعی اینستاگرام آغاز نموده است و اکنون هم در تلویزیون مشغول به فعالیت است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 24 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویدئو/ یادگیری زبان انگلیسی با انیمیشن «کارخانۀ هیولاها»/ مکالمات پرکاربرد
(عکس) محمدهادی ساروی، قهرمان المپیک در آغوش مادر و اهدای مدال طلای خود به مادرش
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
خلاقیت خنده دار پدر ایرانی در تبدیل گالن آب به قفس پرنده حماسه آفرید+عکس/ هنر نزد ایرانیان است و بس😂
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی