دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

طنازی هادی چوپان در باشگاه هنی رامبد در آمریکا +فیلم/ گرگ پارسی با این ژست دلبری کرد 

یکشنبه، 11 شهریور 1403
ساعدنیوز: هادی چوپان به آمریکا سفر کرده است تا آمادگی لازم برای حضور در استیج مستر المپیا را به دست آورد. چوپان در سال 2023 توانست مقام دوم را در این استیج به دست آورد و امیدوار است که مدال طلای امسال را او کسب کند. در اینجا فیلمی از طنازی این ستاره پرورش اندام را تماشا میکنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، هادی چوپان متولد 4 مهر 1366 در استان فارس، بدنساز حرفه ای است. تا مقطع دیپلم تحصیل کرد و از کارگری و گچ کاری وارد بدنسازی شد و حالا بعنوان «گرگ ایرانی» در مسابقات مستر المپیا شناخته می شود و دو فرزند هم دارد.

با بیش از 100 کیلوگرم وزن و قد 169 سانتی متر علاقه زیادی به رونی کلمن دارد. از سال 1381 تا 1386 به مدت پنج سال زیر نظر استاد جمشید اوجی کار کرد تا اینکه سه سال بدون مربی بود سپس زیر نظر علی نعمتی تمرینات خود را پی گرفت.

او سپس به مدت 6 ماه هم زیر نظر هنی رامبد مربی ایرانی الاصل مقیم آمریکا تمرین کرد که ثمره اش طلای مستر المپیای کشور پرتغال شد.

او که حالا از سمعک استفاده می کند؛ می گوید بخاطر تاخیر در پیگیری درمان و گذشت زمان؛ دیگر عمل جراحی و کاشت حلزونی جواب نمی دهد.گرگ ایرانی با درخشش مثال زدنی در رقابت های مستر المپیا 2019 در آمریکا توانست با شکست چهره های نامداری به عنوان مقام سوم این رقابت ها دست پیدا کند.او در بخش نگاه مردمی قهرمان مستر المپیا شد و کمربندی قهرمانی را نیز دریافت کرد، در سال 2020 به مقام چهارم رسید و سال 2021 مقام سوم مستر المپیا را تکرار کرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 11 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
پذیرایی درجه یک و مخصوص از شیدا مقصولو همسر مورایس در اولین سفر به کشور همسرش؛ یک تکه میوه دراگون با پرتقال و زیتون با پوره سیب زمینی و ماهی گریل شده+عکس
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
تبدیل پایان نامه به مقاله
8 میوه مفید برای رشد سریع مو/ بنظرتون استفاده از قرص‌های مکمل ارزونتر و بصرفه‌تره یا این میوه‌ها؟+ عکس
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
نیمه کاره ماندن سفر شمال سید محمد خاتمی و تماس مکرر وزیر بهداشت پزشکیان با او / تماس قبل از ساعت 8 صبح یعنی اتفاق بدی افتاده ...