ساعدنیوز
ساعدنیوز

تنها سایت همسریابی مجوزدار در ایران

  سه شنبه، 04 اردیبهشت 1397 ID  کد خبر 5023
تنها سایت همسریابی مجوزدار در ایران
ساعد نیوز: آن‌طور که مدیر طرح «همسان گزینی» می‌گوید: «تاکنون ۱۷ هزار نفر از سوی سایت همسان گزینی به یکدیگر معرفی شدند و بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ ازدواج هم از همین طریق صورت گرفته است.»

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از مشرق نیوز: با وجود تبلیغات گسترده و بدون حد و مرز سایت‌های همسریابی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، تنها یک سایت همسریابی اینترنتی مجوزدار در کشور وجود دارد. سایتی که در زیر مجموعه طرح «همسان گزینی» در برخی از استان‌های کشور فعالیت می‌کند و از سال ۹۴ با همکاریوزارت ورزش وجوانان راه‌اندازی شده است.

 با این همه همچنان فعالیت بی‌شمار سایت‌های همسریابی غیرمجاز ادامه دارد و این مسأله موجب شده تا مردان و زنان مجرد زیادی به این سایت‌ها اعتماد کرده و در دام کلاهبرداری آنها بیفتند. در همین زمینه با «زهره حسینی»، مدیر تنها سایت مجاز همسریابی به گفت‌وگو نشستیم تا درباره چگونگی آشنایی دختران و پسران جوان از طریق این سایت توضیح دهد.

لطفاً درباره چگونگی ثبت‌نام و آشنایی متقاضیان ازدواج در این سایت توضیح دهید؟ این آشنایی‌ها به چه صورت اتفاق می‌افتد؟

متقاضیان ازدواج ابتدا باید به سایت مراجعه کرده و فرم مربوطه را پر کنند. کارشناسان ما بلافاصله پس از پر کردن چند فرم و شرکت در دو آزمون پرونده آنها را بررسی می‌کنند و با آنها جلسه‌ای برگزار می‌کنند تا در جریان خواسته‌هایشان قرار گیرند. پس‌از طی شدن مراحل اداری پرونده، کارشناسان شروع به پیدا کردن همسر مناسب برای ثبت‌نام‌کننده می‌کنند و با خانواده او تماس می‌گیرند. یکی از اصلی‌ترین سیاست‌های کاری ما این است که بدون خانواده‌ها هیچ اقدامی انجام نشود تا آنها از این بابت نگرانی‌ای نداشته باشند.

ثبت‌نام‌کنندگان چه شرایطی باید داشته باشند؟ ممکن است پرونده فردی به دلایلی مورد تأیید نباشد؟

شرط اصلی برای ثبت‌نام در سامانه همسان گزینی، تجرد است. نکته بعدی اطلاع خانواده‌ها از ثبت‌نام متقاضیان است. بله، امکان رد شدن افراد در آزمون‌های ما به هر دلیلی وجود دارد، اما اگر کسی مورد تأیید نبود، می‌تواند از امکانات غربالگری و مشاوره‌ای ما استفاده کند تا پس از حل مشکل مربوطه، برای همسریابی و تشکیل پرونده برای او اقدام شود.

تاکنون چند نفر از این طریق باهم آشنا شده یا ازدواج کرده‌اند؟

آمارهای سال ۹۶ نشان می‌دهد روزانه حدود ۲۰ تا ۲۵ نفر به‌طور تقریبی برای همسریابی در سایت همسان‌گزینی ثبت‌نام می‌کنند. اما از زمان تأسیس تاکنون حدود ۴۳ هزارو ۳۸۰ نفر در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۲۷ هزار و ۵۳۵ نفر زن و ۱۵ هزار و ۸۵۱ نفر مرد هستند. البته درباره ازدواج ثبت‌نام کنندگان، آمار دقیقی وجود ندارد، چراکه ممکن است برخی معرف‌ها از ازدواج این افراد باخبر نشوند، اما بر اساس آخرین آمار، حدود ۱۷ هزار نفر از طریق سایت همسان‌گزینی با یکدیگر آشنا شده و بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ ازدواج هم از این طریق صورت گرفته است. همچنین حدود هزار و دویست نفر از این افراد نیز پس از گذراندن دوره مشاوره و شرکت در جلسات روانشناسی عنوان کرده‌اند که شریک زندگی خود را از راه‌های دیگر پیدا کرده‌اند. با وجود این تعدادی از این افراد نیز به دلایل مختلف از این فرآیند انصراف داده‌اند که البته تعدادشان زیاد نیست.

این انصراف‌ها چه دلایلی می‌تواند داشته باشد؟

انصراف‌ها دلایل مختلفی دارد. برخی به‌خاطر تعداد، سبک و سیستم معرفی‌ها ممکن است از مجموعه رضایت نداشته باشند. یکی دیگر از دلایلی که باعث نارضایتی افراد می‌شود عدم امکان رد و بدل کردن عکس است. ما عقیده داریم رد و بدل کردن تصویر افراد نمی‌تواند جایگزین ملاقات حضوری برای شناخت میان آنها شود. با این حال تعدادی می‌خواهند قبل از معرفی عکس‌های ثبت‌نام‌کنندگان را مشاهده کنند و همین مسأله گاهی موجب انصراف‌شان می‌شود.

هزینه‌ای هم از ثبت‌نام‌کنندگان برای معرفی خواستگار گرفته می‌شود؟

خیر. تمام پروسه ثبت‌نام، مصاحبه و معرفی به‌طور رایگان صورت می‌گیرد، اما هزینه‌های مشاوره رایگان نیست و به درخواست خود افراد انجام می‌شود.

مطلقه‌ها هم می‌توانند در این طرح شرکت کنند؟

بله. شرط اصلی برای ثبت‌نام مجرد بودن است. به‌طوری که حدود ۸درصد از افرادی که در حال حاضر در طرح همسان‌گزینی ثبت‌نام کرده‌اند، مطلقه هستند.

در حال حاضر همسان‌گزینی در چه استان‌هایی اجرا می‌شود و بیشترین تقاضا مربوط به چه استان‌هایی است؟

هم‌اکنون استان‌های تهران، اصفهان، البرز، همدان، در این طرح فعال هستند و استان‌های مرکزی و کردستان نیز به تازگی به جمع ما اضافه شده‌اند. بیشترین تقاضا و ثبت ازدواج برای همسریابی هم در استان‌های تهران و اصفهان بوده است، چراکه سابقه فعالیت سامانه سایت همسان‌گزینی در این استان‌ها بیشتر است.

چرا تصمیم به اجرای طرح در استان مرکزی و کردستان گرفتید؟ تقاضا در این استان‌ها بالاتر بود یا تعداد مجردان؟

در همه استان‌ها و شهرها این دغدغه وجود دارد، ولی مشکل ما برای اجرای این طرح در استان‌ها، همکاری مسئولان استانی است. برهمین اساس شروع کار ما در استان‌های مرکزی و کردستان هم به علت همکاری و دغدغه‌مندی مسئولان آن به وجود آمد. ما بارها عنوان کرده‌ایم که مؤسسه ما به تنهایی قادر به پوشش سراسری طرح نیست و اگر مسئولان به ما کمک کنند می‌توانیم طرح را گسترش دهیم. با وجود آنکه تقاضای جوانان مجرد در خراسان رضوی و شیراز برای عضویت در سایت و ازدواج از این طریق زیاد است، اما هنوز نتوانسته‌ایم این طرح را راه‌اندازی کنیم و متأسفانه هیچ نهادی در این استان‌ها هم هنوز اعلام آمادگی نکرده است.

آیا استان‌های دیگری هم به این طرح اضافه می‌شوند؟

خوشبختانه در استان آذربایجان شرقی تعاملاتی با نماینده ولی فقیه انجام شده و در صورت طی شدن مراحل مربوطه می‌توانیم در این استان نیز سامانه را اجرا کنیم. استان سیستان و بلوچستان نیز گزینه دیگری است که در حال مذاکره با مسئولان آن برای راه‌اندازی سایت در سال جدید هستیم.

به خاطر فعالیت برخی از سایت‌های غیر مجاز ممکن است برخی خانواده‌ها نسبت به سایت همسان‌گزینی نگاه مثبتی نداشته باشند، دغدغه آنها را چطور رفع می‌کنید؟

در سال‌های اولی که سامانه تأسیس شده بود تعداد زیادی از خانواده‌ها نسبت به نحوه ثبت‌نام و آشنایی برای ازدواج دچار شک و تردید بودند. چراکه تصور می‌کردند ثبت‌نام در این طرح مثل ورود به سایر سایت‌های همسریابی است که در آنها کلاهبرداری و سوء‌استفاده به‌طور مکرر اتفاق می‌افتد. خوشبختانه با پیشرفت کار، ارائه گزارش‌های متعدد و همچنین افزایش آمار ازدواج‌های موفق از طریق این طرح، بتدریج اعتماد خانواده‌ها به این طرح بیشتر شد. البته هنوز هم ممکن است تعداد زیادی از خانواده‌ها با سامانه آشنا نباشند یا نسبت به آن شک و تردید داشته باشند.

چه تعداد از خانواده‌ها بعد از آشنایی با سامانه نسبت به عملکرد آن رضایت داشته‌اند؟

مسأله رضایت ثبت‌نام‌کنندگان موضوعی است که باید حتماً به‌نظرسنجی گذاشته شود. تاکنون هیچ گزارشی در خصوص طلاق افرادی که از طریق همسان‌گزینی با یکدیگر ازدواج کرده‌اند به ما اعلام نشده است. برخی از ثبت‌نام‌کنندگان ممکن است به علت نرسیدن به نتیجه لازم پس از معرفی‌های متعدد به نتیجه لازم نرسند یا به علت خواسته‌های غیرمعقول نتوانند مورد مناسب خود را برای ازدواج پیدا کنند. به‌همین دلیل ممکن است تعدادی از عملکرد سایت رضایت کامل نداشته باشند اما تمام تلاش ما جلب رضایت خانواده‌هاست.

بیشتر چه افرادی در سایت همسان‌گزینی ثبت‌نام می‌کنند و مهم‌ترین خواسته‌شان چیست؟

اغلب ثبت‌نام‌کنندگان طرح همسان‌گزینی متولدین دهه شصت هستند به طوری که ۲۶ هزار و ۷۹۸ نفر ثبت نام کننده ما از متولدین این دهه می باشند که از این تعداد ۱۶ هزار و ۵۳۲ نفر زن و ۱۰ هزار و ۲۹۶ نفر مرد هستند. اما ما از تمام سنین و اقشار جامعه درخواست‌کننده داریم. به‌طور کلی تعداد زنان مجرد دهه ۵۰ و مردان دهه ۷۰ در میان متقاضیان بسیار زیادتر از سایر افراد است. درباره مهم‌ترین خواسته‌ها آنها نیز باید بگویم متأسفانه برخی از آقایان بیش از حد به مسأله زیبایی ظاهری توجه کرده و برخی از زنان هم ثروت را مد نظر قرار می‌دهند. گاهی نیز برخی می‌خواهند تمام نداشته‌های خود را با ازدواج به‌دست بیاورند که در این زمینه، مشاوران و معرفان ما توضیحات کافی و راهنمایی‌هایی صحیح برای ملاک‌ها و معیارهای درست را انجام می‌دهند، اما این موضوع شامل تمام افراد نمی‌شود.

مراجعه‌کننده متأهل هم برای ازدواج دوباره دارید؟

بله با وجود اینکه بارها اعلام کرده‌ایم که خدمات همسان‌گزینی تنها در زمینه ازدواج دائم آن هم به شکل تک همسری است؛ افرادی بوده‌اند که با وجود داشتن همسر، خواهان ازدواج با همسر دوم یا ازدواج موقت بوده‌اند که در همان مرحله اول از پروسه رسیدگی به پرونده کنار گذاشته شده‌اند. در برخی موارد دیدگاه و خواسته‌های متقاضیان بسیار منطقی است، اما مواردی هم داریم که متأسفانه خواسته‌های غیرعادی و نامعقول دارند. البته تعداد این افراد قابل توجه نیست.

فکر می‌کنید روش همسان‌گزینی برای ازدواج و آشنایی زوج‌های جوان با یکدیگر، تا چه اندازه مطابق معیارهای روز است؟

ما در همسان‌گزینی به‌دنبال این هستیم تا با استفاده از ابزار مدرن و بر پایه ازدواج‌های سنتی و حضور خانواده‌ها به ازدواج‌های پایدار و موفق برسیم. به همین خاطر کیفیت ازدواج‌ها برای ما مهم‌تر از کمیت آنها است. با اینکه ثبت‌نام و پروسه ازدواج در سامانه اینترنتی اتفاق می‌افتد، ولی همه مراحل پس از ثبت‌نام در فضای حقیقی با حضور خانواده‌ها و مشورت مشاوران و وساطت معرفان صورت می‌گیرد.

تاچه اندازه سایت‌های غیرمجاز همسریابی موجب نگاه منفی به‌عملکرد سایت شما شده است؟ موردی هم داشتید که بعد از مراجعه به‌یک سایت غیرمجاز برای ثبت‌نام به تبیان آمده باشد؟

بله تعداد زیادی از مراجعه‌کنندگان، قبل از آشنا شدن با این سایت، به‌دام سایت‌های کلاهبردار افتاده بودند. متأسفانه بسیاری از این سایت‌ها اصلاً با هدف ازدواج جوانان راه‌اندازی نشده و در نهایت منجر به دوستیابی و در برخی موارد کلاهبرداری و سوء‌استفاده از اطلاعات می‌شوند. بیشترین ضربه در این سایت‌ها نصیب دخترانی می‌شود که صادقانه و از روی بی‌اطلاعی در این سایت‌ها ثبت‌نام می‌کنند و اطلاعات خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهند. مشکل اساسی سایت‌های غیر مجاز، در معرض قرار دادن اطلاعات ثبت‌نام‌کنندگان است. به هرحال مشاهده و انتخاب همسر به صورت چشمی می‌تواند موجب تنوع طلبی در آقایان شود.

چه تعداد معرف در این زمینه مشغول به کار هستند و فعالیت آنها به‌چه صورت است؟

معرفان، افراد معتمد و گزینش شده‌ای هستند که در زمینه همسان‌یابی و معرفی موارد مناسب به خانواده‌ها با تبیان همکاری می‌کنند. در حال حاضر نزدیک به ۵۰۰ نفر معرف فعال در این طرح به‌طور رایگان همکاری می‌کنند که برخی از آنها نیز از طریق دانشگاه‌ها به جمع ما اضافه شدند.

آیا پس از ازدواج هم ثبت‌نام‌کنندگان را رصد می‌کنید؟

از آنجاکه ۴ سال اول زندگی مشترک از اهمیت زیادی برخوردار است در این مدت به طور مرتب ثبت‌نام‌کنندگان را رصد می‌کنیم. به‌طوری که حتی هر ۶ ماه یکبار کارشناسان‌مان با آنها ملاقات می‌کنند تا اگر مشکلی وجود داشت، سریع وارد عمل شوند.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

1238 دیدگاه
  دیدگاه ها
رضا
2 ماه پیش

با سلام خدمت شما.متقابلا پسری چشم پاک باغیرت و قصد ازدواج دارم بچه شیرازم.
فاطمه
2 ماه پیش

۵۰ سالمه . به دنبال ارامش و زندگی پاک و سالمم . شهریار
بازدیدکننده
2 ماه پیش

خوبه
آقا هستم ازسنندج ۴۵ساله ا
3 ماه پیش

بنده درخدمتم
صادق
3 ماه پیش

عرض.کردماگر درست هدایت شود سوء استفاده نشود.حریم رعایت شود.خوبه
صادق
3 ماه پیش

در پاسخ به: خودت چند سالته
بنده.۶۰ساله.شاغل.مطلقه.
صادق
3 ماه پیش

در پاسخ به: اهل کجایید
عرض.کردم.اگر.هدف سایت.خیر.باشد.دو.نفر.به هم برسن.خوبه.اگر ادمهای سوء استفادهنکنن
صادق
3 ماه پیش

در پاسخ به: چند سالتونه
سلام.صادقم.چند.سالتون هست مطلقه.یا مجردی.۶۱.ساله
صادق
3 ماه پیش

باسلام.کدام شهرید.چند سالتون.هست بچه دارید.کدام شهر هستید.من.شیرازم. ۶۱..ساله.شاعل.خونه دارم به لطف خدا.
رویا
3 ماه پیش

الان چند سالته
رویا
3 ماه پیش

خودت چند سالته
رویا
3 ماه پیش

سلام کسی هم ار این سایت ها ازدواج کرده
بازدیدکننده
3 ماه پیش

سلام متولد ۱۳۵۸ هستم سال ۹۷ عقد نا موفق داشتم و ۲ ماه بعد از عقد جدا شدیم و زندگی مشترک نداشتیم وبه اصطلاح زیر یه سقف نرفتیم
سحر
4 ماه پیش

متولد ۱۳۶۳ هستم و کارمند و مجرد در تهران اگر کسی هست بدون سابقه ازدواج و بزرگتر از خودم از تهران مایل به ازدواج هستم
رسول
4 ماه پیش

بله من حاضرم شما را خوشبخت کنم مردی 47ساله هستم
بازدیدکننده
4 ماه پیش

سلام اهل کجا یی
بازدیدکننده
5 ماه پیش

ساکن کجا هستید
Bahar
5 ماه پیش

سلام ۳۷سالمه جدا شدم دوست دارم ازدواج کنم دنبال همسرخوب هستم بااخلاق
عباس علی
5 ماه پیش

یک زندگی آروم برای عمرهای کوتاه زودگذرمون
بازدیدکننده
5 ماه پیش

سلام خانمی ۴۹ ساله بدون سابقه ازدواج هستم بدنبال همسر خوب هستم تهران
بازدیدکننده
6 ماه پیش

حسین هستم سی سالمه مجردم اهل مشهد دنبال یک زن که زندگیش درست باشه میگردم همه چی داشته باشه
بازدیدکننده
6 ماه پیش

اهل اصفهان هستم
بازدیدکننده
6 ماه پیش

در پاسخ به: اهل کجایید
۵۵سالم است همسرم فوت کرده قصد ازدواج دارم مشکل اقتصادی ندارم فردی با اصالت ومعتقد به خانواده میخوام
بازدیدکننده
8 ماه پیش

سلام من دختر هستم 38 سال دوست دارم یک شوهر خوب داشت باشم
بازدیدکننده
9 ماه پیش

سلام یه پسر خوب کاسب ۳۴ سالمه قصد ازدواج دارم
بازدیدکننده
9 ماه پیش

سلام مجرد قصد ازدواج ۳۴ سالمه
محمدرضاغضنفری
9 ماه پیش

ازدواج نصف دین ست بازن کامل میشی
سیده فروغ حسینی
9 ماه پیش

حدود دو سال پیش همسرم فوت کردن مایلم یک ازدواج پاک و موفق را شروع کنم با فردی مومن متقی وصادق با فاصله سنی کم چون در آینده به مشکل نخوریم
بازدیدکننده
10 ماه پیش

اهل کجایید
Javd
11 ماه پیش

سلام جوادهستم ۴۴ ساله ازکرج به دنبال خانومی میگردم واقعابرای ازدواج ازهمسرم طلاق گرفتم
احمد
1 سال پیش

کدام شهری
بازدیدکننده
1 سال پیش

سلام ..پسر ۳۵ ساله هستم اهل اصفهان تابه حال ازدواج نکردم اگر کسی قصد ازدواج دایم داشت درخدمتم
بازدیدکننده
1 سال پیش

سلام ..اهل کدام روستای
بازدیدکننده
1 سال پیش

سلام ..من قصد ازدواج دارم ...متولد ۶۷ هستم ..مجرد
محمد
1 سال پیش

سلام . 57ساله هستم وتصمیم به ازدواج دارم.
بازدیدکننده
1 سال پیش

سلام اهل کجا هستین
مهین
1 سال پیش

سلام منم دختری هستم پاک و مومن ۲۱ سالمه خیلی دوس دارم ازدواج کنم ولی نه در روستایی خودمون اینجا کسی هست دختر روستایی بخواد
وحید
1 سال پیش

سلام من۲۹ سالمه ساکن استان لرستان شهرستان خرم اباد دنبال ی خانم میگردم برا ازدواج دائم چ طلاق گرفته باشه چ مجرد فرقی برام نمیکنه
مریم
1 سال پیش

سلام 40ساله بدون سابقه ازدواج.قصدم واقعا ازدواجه.
Akram
1 سال پیش

من‌متولد۶۳طلاق‌گرفتم‌از‌اصفهان‌شهرستان‌لنجان‌من‌‌ظاهر‌خوبی‌ندارم‌کسی‌هست‌باهام‌کنار‌بیاد‌
حیدر
1 سال پیش

سلام حیدر ۲۱ سال سن دارم قد بلند و خوش تیپ هستم دنبال همسری میگردم که آینده رو با هم بسازیم و شور به زندگی همسرم هم بالا باشه هر کی واقعا قصدشو داره پیام بده لطفا
Alireza
1 سال پیش

قصدم از مطالبی که عنوان کردم آشنایی با یک خانم و اگر دیدیم با هم تفاهم نسبی هم داشته باشیم عقد دائم
Alireza
1 سال پیش

من ۴۶ ساله هستم یکبار حدود ۲۷ سال پیش جدا شدم و ده ازدواج نکردم به ظاهرم خیلی حساسم و تمام تلاشم رو میکنم که با بهترین و شیک ترین لباسهام از منزل خارج بشم دوست دارم همسرم هم حدود ق۷ ساله باشه و فرزندی نداشته باشه چون منم فرزندی ندارم
کیا
1 سال پیش

کیا هستم ۴۱ ساله اهل مازندران، ساکن تهران
بازدیدکننده
1 سال پیش

سلام من 50 ساله تهران اگه قبول میفرمائید بنده حاضرم
بازدیدکننده
1 سال پیش

سلام آقا هستم 50 ساله تهران قصد ازدواج دارم
بازدیدکننده
1 سال پیش

سلام اقا هستم 50 ساله تهران قصد ازدواج
خانم از اردبیل
1 سال پیش

چند سالتونه
خانم از اردبیل
1 سال پیش

سلام من ۴۵ سالمه شکر خداسالم هستم دیپلم انسانی، قیافه معمولی دارم ومحجبه خواستار زندگی سالم وخداپسندانه
ستار هستم
1 سال پیش

سلام من ۳۷ سالمه مجرد قصد زندگی دارم واقعا مهربون خوش اخلاق هستم نظر شما محترمه
ستار هستم
1 سال پیش

من مایل هستم باشما اشنا بشم نظر شما محترمه
امیر۳۲سالمه
1 سال پیش

ازدواج
سلامنم‌۶۶هستم‌ازمازندران
1 سال پیش

ازدواج‌دائم
بازدیدکننده
1 سال پیش

منم بچه دارم با مادرشه تنها تو خونه خودم زندگی میکنم آدم آرومیم وی خوشگذران آروم میخام
وحید هستم 37ساله
1 سال پیش

37سالمه دنبال یه خانم خوش اخلاقم هستم
حمیدرضا ۲۸ ساله
1 سال پیش

اهل کرمان و مطلقه هستم دنبال یکی هستم مثل خودم مطلقه باشه بساز باشه زندگی کردن سخته ولی اگه کنار همدیگه باشیم درست میشه
بازدیدکننده
1 سال پیش

پوریا35ساله.خوشتیب‌هستم مخوام‌تشکیل‌خانواده‌بدم
عارف 20
1 سال پیش

سلام دنبال ازدواج داعمی هستم ساکن آذربایجان غربی
عارف 20
1 سال پیش

سن برام مهم نیست فقط میخوام زندگیه آرامی داشته باشم
رضا
1 سال پیش

سلاام من ۲۷سالمه تز کوردستان دنبال یه خانم هستم تنها از تهران مستقل و خونه داشته باشه
ارام ۴۴ساله
1 سال پیش

سلام مایلم اشناشیم
ارام ۴۴ساله
1 سال پیش

سلام اگروضع مالی خوبی ندارم ولی عاشق خانه وخانم خانه هستم وبرای راحتی خانم خانه هرکاری میکنم درخدمتم
بازدیدکننده
1 سال پیش

در پاسخ به: آذربایجانی هستم
سلام ببخشید چن سالتونه
نیما
1 سال پیش

نیمام از رشت ی خانوم خوب مطلقه یا بچه داشته باشع مهم نیس
مهتاب
1 سال پیش

۳۱ سالمه ی بچه دارم رشت زندگی میکنم دنبال ی مرد خوب وسالم وخوش اخلاق هستم که با بچه منو بخواد
مهتاب
1 سال پیش

مهتاب ۳۱ سالمه ی بچه دارم از رشت
مهتاب
1 سال پیش

۳۱سالمه ی بچه دارم شهر رشت
مهتاب
1 سال پیش

۳۱سالمه ی بچه دارم ی مرد مهربون وسالم از رشت
سلام من خانمی ۶۴ ساله هست
1 سال پیش

من خواهان آ شناسی با شما هستم ۶۴ سالمه فرزندی هم ندارم در تهران زندگی میکنم
هادی ساکن شیراز
1 سال پیش

کجا هست جناب
سلام من خانمی ۶۴ ساله هست
1 سال پیش

در پاسخ به: من قصدم ازدواج.
قصد ازدواج دارم دائم فرزندی ندارم شوهرم فوت کرده زندگی آ رام با آ قای بازنشسته
هادی ساکن شیراز
1 سال پیش

بفرما معرفی کن لطفااگر سراغ داری
هادی ساکن شیراز
1 سال پیش

بفرما معرفی کن لطفااگر سراغ داری
هادی ساکن شیراز
1 سال پیش

بنده شیرازی هست۴۳دارم قصد ازدواج دارم میشه بیشتر آشنا باشم باشما
هادی ساکن شیراز
1 سال پیش

من اهل شیرازم خدا شاهده فقط قصد ازدواج دارم همسرم طلاق گرفته چطور میشه شماره شما داشته باشم آشنا شویم
ستاره هستم اصفهان ساکنم
1 سال پیش

۳ ساله طلاق گرفتم.تنهام ۴۱ سن دارم
بازدیدکننده
1 سال پیش

سلام.کجای اصفهان هستید.چن سالتونه
هادی ساکن شیراز
1 سال پیش

سلام لطف کن معرفی کن تشکر میکنم شماره چطور باید گرفت از راهنمایی شما جواب بدی ممنون
بازدیدکننده
1 سال پیش

بله چندسالته
بازدیدکننده
1 سال پیش

سلام
بازدیدکننده
1 سال پیش

سلام من ی مورد میتونم معرفی کنم38سالشه دوتا بچه داره ی دختر ی پسر ولی واقعا خانم هنرمند و مؤدب و بافرهنگ خوبیه
هادی ساکن شیراز
1 سال پیش

سلام بنده خونه شیرازم قصد ازدواج دارم نمیدونم باشم چطور تماس بگیرم شما اهل کجا هستی
امیر حسین
1 سال پیش

در پاسخ به: روش خوبی است
اره خوبه
امیر حسین
1 سال پیش

در پاسخ به: سلام کجای هستین
سلام
سایه
1 سال پیش

ایدی لطف کن چون اینجا شماره و ای دی نمیتونم بزارم
هادی ساکن شیراز
1 سال پیش

سلام آبجی چطور میشه شماره شما به دست بیاورم من ۴۳دارم ساکن شیرا خدایی قصدم ازداج دایم هست فقط همسر مهربان میخوام آبجی سایه لطف کن جوابم بده تشکر
هادی ساکن شیراز
1 سال پیش

سلام سایه جان بخدا فقط قصد من ازدواج هست ۴۳آبجی چطوری با شما تماس بگیرم
هادی ساکن شیراز
1 سال پیش

سلام ۴۳هستم چطوری میتونم تماس بگیرم خواهشن جواب بده
سایه
1 سال پیش

38سالم مجرد اگه کسی ک واقعا قصد زندگی داشته باشه و شوخ طبع و صادق ومرد باشه و من برای خودم بخاد ن فقط میل جنسی همین جا پیام بده در ضمن سنشم بمن بخوره و اگه نیست لطفا ن وقت من بگیره ن خودش
سایه
1 سال پیش

به به دوستان
ارام اقا43 ساله
1 سال پیش

سلام من آقا د رخدمتم صادق ور راست وباانرژی
ارام اقا43 ساله
1 سال پیش

سلام یه خانم قصد ازدواج داشته باشه
امید زندگانی
1 سال پیش

ممنون میشم همچین خانمی باشه برام معرفی کن
امید زندگانی
1 سال پیش

آذربایجانی هستم
بازدیدکننده
1 سال پیش

سلام مهندس برق هستم درامد عالی به یک خانم زیبا که اگر قصد مهاجرت در اینده داشتیم پایه باشه شایدم نرفتیم یه زندگی خوب همینجا ساختیم
هادی ساکن شیراز
1 سال پیش

دنبال همسری مهربان ودلسوز باشه سن بنده۴۳ساله هستم همسرم طلاق گرفته همسری میخوام ۳۵یا بیشتر باشه مهم نیست اگر کسی هست شماره بده تماس بگیرم آبجی ممنون
هادی ساکن شیراز
1 سال پیش

سلام عرض ادب هادی هستم همسرم طلاق گرفته دنبال همسری مهربان با خدا و با صداقت سن بنده ۴۳ساله هستم اگر واقعا کسی هست شماره بزاره تماس بگیرم تشکر از سایت همسر یابی
هادی ساکن شیراز
1 سال پیش

سلام آبجی چند ساله هستی من همسرم طلاق گرفته اهل شیرازم واقعا قصد ازدواج دارم چطور میتونم با شما تماس بگیرم
هادی ساکن شیراز
1 سال پیش

سلام هادی هستم قصد ازدواج دایم دارم همسرم طلاق گرفته دنبال همسر ۳۵یا بیشتر سن باشه مهم نیست پاک با ایمان تقوا باشه خواهشن کسی هست شماره بزاره تماس بگیرم ممنون از سایت همسر یابی تشکر میکنم خواهشن منتشر کنید
هادی ساکن شیراز
1 سال پیش

سایه جان آبجی شما واقعا قصد ازدواج داری ساکن کجا هستی
هادی ساکن شیراز
1 سال پیش

سلام من ۴۳سال دارم قصد ازدواج واقعی دارم همسرم طلال گرفته وافعا کسی قصد ازدواج داره یا نه
سایه
2 سال پیش

اینجا واقعا برای ازدواج یا دوستی و صیغه؟؟
سایه
2 سال پیش

اینجا چطوری ثبت نام کرد
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام خوبی واقعا اینجا همه برای ازدواج امدن ؟
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام خوبی چندسالته
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام ارش هستم ۴۲ ساله وفاداری شرط اوله اهل زندگی بی ریاو عاشقانه
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام آرش هستم از کرج ۴۲ ساله تازه جدا شدم دنبال کیس واسه دوستی و ازدواج شرط اولم هم وفاداریه
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام بنده ۴۲ سالمه دنبال فرد مناسب میگردم و شرط اولم هم وفاداریه میشه بیشتر آشنا شیم
امید زندگانی
2 سال پیش

یوسف گم کشته باز آید به کنعان غم مخور. ولی ما همچنان غم تنهایی میخوریم فزق نمی‌کند چه خام ها و چه آقایان.
امید زندگانی
2 سال پیش

سلام به هم وطنان عزیز فکر کنم اشتباهی اینجا جمع شدیم دنبال شریک زندگی میگردیم چون اصلا خانمی نیست
امید زندگانی
2 سال پیش

ازخانم های محترم کی قصدش واقعا ازدواج هستش
امید زندگانی
2 سال پیش

سلام اگه قصدازدواج داری من هم قصدم ازد‌واج دائمی هست آشنایی بده مردی از اذربابایجان
ناشناس
2 سال پیش

من خانم ۵۳ ساله هستم بیوه هستم بچه هم ندارم ی زندگی پراز عشق و محبت علاقه باشه وفادار به تعهدات باشه
شبنم
2 سال پیش

چند سال تون هست؟
شبنم
2 سال پیش

من خانم ۵۲ ساله ازاستان البرز بیوه هستم بچه هم ندارم ی زندگی پر از عشق و علاقه میخاهم پر از انرژی
امید زندگانی
2 سال پیش

در پاسخ به: خیلی خوبه
سلام بچه.ها فکر کنم ما بیخودی موندیم اینجا مثل اینکه خانم رفتن گل بچینند
امید زندگانی
2 سال پیش

ای گوزل خانم هارداسان تز گعل یاشایشیمیزی باشلییاغ
امید زندگانی
2 سال پیش

در پاسخ به: عالیه
اینجا چه خبره مثل اینکه اصلا هیچ خانمی اینجا نیست
امید زندگانی
2 سال پیش

❤️❤️❤️❤️بدریا رفته می‌داند مصیبت های دریا را . من تنها هستم وشما خانم محترم هم تنها هستی پس چه بهتر همراه مان را پیدا کنیم واز تنهایی دربیاریم ودر کنار هم وکمک هم زندگی مان را شروع کنیم امیدوارم ما هم زودتر بهم برسیم و درکنارهم به خوشبختی برسیم
امید زندگانی
2 سال پیش

پس بیایید آرزو خوشبختی بکنیم به همه مخصوصا همه هموطنان .واز یاس و نامیدی حرف نزنیم پیروز موفق و پایدار و خوشبخت بشوید و براد دلتان برسید انشاالله
امید زندگانی
2 سال پیش

بنظر من اگر رسیدن بهم از روی هوس باشه تکلیفش مشخصه ولی بهم رسیدن بااشتیاق و عقلانی باشه پایدار وخوشبختی همراهش هست
امید زندگانی
2 سال پیش

من کسانی رو میشناسم که از سایت همراه شان را پیدا کردن وخوشبخت ترین هستن
امید زندگانی
2 سال پیش

امیدوارم همه شریک زندگی شان را .پیدا کنند همراه بشند و خوشبخت
امید زندگانی
2 سال پیش

مهم دوست داشتن قلبی است. برای زندگی کردن ومیل به زندگی تا دو نف. بهم برسند شروع کنند و خوشبخت بشوند آرزوی قلبی من هم رسیدن بهم وشروع زندگی پایدار به تمام هموطنانم هستش
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام احسنت به شما ایمان داشتن ومومن بودن بسیار مهم است واکثر نگرانیهای زوجین روبرطرف میکنه وباآرامش درکنار هم میتونن زندگی خوبی داشته باشن ممنون که به فکر جوانان وخوشبختیشون هستین ان شالله عاقبت بخیر بشین
امید زندگانی
2 سال پیش

یه خانم اهل زندگی باشه یک خانم هم وطن
امید زندگانی
2 سال پیش

توفرزانه هستی من هم جهان. تو دنیای من هستی من گلستان تو .....
امید زندگانی
2 سال پیش

آذربایجان تبریز
امید زندگانی
2 سال پیش

در پاسخ به: سلام کجای هستین
سلام دنبال یه خانم که اهل زندگی باشه میگردم
هادی ساکن شیراز
2 سال پیش

سلام شما واقعا قصد ازوداج داری
محمود
2 سال پیش

با عرض سلام ..چطور باید در سایت همسریابی ثبت نام کنم
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام خانوم متولد هفتاد جداشدم دوتافرزنددارم همسری خوب اهل زندگی میخام
آرش
2 سال پیش

سلام پسر ۲۰ ساله هستم دنبال خانوم ۳۰ سال به بالا برای ازدواج هستم وضع مالیم زیاد تعریفی نداره اگه خانومی ۳۰ سال به بالا و دارای منزل برای زندگی بعد ازدواج هست از تهران
امید
2 سال پیش

کجای هستید
امید
2 سال پیش

سلام30سال هستم دنبال یه خانم 20/25قصد ازدواج منم بوشهر
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام کجای هستین
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام دنبال ازواج موقت هستم
نرگس
2 سال پیش

زن مطلقه سن ۵۱ سال کارمندبازنشسته دارای یک فرزند پسر وخونه ویلایی قصد ازدواج دارم فقط صداقت وپاکی برام شرط
ماندانا
2 سال پیش

سلام .خب هرکسی معیارهایی برا انتخاب همسر آینده ش داره . باید تصمیم منطقی و درست رو گرفت
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام ماندان خانم متاسفانه شما خیلی سختگیروسخت پسندهستین
بازدیدکننده
2 سال پیش

عزیزم آشنایی این روش جواب نمیده. به خدا بسپار. حضوری واقعیت رو نمیگن چه برسه مجازی. پس سعی کن از طریق سایت با کسی آشنا نشی
گلاره
2 سال پیش

۳۱سن جداشدم بدون فرزندی دنبال کسی ک درک کنه و.....
بازدیدکننده
2 سال پیش

ازدواج موقت با خانمی بالای شصت سال
بازدیدکننده
2 سال پیش

ازدواج ازاین طریق مورد اعتماد نیست،خانمای گل زندگیتونو خراب نکنید
ماندانا
2 سال پیش

دختری هستم ۳۸ ساله .مجرد وسابقه ازدواج و دوستی نداشتم . معتقد به ایمان و مون واقعی در تمامی اعمال و رفتار.تحصیل کرده .نیتم خیر و برای امر ازدواج است.انشالله همه جوانان سرزمینم خوشبخت و عاقبت بخیر بشن.الهی آمین
سلام ثبت نام‌ چجوریه
2 سال پیش

نحوه ثبت نام رو بفرمایید
مهدی صالحی
2 سال پیش

من مال اصفهانم. منم جدا شدم من حاطرم
Mمریم
2 سال پیش

کارتون خوبه اگه درست انجام بشه
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام من همسرم فوت کرده ۵۰ سال سنم هست تنها زندگی میکنم میتونم با شما بیشتر آشنا بشم
بازدیدکننده
2 سال پیش

اهل کجا هستید
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام من بیست سالمه
پروانه
2 سال پیش

سلام. دختری مجرد متولد شهریور ۶۶ هستم. فوق دیپلم آی تی. شغلم آزاد و ساکن قزوین هستم. دنبال آقایی هستم ک از نظر مالی اوکی باشه. خونه و ماشین و کار خوب و پر درامد و مطمئن داشته باشه. خوش اخلاق و خانواده دار و مجرد باشه. خوش قد و بالا و خوش تیپ هم باشه. اعتقادات معمولی داشته باشه. غیر مذهبی یا مذهبی شدید و متعصب نباشه. ب حقوق بانوان احترام بذاره و حامی و همراه همسرش باشه. ادم مسئولیت پذیر و صادق و وفادار و مستقل و شاد باشه. لطفا اگه همچین آقایی سراغ دارین معرفی کنید.
مالک از اصفهان ۳۸ساله
2 سال پیش

در پاسخ به: سلام
سلام من هستم صداقت داشته باشی درخدمت هستم عسلویه کار میکنم بخاطر شهوت خودم نیاز همسر دارم
مالک از اصفهان ۳۸ساله
2 سال پیش

در پاسخ به: سلام من هستم
سلام خانوم هستی یا آقا
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام کجایی هستید؟ شغلتان چیه؟ مدرک تحصیلی تان بفرمایید ما با واسطه یک نفر براتون جورر کنیم. اعتقاداتتان چگونه هست؟
سما
2 سال پیش

سما ۲۶ ساله از همدانم لطفا آقای باشه خوش اخلاق کع واقعا قصدش جدی باشه
سلام من سارا متولد 56 هست
2 سال پیش

من سارا مطلقه متولد 56 مشهد هستم برای ازدواج دائم
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام من فنایی هستم ۵۷ستل سن دارم ولی سنم کمتر دیده می‌شود قبال بیست سال کرج زندگی کردم مجرد هستم نیاز به یک همسر مناسب دارم سولماز خانم در خدمت شما هستم
افسانه
2 سال پیش

سلام من ۳۶ سالمه وقتیکه کردم بدون بچه ، کارمند
افسانه
2 سال پیش

من مشهدم وکارمندم وقصد ازدواج دائم ۳۶سالمه
افسانه
2 سال پیش

سلام من متولد ۶۴ متارکه کردم ، بدون فرزند ، کارمند هستم اهل مشهد ،و قصدم ازدواج دائم هست
سلام ۴۲ساکن اصفهان شاغل ه
2 سال پیش

سلام اهل اصفهان هستم
احمد علی
2 سال پیش

بند مرد ۷۰ هستم بازنشته خونه دارم وزمین باغ دنبال یک خانم خوب وخوش اخلاق اهل زندگی باشه هستم
پارسا
2 سال پیش

من قصدازداوح موقت دارم
بازدیدکننده
2 سال پیش

در پاسخ به: من قصدم ازدواج.
سلام
بازدیدکننده
2 سال پیش

من میتونم باهاتون ازدواج دائم بکنم
بازدیدکننده
2 سال پیش

در پاسخ به: سلام
اگرقصدتون ازدواج دائم هست من درخدمتم بیشتر آشنا بشیم
رضا
2 سال پیش

من متولد 1346 ساکن تهران دنبال یک خانم مومن محجبه کارمند اهل زندگی و بدون فرزند. خودم هم تنها زندگی میکنم واقعا کسی هست که دنبال یه زندگی بدون دغدغه. خوش تیپ وخوش ظاهر
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام متولد 1346 هستم از سال 92 متارکه کردم تنها زندگی میکنم تهران هستم دنبال یه خانم محجبه اهل نماز. مومن و کارمند باشه جهت ازدواج دایم
سهیل
2 سال پیش

کجا هستید
سهیل
2 سال پیش

در پاسخ به: سلام
سلام کجا هستید؟
یلدا
2 سال پیش

من قصدم ازدواج.
سولماز
2 سال پیش

سلام کجای کرج هستین
سولماز
2 سال پیش

سلام من متولد ۶۰هستم قصدم واقعا زندگی کردن ساکن کرجم
رضا
2 سال پیش

در پاسخ به: همدان
سلام من رضا هستم 20سالمه دنبال یک دوست خوب بیاد
هاشم
2 سال پیش

سلام،من اگه شرایطمون بهم بخوره حاضرم
هاشم
2 سال پیش

مجردم ۳۳ سالمه قصد ازدواج دارم دنبال کیس مناسبم
مهرناز
2 سال پیش

در پاسخ به: اهل کجا؟؟
همدان
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام‌خوبی
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام
بازدیدکننده
2 سال پیش

در پاسخ به: من هستم
سلام
بازدیدکننده
2 سال پیش

من کرد هستم و سه ازدواج ناموفق داشتم
بازدیدکننده
2 سال پیش

ساکن چه شهری هستید .
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام من هم دنبال یکی مثل شما هستم
بازدیدکننده
2 سال پیش

به نظر من اگه بشه از طریق این سایت ها مجردها رو سروسامان داد که خیلی خوبه
Bahram
2 سال پیش

سلام من ۳۰سالمه کرج زندگی میکنم چطور میتونیم بیشتر آشنا شیم
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام اهل کجا هستی من حاضرم
بازدیدکننده
2 سال پیش

اهل کجا هستی شغل شما چی هست
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام کجا شهر هستی
بازدیدکننده
2 سال پیش

قصد ازدواج واقعن
پویان
2 سال پیش

مجرد صداقت
بازدیدکننده
2 سال پیش

منم دنبال یک دختر خوب برای پسرم هستم چهل سالش است و خانه وماشین و شغل دارد تک فرزند است و ازدواج قبلی داشته ولی بچه ندارد
مریم
2 سال پیش

در پاسخ به: کجای کرجین؟
چندسالتونه.من۴۷ سالمه.ازدواج دائم
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام بنده مجردم تنها خداروشکر میکنم همه چیز را دارم اگه اختلاف سنی براتون مهم نیست بنده مواف
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام من ۳۵ سالمه یه پسر دارم دنبال یه نفر که واقعا اهل زندگیه میگردم
رضا
2 سال پیش

ازنظر من همسرم خوشبرخورد ازاخلاق خوب سواستفا ده نکنه وسن من چهلو هفت هستوبچه ندارم زن بهر یک امید به زندگی میاد منهم همین طور
رضا
2 سال پیش

بهیک همسر خوب خوش اخلاق برای یک زندکی ساده شقل منکارگر ساده بادرامد میانه
محمد
2 سال پیش

اهل‌کجا‌هستیمن‌۴۲سالمه‌اهل‌پرند‌هستم
محمد
2 سال پیش

خودم‌۴۲سالم‌خانمی۳۶سالهکه‌حونه‌ای‌داشته‌باشه
علی تبریز
2 سال پیش

سلام کجایی هستی من سراغ دارم مراغه
علی تبریز
2 سال پیش

من دنبال خانم مهربان هستم صیغه موقت کنم کسی حاظر جواب بده
علی تبریز
2 سال پیش

سِلام کدام شهر هستی صبغه موقت میشی منم متولد ۴۴ هستم
علی تبریز
2 سال پیش

سلام من متولد ۴۴ هستم مراغه
علی تبریز
2 سال پیش

سلام مجردی ازکدام شهر هستی منم معلم ولی خانم دارم می خوام صیغه موقت کنم
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام من پسرم ۳۲ سال سنمه و دنبال ی خانوم خوب و با خدا میگردم برای ازدواج چ موقت چ دائم فرقی نمیکنه و از شهر زاهدان هستم
ارش
2 سال پیش

من حاضر به ازدواج موقت هست اگر مایل بودید ادامه می دهیم شرایط شما چیست
سلام آقای از فارس 25ساله
2 سال پیش

سلام آقای از فارس 25ساله دنبال دختری کورد سن کوچکتر از خودم برای ازدواج دائم
احمد
2 سال پیش

من حاضرم
احمد
2 سال پیش

۳۳ سالمه مجرد قصد ازدواج دارم
احمد
2 سال پیش

من هستم خانهام دارم ۳۳ سالم هست
احمد
2 سال پیش

سن 33
مرتضی
2 سال پیش

سلام . ۴۲ساله هستم. تمایل به ازدواج موقت دارم حدود دوساله جدا شدم دو تا بچه دارم که حضانتشون به مادر دادم. همسر بااخلاق، مومن و چادری میخوام. ممنون
رضا
2 سال پیش

دنبال یه دختر هستم از من چهار پنج سال بزرگتر باشه خودم ۲۴ سالمه.واسه ازدواج موقت میخام بعد چندماه عقد دائم میکنم.
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام رضا هستم ۲۴ سالمه.دنبال یه دختر چهارپنج سال از خودم بزرگ تر هستم واسه صیغه و بعد پنج شیش ماه عقد دائم
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام 32سالمه ساکن کرج میتونید برای ازدواج رسمی بیاید ایران؟
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام شرایط بگو لطفا من اماده هستم
بازدیدکننده
2 سال پیش

من هستم شرایط لطف کن
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام من 25سالمه یک سال ،یک سال و نیمه جدا شدم و یه پسر دارم که 4سالشه و اینکه حضانتش بامنه و اینکه من به خاطر هیچ مردی اونو ول نمیکنم چون به نظر من هر کی بخوادت همه جوره قبولت می‌کنه من پرستارم چون دوست دارم رو پای خودم باشم
میترا
2 سال پیش

سلام ۲۵ سالمه دنبال شخصی که اقامت دائم یکی از کشور های خارجی رو داره هستم برای ازدواج
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام رضا هستن از استان تهران ۵۰ سالم قصد اذواج دارم از شما هیچ چیزی نمیخواهم فقط صداقت
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام رضا هستم از استان تهران مجرد دارایددوفرزند چهار سالوجداشودم اگر مایل بودید جواب بده به لوطف خداهمه چیز هم دارم
الهه
2 سال پیش

۳۱جداشدم. بدون فرزند رشت هستم قصدم جدیهازتهران ورشت
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام بنده معلم هستم متولد 1359 لطفا ایدی بفرمایید چادری هستم
مهدی
2 سال پیش

من دنبال یک خانم محجبه ومهربان میگردم سن از۳۰ تا ۴۰باشد سن خودم ۴۵سال دارم
اسما
2 سال پیش

سلام من دخترم 16سالمه به یه سری دلایلی نیاز به ازدواج موقتی دارم
زهرا
2 سال پیش

کجای کرجین؟
زهرا
2 سال پیش

کجای کرجین؟
زهرا
2 سال پیش

سلام من ۳۶ سالمه، جدا شدم و خیلی سختی کشیدم دوست دارم این بار با یه مرد تمام عیار ازدواج کنم که دستشم به دهنش برسه چون واقعا خیلی سختی کشیدم
بازدیدکننده
2 سال پیش

من ۳۶ سالمه منم جدا شدم
بازدیدکننده
2 سال پیش

کلا ازدواج نداشتین؟
محمد
2 سال پیش

سلام ۵۰ سال سنم هست تقریبا زندگیم کامله، مجردم و کرج زندگی میکنم دنبال یک خانم زیبا هستم نیاز به هیچی از خانم ندارم. ممنون
محمدرضا
2 سال پیش

من پسرم ۳۸ سالمه همدان چطور میتونیم هماهنگ کنیم
محمدرضا
2 سال پیش

من ی پسر ۳۸ ساله ام دنبال ی دختره خوب هستم
بازدیدکننده
2 سال پیش

در پاسخ به: منم یه پسر دارم
سلام باهم بیشتر آشنا شیم
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام بند 29 ساله ام دنبال یه دختر خوب با اخلاق خوب هستم
سلام من هستم
2 سال پیش

برای ازدواج 33سالمه
مریم
2 سال پیش

من قبول میکنم چ جوری صحبت کنیمشغلتون چیه
مریم
2 سال پیش

مریم هستم باید خوش تیپ وتحصیل ده باشه من هستن
مریم
2 سال پیش

چند سالتونه هست کجا ساکن هستید وضع مالی تون چطوره
مریم
2 سال پیش

سلام چند سالتونه
مریم
2 سال پیش

کجا زندگی میکنید
مریم
2 سال پیش

در پاسخ به: سلام
من ازدواج موقت میخام
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام من مرد ۳۹ ساله هستم واز همسرم جدا شدم وقسط ازدواج دارم وفرزند دارم ودر انگلستان زندگی میکنم
بازدیدکننده
2 سال پیش

من هستم
بازدیدکننده
2 سال پیش

من هستم
بازدیدکننده
2 سال پیش

من قصد ازدواج دارم پسر ۳۱ساله
بازدیدکننده
2 سال پیش

من مجرد ۳۱سال پسر نجیب اهل واجبات حلال و حرام هستم مدرک کارشناسی ارشد یه دختر نجیب وپول دار میخوام چون وضع مالی خودم خیلی ضعیفه
حمید رضا
2 سال پیش

منم یه پسر دارم
حمید رضا
2 سال پیش

خوبه
بنده خدا
2 سال پیش

سلام۳۲ سالمه بروجن هستم مطلقه یه دختر ۵ ساله دارم دنبال یه کیس خوب خوشگل خدا دوست اهل برنامه ای نباشه وضع مالیشم خوب باشه و اینم بگم خوشگلم نماز خون چادری احساسی مهربون وفادار اهل زندگی هستم
بنده خدا
2 سال پیش

چطوری ثبت نام کنیم
بنده خدا
2 سال پیش

همین
بنده خدا
2 سال پیش

پس چرا هرچی من میفرستم ارسال نمیشه یعنی چه
ثناکجا ثبت نام کنم
2 سال پیش

چرا ناپدید میشه نظرات
ثناکجا ثبت نام کنم
2 سال پیش

کجا ثبت نام کنم
ثنا
2 سال پیش

من مجردم نجیب اهل‌ اهواز هستم
ثنا
2 سال پیش

یا سايت معتبر ست
ثنا
2 سال پیش

ثنا
2 سال پیش

این سایت خیلی خوبه
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام من 27سالمه و شوق ازدواج دارم من هستم
بازدیدکننده
2 سال پیش

کجا ثبت نام می کنن؟
بازدیدکننده
2 سال پیش

من ختر 20 و 30 ساله خوب سراغ دارم. قم
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام شما چند سالتونِ؟ و کدوم شهر هستید؟
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام خانم ۵۰ساله ازشیراز هستم
میثم
2 سال پیش

چطور میشه ثبت نام کرد من ۲۷سالمه دنبال همسر از خارج هستم ازدواج دائم
اسما
2 سال پیش

دختر ۳۳ساله هستم شاغل قصد ازدواج دارم
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام خانومی 40 ساله هستم نجیب اهل نماز روزه با خدا قسد ازدواج دارم
بازدیدکننده
2 سال پیش

پسرتون چند سالشونه ؟ بنده دختر خوب میشناسم میتونم معرفی کنم
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام میشه بپرسم. شرایط ازدواجتون چیه
مجتبی
2 سال پیش

چطور میشه ثبت نام کرد
معصومه
2 سال پیش

انشاالله پیدا میکنید
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام کدوم شهرهستین
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام من
یه بنده خدا
2 سال پیش

من دنبال یه دختر خوب هستم برای پسرم امیدوارم یه دختر خوب پیدا کنم براش
مریم
2 سال پیش

میشه آشنا بشیم
مریم
2 سال پیش

ازدواج کردید یا نه
مریم
2 سال پیش

میشه بیشتر اشنا شد
مریم
2 سال پیش

چطور میشه ثبت نام کرد
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام گفتید فرم پر کنیم کدوم فرم؟
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام چه شرایطی برای ازدواج در نظر دارید؟
بازدیدکننده
2 سال پیش

اگه می خوای من یه کیس عالی براتون سراغ دارم خواستین بگین ...
امین
2 سال پیش

👍❤️
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام آقا هستم 50 ساله مجرد تهران
مهدی هستم 28ساله دنبال ی
2 سال پیش

دنبال ی خانم خوب هستم
سلام خوبین
2 سال پیش

سلام
مهدی هستم
2 سال پیش

ارسال دیدگاه خودش ثبت نامه
مهدی هستم
2 سال پیش

عالیه دوستان مهدی کرمانشاه هستم ۴۰ سالمه
محمد
2 سال پیش

کی صدا کرد منو 😎😎😎😎
آزاده
2 سال پیش

اهل کجایی بامن تماس بگیر
فرناز
2 سال پیش

شرایط ثبت نام به چه صورت؟
بازدیدکننده
2 سال پیش

در پاسخ به: سلام،کدوم شهرید
سلام، کدوم شهر هستید مشخصات بيشتری میشه داشته باشم
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام من چطور میتوانم ثبت نام کنم
Zahra Soltani
2 سال پیش

سلام شرایط شما رو بنده دارم
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام.کدوم شهر هستین
حسین
2 سال پیش

دنبال یه خانم برای صیغه موقت هستم مهربون و خوش اخلاق
اهل کجایی
2 سال پیش

دنبال ی خانم مهربون و خوش اخلاق هستم
حسین اکبری
2 سال پیش

دنبال خانوم با خانواده مومن تعهد به زندگی و بدون خیانت دروغ خلاصه اهل زندگی باشه کارمند دانشکده هستم خانه هم دارم اهل هیچی هم نیستم و ورزشکار هستم
فاطمه
2 سال پیش

برای ثبت نام باید چکار کنیم؟
مریم
2 سال پیش

در پاسخ به: شما چند سالتونه
خیلی خوبه
خدایار
2 سال پیش

میخوام ثبت نام کانم
خدایار
2 سال پیش

سلام خانم مخوام برای زندگیم
بازدیدکننده
2 سال پیش

شما چند سالتونه
ستار
2 سال پیش

سلام شما اهل کجا هستی
بازدیدکننده
2 سال پیش

در پاسخ به: سلام
سلام اهل کجا هستی
رضا ۳۹ساله از شیراز
2 سال پیش

اهل دروغ و خیانت نیستم واصلا به خودم اجازه نمیدم بگم وضع مالی بابام یا خودم خوبه فقط میگم انسانیست هستم وخدارو شکر از زندگی راضی هستم. ممنون از شما دوستان.
ستار
2 سال پیش

در پاسخ به: ازدواج
سلام چرا جواب نمیدی جواب بده تا همدیگر رابشناسیم
ستار
2 سال پیش

سلام جواب بده خواهش میکنم
ستار
2 سال پیش

اگه قصد ازدواج داری خب جواب بده
ستار
2 سال پیش

سلام تا جواب ندی که نمیشه باهم حرف بزنیم
ستار
2 سال پیش

چرا جواب ندادی
ستار
2 سال پیش

سلام خسته نباشی پس چرا جواب ندادی
ستار
2 سال پیش

در پاسخ به: ازدواج
سلام وقت بخیر چرا جواب ندادید
ستار
2 سال پیش

اینهمه خانم ولی یکی نمیاد همدم من باشه چرا مگه من دل ندارم چو سن بالا هستم به خاطر سن بالا بودن خب شما هم به این سن می‌رسید تو هر سنی آدم هند لازم دار مخصوص سن بالا بنده ۶۲ سال دارم و ده سال جدا شدم و ده سال تنها زندگی میکنم خدارا خوش میاد اینهمه خانم من تنها بمانم
دوشیزه
2 سال پیش

در پاسخ به: سلام
سنتون ....قد وزنتون....شغلتون
دوشیزه
2 سال پیش

سلام قد....وزنتون وخصوصیات اخلاقیتون وشغلتون
دوشیزه
2 سال پیش

خسته نباشید
دوشیزه
2 سال پیش

سلام قد...وزنتون وازخصوصیات اخلاقیتون بفرمایید
دوشیزه
2 سال پیش

منم از آدم عجول بدم میاد
دوشیزه
2 سال پیش

سلام من ۴۱سالمه اگه میخواهیدآشنابشیم
دوشیزه
2 سال پیش

سلام دوشیزه هستم متولد ۱۳۵۹...دنبال کسی هستم که صادق واهل زندگی باشه
دوشیزه
2 سال پیش

سلام من ۴۱سالمه چطورباهم آشناشیم
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلامدوشیزه ۴۱سالمه
ستار
2 سال پیش

در پاسخ به: حسابدار نمیخوای؟
سلام من کاری به کارخونه شما ندارم هرچی داری برای خودت من ۶۲ سال دارم و بازنشسته هستم وازدواج دایمی میخام اگه طلب بودی جواب بده تا باهم آشنا بشیم خبر از شما ستارم
شیما
2 سال پیش

باسلام من ۳۸ ساله هستم مجرد
شیما
2 سال پیش

باسلام چگونه باید ثبت نام کرد
شیما
2 سال پیش

من تهران زندگی میکنم و یک بار ازدواج ناموفق داشتم
ستار
2 سال پیش

سلام آقا هستم ۶۲ سال دارم و بازنشسته هستم تهران زندگی میکنم خواستی بیشتر باهم آشنا بشیم
ستار
2 سال پیش

در پاسخ به: ازدواج دائم
من ستار هستم از تهران ازدواج دایم من ۶۲ سال دارم بازنشسته هستم شما چند سال دارید واهل کجا هستی
ستار
2 سال پیش

سلام من ازتهران هستم و بازنشسته هستم اگر طلب بودی جواب بده مجرد هستم .وده سال تنها زندگی میکنم دیگه نسیم با شماست من منتظر جواب شما هستم
ستار
2 سال پیش

در پاسخ به: من دختر ۴۲ ساله
سلام من ستار هستم و۶۲ سال دار و ازدواج دایم میخام اگه خانمی هست که به من بخوره تماس بگیره
ستار
2 سال پیش

در پاسخ به: ازدواج
بله من از واج کردم وده سال جدا شدیم ومن ده سال تنها زندگی میکنم
ستار
2 سال پیش

سلام از تهران هستم ۶۲ سال بازنشسته دوست داشتی پیام بده
ستار
2 سال پیش

من تهران هستم بازنشسته هستم و۶۲ دارم منم دنبال خانمی هستم از دواج دایم باهم زندگی کنیم
ستار
2 سال پیش

در پاسخ به: من دختر ۴۲ ساله
من ده سال از نم جدا شدم و تنها زندگی میکنم و بازنشسته هستم اگه خواستی آشنا بشیم جواب بده
ستار
2 سال پیش

سلام شما چند سالتونه هسن
ستار
2 سال پیش

سلام من از تهران هستم ببخشید شما چند سالتونه هست
ستار
2 سال پیش

سلام منم تهران زندگی میکنم اگه دوست داشتی با هم آشنا بشیم منم ۶۲ سال دارم و بازنشسته هستم ستار
ستار
2 سال پیش

سلام من باز(شسته هستم منم دوست دارم آشنا بشیم ولی چجوری من تهران زندگی میکنم اگه خواستی قرار بزاریم همدیگر را ببینیم که باهم آشنا بشیم
ستار
2 سال پیش

خب من ازدواج کرده بودم و۴تا بچه دارم ولی از مادوشون جدا شدم بچه ها بامادرشو رفتن من ده سال تنها زندگی میکنم
ستار
2 سال پیش

شیشم قدیم و شغل من راننده اتوبوس بیابانی بودم والان ۳سال بازنشسته شدم
علی
2 سال پیش

مورداعتمادو
بازدیدکننده
2 سال پیش

منم مطلقه هستم ۴۳ ساله
ستار
2 سال پیش

در پاسخ به: من دختر ۴۲ ساله
ازدواج
ستار
2 سال پیش

تهران زندگی میکنم
بازدیدکننده
2 سال پیش

تو دیگه تردیدی عزیزم
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام من 50 ساله مجرد تهرانم
بازدیدکننده
2 سال پیش

اقا هستم 50ساله مجرد
بازدیدکننده
2 سال پیش

اقا هستم 50 ساله مجرد
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام هنوز پیدا نکردین
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام از اونجا دنبال دختر میگردی مگه نیست دختر
اقا هستم 45ساله
2 سال پیش

در پاسخ به: اهل کجای
سلام سنندج اقاهستم خوشحال میشم بیشتر باهم آشنا شیم
بازدیدکننده
2 سال پیش

من آقاّی 50 ساله تهران هستم
بازدیدکننده
2 سال پیش

در پاسخ به: سلام هستم درخدمتت
قاسم 50 سالمه سرحال تهران هستم یه خانم خوب زیر 42 سال که همدم هم باشیم برای زندگی
اقا هستم 45ساله
2 سال پیش

سلام آرام هستم 45ساله آقا میخوام باشمااشناشوم
اقا هستم 45ساله
2 سال پیش

سلام اقاهستم میخوام بیشتر باشمااشناشوم
اقا هستم 45ساله
2 سال پیش

در پاسخ به: اهل گرگانم
سلام میخوام بیشتر شمارابشناسم
اقا هستم 45ساله
2 سال پیش

در پاسخ به: اهل کجای
اهل کجایی
بازدیدکننده
2 سال پیش

اهل گرگانم
صادق
2 سال پیش

در پاسخ به: سلام.خوب.هستین
سلام خوبی اهل کجایی
صادق
2 سال پیش

در پاسخ به: سلام،کدوم شهرید
سلام سخت واقعان زندگی به یک دختر بودن پدر خدا بهت سلامتی بده انشالله مرد خوب مرد واقعایی برات پیدا باش
آرام هستم چهل و پنج ساله
2 سال پیش

سلام
مریم معصومی
2 سال پیش

سلام می خوا ثبت نام کنم چکار باید کرد
آرام هستم چهل و پنج ساله
2 سال پیش

منهم بچه سنندجم
سلام‌بهرام‌هستم‌سن‌۳۳سال‌
2 سال پیش

در پاسخ به: سلام
سلام‌اهل‌کجاهستین
سلام‌بهرام‌هستم‌سن‌۳۳سال‌
2 سال پیش

در پاسخ به: سلام هستم درخدمتت
سلام‌چطوری‌باید‌اشنابشیم
مهرداد هستم
2 سال پیش

در پاسخ به: سلام هستم درخدمتت
جواب بده منتظر شماهستم
مهرداد هستم
2 سال پیش

در پاسخ به: سلام
سلام خوبید
ارام از سنندج
2 سال پیش

سلام آرام هستم ازسنندج
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام نه
مهرداد
2 سال پیش

سلام،کدوم شهرید
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام میخواهم ثبت نام کنم باید چه کارکنم
بازدیدکننده
2 سال پیش

در پاسخ به: حسابدار نمیخوای؟
افرین همه اینجا کارخانه دار دکتر مهندس
بازدیدکننده
2 سال پیش

در پاسخ به: سلام
سلام ۳۳شمال
ارین
2 سال پیش

سلام.خوب.هستین
کیست که مرایاری کند.....
3 سال پیش

سلام
.
3 سال پیش

سلام
.
3 سال پیش

سلام
.
3 سال پیش

سلام
.
3 سال پیش

کیست که مرایاری کند..
.
3 سال پیش

در پاسخ به: سلام هستم درخدمتت
منتظرتم چراجواب نمیدی
.
3 سال پیش

در پاسخ به: سلام هستم درخدمتت
شماره من رسیددستون
.
3 سال پیش

سلام..من از اهواز هستم
.
3 سال پیش

در پاسخ به: دختر ۲۸ ساله
سلام
.
3 سال پیش

...........
ساغر
3 سال پیش

چطور میشه ثبت نام کرد
لعیا
3 سال پیش

دختر ۲۸ ساله
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام خوب هستین من ۲۸ سالمه اگرمیخاین باهم اشناشیم
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام هستم درخدمتت
فریبا
3 سال پیش

در پاسخ به: خدا یه زن خوب بده
سلام وقت بخیرمن یه دخترمجردباحجاب نمازخون سن ۳۴سالمه
بازدیدکننده
3 سال پیش

خوبی من م اهل استان ایلام مجردم ۳۴
بازدیدکننده
3 سال پیش

اهل کجای
بازدیدکننده
3 سال پیش

چند سالته
بازدیدکننده
3 سال پیش

من پسر مجرد پول دار خانه ماشین خوشتپ دنبال دختر سفید قد بلند هستم بچه تهران هستم ۳۱ ساله
بازدیدکننده
3 سال پیش

در پاسخ به: من دختر ۴۲ ساله
سلام خوبین ازدواج کردید
بازدیدکننده
3 سال پیش

من هسم
بازدیدکننده
3 سال پیش

للطفا میشه شمازه تماس بفرستید بیشتر آشنا بشیم؟
بازدیدکننده
3 سال پیش

من ساکن اصفهان هستم
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام ازدواج کرده اید یا هنوز ن؟
F
3 سال پیش

با هرشریطی اگر مادر پدر ایده ال نداشته باشه خوبه
لیلا
3 سال پیش

در پاسخ به: عالیه
من دختر ۴۲ ساله
محمد
3 سال پیش

بندرعباس من هم قصد ازدواج دارم دوست ندارم با ناموس مردم بازی کنم خیالت راحت
محمد
3 سال پیش

سلام افتخار بیشتر اشنایی رو می تونیم داشته باشیم
نرگس
3 سال پیش

سلام شما چند سالتونه من فقط بگم از آدمی که دور جواب بده بدم میاد و اینکه من تا به حال دوست پ نداشتم و نخواهم داشت اگر قصدتغن ازدواج‌های بگید اگر نه من نیستم
محمد
3 سال پیش

در پاسخ به: چند سالته
اهل کجایی افتخار بیشتر اشنایی رو میدی
محمد
3 سال پیش

سلامن اقای هستم ۳۲ساله از کیش یکی می خوام اهل زندگی باشه خانواده دار و نجیب
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام اهل کجایی دوست داری بیشتر با هم اشنا بشیم
بازدیدکننده
3 سال پیش

در پاسخ به: چند سالته
اهل کجایی
امان الهی
3 سال پیش

سلام من پول ندارم ولی اخلاق ۲۰ خونه دارم شغلم خرید ضایعات وبنا هست ۳۴سالمه خانمی میخام زندگی کن باشه
امان الهی
3 سال پیش

سلام من هستم
امان الهی
3 سال پیش

چند سالته
امان الهی
3 سال پیش

عالی
آشنا
3 سال پیش

فقط ۱۳تا ۱۶ سال
لیلا شیراز مجرد
3 سال پیش

موافقم‌
لیلا شیراز مجرد
3 سال پیش

من موافقم
اروین هستم
3 سال پیش

سلام بچه کدام هستین
بازدیدکننده
3 سال پیش

کدوم شهر هستی و شغلتونچیه ‌‌چند تا بچه داریدو‌آیا با بچه ها زندگی میکنید
نازنین
3 سال پیش

۳۰ساله ازارومیه هستم
اسد هستم از افغانستان هست
3 سال پیش

میخواهم با یک دختر خوب ازدواج کنم
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام من 22سالمه یه دختر دارم میخام شوهرم خوب باش و اهل زندگی سنشم بیشتر از 35نباشه
seyed
3 سال پیش

سلام وقت بخیر چطوری میشه تماس داشته باشیم برای اشنایی
بازدیدکننده
3 سال پیش

منم دلم میخواد خارج از کشور زندگی کنم
حسن
3 سال پیش

سلام ممنونم ساکن تهران هستم شماساکن کجاهستید
seyed
3 سال پیش

سلام من دنبال ازدواج دایم هستم با خانم اهل زندگی محل زندگیم خارج از ایران میباشد حدود سنی ۴۰ ساله باشه من چند سال بزرگتر هستم
seyed
3 سال پیش

سلام من دنبال ازدواج دایم هستم با خانم اهل زندگی محل زندگیم خارج از ایران میباشد حدود سنی ۴۰ ساله باشه من چند سال بزرگتر هستم
seyed
3 سال پیش

سلام من حدودا ده سال از شما بزرگتر هستم و در خارج از ایران زندگی میکنم دنبال ازدواج دایم هستم در صورت تمایل بفرمایید ممنون
seyed
3 سال پیش

سلام من دنبال ازدواج دایم هستم با خانم اهل زندگی محل زندگیم خارج از ایران میباشد حدود سنی ۴۰ ساله باشه من چند سال بزرگتر هستم
مجید
3 سال پیش

کجا هستید
مجید
3 سال پیش

من هستم
مجید
3 سال پیش

در پاسخ به: کدام شهریه؟
کدام شهرید
بازدیدکننده
3 سال پیش

باید از نزدیک گفتگو کرد
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام چه جوری باهم آشنا بشيم
بازدیدکننده
3 سال پیش

چند سالتونه
مبینا
3 سال پیش

حسابدار نمیخوای؟
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام خواهر گرامی به نظرم همون با یکی از خواستگارتان ازدواج کنید بهتره اینجا هیچکس به دنبال همسر نیست دنبال دوست هستند بعد یک مدت میگن به تفاهم نخوردیم و تمام. به همین راحتی
بهروز
3 سال پیش

سلام آقا هستم دنبال یه همسر دائم میگردم سنم 47 سال است همسر داشتم بخاطر دخالت های خانوادگی همسرم طلاق گرفت ورفت یه بچه پسر هشت سال دارم که پیش خودم است الان هم تنها هستم میخوام دوباره ازدواج کنم من اهل استان اصفهان شهرستان تیران خود تیران هستم کسی هست بسم الله الرحمن الرحیم بیشتر میخوام از اطراف شهر خودم باشه نه جای دیگه هرکی هست بسم الله الرحمن الرحیم
نعیمه
3 سال پیش

سلام ۲۸ساله مجرد قصد ازدواج دارم قبلا نامزد داشتم اما به تفاهم نرسیدیم
امین
3 سال پیش

امین ۳۴کرج شغل ازاد
محمد
3 سال پیش

سلام ۲۵ ساله هستم خوشتیپ و امروزی دنبال خانومی بین ۲۰ تا ۳۰ ساله هستم خانه دارم شغلمم ثابته اصالتا از اهواز اما بخاطر شغلم سنندج زندگی میکنم خانوم اگر شرایطش خوب باشه از هر شهری مشکل نداره اول اشنا بشیم اگر تفاهم داشتیم واسه ازدواج مهریه تا ۲۵ تا سکه و درضمن مطلقه و ازدواج ناموفق مشکلی ندارم فقط نجابت و پایبندی به زندگی واسم مهمه یاحق
فاطمه
3 سال پیش

من میخوام ازدواج کنم ولی هر کی میاد خاستگاری به دلم نمیشینه چطوری ثبت نام کنم
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام لطف میکنید در مورد تحصیلات و شغلتون توضیح بدید
عباس علی پور چهل و یک سال
3 سال پیش

شغل آزاد مشاور املاک فوق دیپلم خوش اخلاق تعریف از چهره ام نمیکنم باید خودتون ببینیدم نظر بدید اهل زندگی رفیق باز هم نیستم از لحاظ مال و اموال به اندازه خودم در حد سنم خداوند متعال بهم داده خدا رو شکر مینمایم حالا مونده به قسمت فقط کمی مشگل پسند هستم شما به دلم بشینید سنتون مهم نیست اصل نجابت و درستی و صداقته چهره تونه بدلم بشینید فقط دوست دارم از اولش با هم صادق باشیم وسلام فعلا خدا نگهدارتون باشه
نرگس
3 سال پیش

من سیمکارتم شکسته و سیم‌کارت ندارم الان چیکار کنم خانوادم هم اجازه سیم‌کارت خریدن بهم نمی‌دن میشه سیم‌کارت اعتباری خرید یا کار دیگه ای کرد یک راهنمایی بکنید لطفاً
بهمن
3 سال پیش

شمارتو بده تا بیشتر آشنا بشیم
بهمن
3 سال پیش

در پاسخ به: مشخصات منه
ی دختر خانم بین ۲۵تا ۳۰ تحصیلات حداقل دیپلم. سبزه روشن. ترجیحا استان اصفهان یا خوزستان یا چهارمحال باشه اگه کرد هم باشه ک عالی میشه
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام من 30ساله هستم از زنجان
فاطمه
3 سال پیش

چرا جداشدین منم جداشدم
فاطمه
3 سال پیش

بنظرتون چرا ازدواج سخت شده
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام شمارتو بزار
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام میخواید با هم آشنا بشیم
بازدیدکننده
3 سال پیش

من شرایطش رو دارم
بازدیدکننده
3 سال پیش

هستم درخدمتم
مینا
3 سال پیش

سلام ازدواج کردین یا نه
مینا
3 سال پیش

منم مطعلقه هستم دنبال یه فرد مناسب برا ازدواج هستم
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام من سراغ دارم ولی ۳۶ ساله
بازدیدکننده
3 سال پیش

مشخصات منه
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام اهل کجا
محراب
3 سال پیش

نه هنوز ازدواج نکردم چون دوست ندارم دروغ بگم من فقط یه ماشین دارم با یه زمین شغل دارم ولی پدر مادر ندارم که خرج مو بدن من پسنداز کنم
نگین
3 سال پیش

سلام چطوری ازچه طریقی بایدثبت نام کنم
بازدیدکننده
3 سال پیش

کدام شهریه؟
سعید
3 سال پیش

سلام من قصد ازدواج دارم چطور ثبت نام کنم
بازدیدکننده
3 سال پیش

من سنم ۴۰ اگه دوست داشتی بگو زن زندگی می خوام
بازدیدکننده
3 سال پیش

سنم ۴۰ کارخانه دارم قصد ازدواج داعم
بازدیدکننده
3 سال پیش

علی متولد1332 مطارکه کردم خواستار خانمی بالای47 نجیب صادق آبرودار سن مهم نیست شخصیت مهمه
بازدیدکننده
3 سال پیش

قصد ازدواج دارم دختری ۳۹ساله مجرد.شاغل.تا حالا ازدواح نکردم.خونواده دار.نجیب..خوش چهره خوش تیپ...دنبال فردی موجه و با خونواده و اصل و نسب دار ترجیحا تحصیل کرده و شاغل....از خودمم دو سه سال کوچیکتر ایرادی نداره
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام ٣٣ ساله مشهد اقا،مهندسم جدا شدم
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام یک دختر 30ساله میخواستم برای رفیقم کارش توی شهرداریاست دوست دارم یک سروسامون بگیرید همسرش فوت کرده و فرزندی ندارد
س.ا
3 سال پیش

میخواستم ثبت نام کنم شرایطش چجوری هست
ت
3 سال پیش

دختر خانم های گل برای اینکه همسر خوب براتون بیاد دست به دامن خدا بشید و ذکر یرجون تجارة النتبور و ذکر الطیف را زیاد بخونید که بختتان را خوب و زود به شما بده دست به دامن خدا بشوید نه بنده خدا متاسفانه بعضی ها میان تو این سایت برای سرگرمی و سر کار گذاشتن دختر مردم و بازی با احساساتش به خدا متوسل بشوید و مشکل گشا را هم بخونید که بسیار حاجت میده امیدوارم همسر خوب. نجیب و با معرفت گیرتون بیاد
ما شناس
3 سال پیش

ببخشید ظاهرأ شما قصد ازدواج ندارید از اینکه پیام دادم ببخشید ایشالا خوشبخت بشین
الهم عجل لولیک الفرج
3 سال پیش

بچه ها اول از همه بسم الله بگید که ایشالله کاراتون درست شده و ایشالله خوشبخت بشید یا علی
نرگس
3 سال پیش

سلام من دختری نوزده ساله هستم دوست دارم همسرم خوب با ایمان و خسیس نباشه سنشم از من بیشتر باشه خوش اخلاق و چشم پاک باشه
ناشناس
3 سال پیش

لطفا بفرمایید اگر که همسرتون اهل شهرستان دیگه باشه شما شرایطش را می پذیرید شغلتون چیه و اینکه آیا این جریان را با خانواده در میان گذاشتید و می‌ذارید من برام مهمه و اینکه آیا قبلاً نامزد داشتید البته ببخشید میپرسم اما چون دور جواب ثبت میشه من گفتم سوالاتم را بپرسم
آیدا
3 سال پیش

آقا محراب ازدواج کردید
ناشناس
3 سال پیش

سلام من دختری بیست ساله هستم لطفاً شرایط همسر آینده خودتون را بنویسید و اگر واقعا قصد ازدواج و نه دوستی دارید پیام بدید
ناشناس
3 سال پیش

سلام بنده پسر۲۶ساله اهل تهران هستم.دنبال کیس خوب ومحجبه برای ازدواج میگردم.
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام وقت بخیر کجایی هستی
زینب34ساله
3 سال پیش

زینب 34ساله روستایی
زینب34ساله
3 سال پیش

دخترکم توقع روستایی
رسول هستم،۴۱ ساله کارمند،
3 سال پیش

در پاسخ به: سلام..من..هستم
مسعودهستم،۴۱ساله،قصد ازدواج دارم،گلپایگان هستم،کارمند ،
بازدیدکننده
3 سال پیش

اینستا بزارید ببینمتون
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام اینستا بدید هم عکستون و ببینم هم آشنا بشیم مرسی
مرتضی
3 سال پیش

دختری میخوام ۲۴ساله خوش رفتار باظاهری مناسب تحصیلات دیپلم یا فوق دیپلم وصیعت مالی خانواده اش متوسط باشه ساکن تهران باشه
elnaz
3 سال پیش

خب بنده خدا تو واقعیت این همه آدم بگرد یکی واسه ازدواج پیدا کن
elnaz
3 سال پیش

مشکل همینه آدم نمیشه پیداکرد همه فک میکنن پول باشه خوشبختی هست ولی نمی‌دونن پول فقط خوش خرجی میاره نه خوشبختی امیدوارم فرد مورد نظرتو پیداکنی
elnaz
3 سال پیش

خدایی تو واقعیت نمیشه به کسی اعتماد کرد بعد بااین سایت ها میخواین به ازدواج برسید خدایی به کجا چنین شتابان
بازدیدکننده
3 سال پیش

س..شمابچه هم دارید؟..اهل ورزش وتفریح سلامتی مثل کوهنوردی..ورزش صبحگاهی..تغذیه سالم هم هستید.ساکن کدوم منطقه تهرانید
بازدیدکننده
3 سال پیش

پنجاه سالمه
بازدیدکننده
3 سال پیش

اگر شما ر ه تماس نباشه اینها بی فایده هستند
حسن
3 سال پیش

در پاسخ به: سلام اهل کجای
مراغه
بازدیدکننده
3 سال پیش

در پاسخ به: سلام وقت بخیر
سلام خواهش می کنم راه های دیگری همیشه خوب است معرفی کنید و معارفه و موارد به عهده دارم میام پیشت می گویم نگران نباشید
دختر شیرازی
3 سال پیش

باز هم که دریچه نظرات من را در مورد ازدواج مسدود کردید که! این چه وضعی ایشِ؟ 😠
دختر شیرازی
3 سال پیش

لطفا پیامهای قبلی ام را در مورد معرفی خودم در مورد ازدواج دائم > را منتشر کنید. ممنون میشوم. 🙏
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام چند سالتونه اهل کجاید
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام اهل کجای منم قسمتم ازدواجه و چند سالتونه
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام اهل کجای
دختر شیرازی
3 سال پیش

سلام: لطفا دریچه نظرات من را مسدود نکنید. خواهش میکنم. 🙏
Z
3 سال پیش

بالاخره این سایت واقعیه یا نه؟ تو دنیای واقعی نمیشه به کسی اعتماد کرد اونوقت اینجا میشه؟
علی
3 سال پیش

سلام سن 35 یک ازدواج ناموفقی داشتم یه همسر ی می‌خوام از نظر جسمی و روانی عالی باشه
علی
3 سال پیش

مثبت
مریم
3 سال پیش

می تونم باهاتون بیشتر آشنا بشم ؟
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام شما خودتونم از ارامنه هستید؟
بازدیدکننده
3 سال پیش

با سلام شما اهل کجاین ؟
طناز
3 سال پیش

من بچه دارم اما سی و یک سالمه
طناز
3 سال پیش

سلام من سی و یک سالمه دوتا بچه دارم و ازدواج ناموفق اما الان میخام ازدواج کنم
اسماعیل
3 سال پیش

ازدواج نکردم ساکن کرج
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام وقت بخیر
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام من محمد۲۳از نشهد دونبال یه خانوم باعشق وپایه هستم
شعبان محمدیان
3 سال پیش

من از ازدواج اول موفق نشدم و دوباره می خواهم ازدواج کرده و تشکیل خانواده دهم
فاطمه
3 سال پیش

آقای جلیلی شما تشریف بیارید کانال تلگرامی صد درصد واقعی تلگفا ... همین جمله را اینترنت سرج کنید
فاطمه
3 سال پیش

سلام من همسن شما هستم دختر مجردم و اهل تهران . و با مشخصاتی که از نظرات شما هست . ببخشید فقط شما ساکن کدام شهری فرزند دارید یا نه ؟؟؟
امیدجلیلی
3 سال پیش

من 45ساله هستم وزدواج اولم ناموفق بودموالان قسدازدواج باخانمی بالا30 سال دارم وخانمی باسخصیت وباعابروباشدباتماموجودم برای زندگی پاک دخدمتش هستم
فاطمه
3 سال پیش

سلام آقا بابک خوبین شما ازدواج کردی یا نه ؟؟
رویا
3 سال پیش

چطور میشه ثبت نام کرد؟
Yousefi
3 سال پیش

سلام خسته نباشید اسمم رسول است ساکن المان برلین دنبال یه دختر خوب برای ازدواج میگردم ۲۳ سالمه ممنون
محراب
3 سال پیش

من قصد ازدواج داشتم ولی نشد خدا کنه دیگران موفق بشن
محراب
3 سال پیش

محراب قد بلند هیکلی ورزشکارم کسو کاری ندارم خونه بهزیستی بزرگ شدم چند بار به خاطر دعوا فقط دعوا زندان رفتم ماشین دارم زمین بهزیستی بهم داده خوش قیافه هستم
محراب
3 سال پیش

سلام گشتم نبود نگرد نیست محراب
بازدیدکننده
3 سال پیش

من مجرد و قصد ازدواج دارم ،ولی نتونستم کیس مورد علاقه پیدا کنم،مردی سالم و مسئولیت پذیر واهل کاروزندگی باشه، ظاهر مناسب باشه
رویا
3 سال پیش

بچه هم ندارم
رویا
3 سال پیش

خودم ارایشگروسالن دارم وب دلایلی جمع کردم فعلا
رویا
3 سال پیش

چراخب مشخصاتتون روبگین
رویا
3 سال پیش

رشت هستم وشرایطمون اوکی شدبیادرشت برای زندگی آدم حساس مهربون ونامردی بدم میاد متنفرم ازخیانت
عبدالغفاردشتی
3 سال پیش

اره من 26ساله هستم مجرد دنبال یک خانم با اخلاق دوست داشتنی هستم
رویا
3 سال پیش

۲۹سالمه جداشدم درنامزدی ودنبال یه آدم بامحبت باشخصیت وفادارتکیه گاه عاشق مسیولیت پذیر خوش پوش واراسته سن۳۵ب بالا وضعیت مالی خوب ماشین خونه وکارخوب عاشق تفریح
عبدالغفاردشتی
3 سال پیش

میخواهم ازدواج کنم داعم
بازدیدکننده
3 سال پیش

تهران ۳۴ساله قصد ازدواج دائم
فاطمه
3 سال پیش

اگر قصد ازدواج دارید جواب بدید اگر قصد ندارید چرا دیگران را سر کار می‌گذارید . والا خدا را خوش نمیاد پیش خدا مسول هستید
محراب
3 سال پیش

سلام خوبی چی شد پیام ندادی
محراب
3 سال پیش

من به خدا قصد ازدواج دارم ولی کسی تو این سایت قصد ازدواج نداره فقط سرکاری
فاطمه
3 سال پیش

در پاسخ به: خدا یه زن خوب بده
سلام علی آقا شما چند سال دارید ؟ ساکن کدام شهری ؟ پیام منو دیدید جواب بدید ؟؟؟ من دختری محجبه و با ایمانم خدا قبول کنه
محراب
3 سال پیش

سلام خوبی شما ببین شماره بذارم ثبت نمیشه عزیز به حروف میفرستم
محمد
3 سال پیش

سلام ساکن تهران ۴۰ ساله مجرد کارمند
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام آقا محراب شغل شما چیه من بقول خودتون از شما سه سال بزرگترم من خیلی خوشگل ونجیب وباخانواده هستم خواستی شمار بزار آشنا شیم
محراب
3 سال پیش

محراب ۳۴سال دارم برای من سن مهم نیست برای من کسی که بتونه درکم کنه کافیه حالا میخواد ۳۰ ۴۰ ۴۵ یاهرچی باشه فقط انسان باشه
م
3 سال پیش

در پاسخ به: خدا یه زن خوب بده
ناله میزنی خدا زن خوب بده پس چرا جواب نمیدی ؟؟؟؟؟ چند سالته اهل کجایی؟؟؟
محمود
3 سال پیش

سلام. من استان تهران هستم.تمایل به ملاقات و آشنایی برای امر خیر ازدواج دائم با شما هستم.متولد دی ۶۳ هستم.
م
3 سال پیش

در پاسخ به: خدا یه زن خوب بده
چند سالته ؟ کدام شهری ؟
م
3 سال پیش

در پاسخ به: خدا یه زن خوب بده
دختر خوب هست زن زندگی هست شما پسرها توقع بالا دارید . نصفی هم قصد ازدواج ندارند .
محراب
3 سال پیش

سلام از چه شهری هستین
بازدیدکننده
3 سال پیش

در پاسخ به: زنده باشی
زود جواب بدین شما تو بزار زنگ بزنم شغلتون چیه
علی
3 سال پیش

خدا یه زن خوب بده
فاطمه
3 سال پیش

آقا بابک رفتی حاجی حاجی مکه .... واقعا اینجا هیچ کسی قصد ازدواج نداره .. متاسفم
محراب
3 سال پیش

سلام کسی تو این سایت دنبال ازدواج نیست فقط ادمای بیکار تواین سایت هستن
بازدیدکننده
3 سال پیش

من۶۳متولد بچه کرمانشاه شما چکاره هستین
بازدیدکننده
3 سال پیش

زنده باشی
بازدیدکننده
3 سال پیش

من بیست و سه سالمه
اسرین
3 سال پیش

سلام چگونه بایدثیت نام کرد؟
محمد
3 سال پیش

خیلی خوبه ولی داخل استان ما نیست خوب من یه ازدواج نا موفق داشتم استان گلستان
فاطمه
3 سال پیش

اقا بابک خدا وکیلی قصد ازدواج داری ؟ اگر قصد داری به کانال تلگرامی تشریف بیارید منتظر جوابم .
بازدیدکننده
3 سال پیش

چه جالب پیامهای استیکر ارسال میکنن ولی پیامهایی که برای آشنایی هم میزاریم ارسال نمیکنن جای سوال داره ؟؟؟؟؟؟؟
بازدیدکننده
3 سال پیش

چی بگم ... ؟؟؟؟ ،🤔🤔🤔🤔🙄🙄🙄
فاطمه
3 سال پیش

سلام کاربر گرامی چرا پیامها ارسال نمیشه ؟؟
بازدیدکننده
3 سال پیش

نه متاسفانه ، پیامی نرسیده ؟؟
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام ،مرسی ممنون ،
فاطمه
3 سال پیش

چرا پیام ثبت نمیشه . آقا بابک من برات شماره گذاشتم پیام نیامده .
محراب
3 سال پیش

بله هنوز مجردم
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام فاطمه خانم ،پیام تو دیدم متاسفانه من شماره دیگه ای ندارم ،از طرفی هم پیامها رو نمیشه حذف کرد ،آیا راه دیگه ای برا آشنا شدن هست ؟؟ نمی دونم اینجا چطور میشه ارتباط برقرار کرد؟؟؟
بازدیدکننده
3 سال پیش

پیام میدم اما ثبت نمیشه ، نمیرسه ،چطور یه؟؟
فاطمه
3 سال پیش

سلام آقا بابک چند سطر پایین تر جواب پیام شما را دادم نگاه کنید . جواب دهید ممنون
محراب
3 سال پیش

سلام رویا خانوم محراب هستم از کرمان شرایت نوشتم میتونی ببینی
محراب
3 سال پیش

محراب هستم از کرمان
محراب
3 سال پیش

سلام محراب هستم از کرمان
آیناز
3 سال پیش

خانمی هستم،32ساله،4ساله جداشدم،فرزند هم ندارم،
آمنه
3 سال پیش

من قصدم ازدواجه ازدواج بخدا قسم اونی که میخاستم برای زندگی نتونستم تاحالا پیدا کنم هرکی خواسته ازدواج کنه یه توقعاتی داشته ومن مخالف اون توقعات بودم وحتا یه پسر واقعن جدی باشه برای ازدواج هیچی از خانوادش پنهون نمیکنه وباخانواده اش درجریان میزاره من یه کسی رو واسه زندگی میخام منو واسه خودم وچادرم بخاد من بچه روستام وروستا بزرگ شدم درسته توشهرستان زندگی میکنیم اما من بزرگ شده ی روستام وافتخار میکنم بچه روستام ومن برام نه مادیات مهمه نه قیافه نه مدرک برای من فقط انسانیت صداقت وآبرو مهمه فقط
فاطمه
3 سال پیش

آقا بابک من هر چی پیام میدم نمیاد . اینطوری نمیشه آشنا شد یک شماره برام بزارید ممنونم
فاطمه
3 سال پیش

آقا بابک حتما شماره بزارید .اینجا خیلی دیر پیامها میرسه تشکر
فاطمه
3 سال پیش

آقا بابک میشه لطف کنید یک شماره که مورد استفاده زیاد نیست برام بزارید . ممنون میشم .جزییات را دیگه نمیشه در جمع گفت تشکر
فاطمه
3 سال پیش

بعضی از خانمها فرزند می پزیرند برای این گفتم اصلا فرزند ندارید . من همراه خانواده و پدر و مادر زندگی میکنم . میتونم بپرسم شغل شما چیه ؟
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام خانم فاطمه من ی ازدواج نا موفق داشتم اما فرزندی ندارم و الان ساکن کرج هستم ، شما ساکن کجای تهران هستی ؟ تنها زندگی میکنید؟
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام خانم فاطمه من ساکن کرج هستم و اصلا فرزند ندارم ،
محراب
3 سال پیش

نمیدونم من پیام نمیرسه موندم چکارکنم
محراب
3 سال پیش

محراب قد ۱۸۷وزن۹۶سن۳۴ میزان تحصیلات برید ازکلانتری بپرسید وضعیت مالی یه روز خیلی پولدارم یه روز خیلی ندارم ۲ساله توبه کردم دعوا نکنم ولی کسی تو کرمان باور نمیکنه همه به چشم یه لات بیسرو پا نگام میکنن میخوام دیگه زندگی کنم کسی جرعت نمیکنه دختر به من بده خیلیا میگن اینهارو ننویس ولی من میخوام کسی که من قبول میکنه باخودش فکر‌کنه بعد پیام بده دمه هرچی بامعرفت باحال گرم
فاطمه
3 سال پیش

سلام آقا بابک . براتون قبلا پیام داده بودم . من 46 سالمه از تهران و مجردم هنوز ازدواج نکردم . ببخشید شما فرزندم دارید یا اصلا ندارید ؟ شما هم ساکن تهرانی ؟
فاطمه
3 سال پیش

اینجا هیچ آقایی قصد ازدواج نداره . اگر قصد داشت جواب میداد و شمارشم میزاشت صادقانه پای حرفش بود .
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام قصد ازدواج دارم ومطلقه هستم ،اما افتخار آشنایی با چه کسی رو دارم ؟؟واینکه متولد چه سالی هستید و ساکن کجایید ؟؟ ممنون میشم کمی از خودتون برام بگید،
محراب
3 سال پیش

سلام محراب هستم ۳۴ ساله تو خونه بهزیستی بزرگ شدم چندین بار به خاطر دعوا زندان رفتم خدا شاهد فقط دعوا پروندهام هست نامردو بیناموس نیستم تاحالا یا زندان بودم یا فراری وقتی برای فکر کردن ازدواج نداشتم الان نه احله دود هستم نه چیزی ورزش کارم بوکس کا میکنم کسو کاری ندارم کسی میتونه با این شرایط به من عتماد کنه
محراب
3 سال پیش

سلام پیام نمیرسه باید چکار کنم
فاطمه
3 سال پیش

آقا بابک جواب ندادین . اگر قصد ازدواج داری یک شماره بزارید اگر قصد نداری من دیگه مزاحم نمیشم . و یک سوال شما مجردی یا مطعلقه؟؟
محراب
3 سال پیش

این جوری نمیشه پیام داد ۳ ساعت طول میکشه
محراب
3 سال پیش

شما از کدام شهر هستید متولد چه سالی هستید
بازدیدکننده
3 سال پیش

موفق باشی منم لیسانس دارم بیکار
محراب
3 سال پیش

سلام کرمان
محراب
3 سال پیش

سلام کرمان
محراب
3 سال پیش

کرمان
محراب
3 سال پیش

اره توکار لوازم ارایشی هستم شما چی
فاطمه
3 سال پیش

اگر واقعا قصدتان ازدواج هست پس یک شماره بزارید .
فاطمه
3 سال پیش

آقا بابک من خانمم شماره درست نیست بزارم شماره دیگه هم ندارم . شما اگر شما هم دیگه دارید جز شماره خودتان بزارید ممنون
بازدیدکننده
3 سال پیش

شما اول یه شماره بگذارید منم حتما میزارم
بازدیدکننده
3 سال پیش

دیگه پیام نمیدم وقتی جواب نمیدن
بازدیدکننده
3 سال پیش

در پاسخ به: دوست دارم
سلام شما از چه شهری هستید
مهسا
3 سال پیش

در پاسخ به: یه تماس بگذارید
از تبریز ۱۹ساله دنبال یه همسر ۲۱ ساله مگردم از تبریز
بازدیدکننده
3 سال پیش

یه تماس بگذارید
من فرزانه هستم
3 سال پیش

نگفتی به چه کاری مشغول هستین؟شمارهتو نو برام بفرستین اگه مایل هستین تا آشنا شیم
من فرزانه هستم
3 سال پیش

من اهل کرمانشاه کارتون آزاد منظور نو چه حرفه ای کار میکنبن
فاطمه
3 سال پیش

آقا بابک شما مجردی یا مطعلقه ؟ قبلا ازدواج نداشتی؟
فاطمه
3 سال پیش

آقا بابک من فکر کردم شما 36 سال دارید . فرزانه خانم از روی پاسخ من به شما جواب میداد براتون پیام دادم من تهرانم
محراب
3 سال پیش

سلام من محراب هستم ۳۴ سالمه
من فرزانه هستم
3 سال پیش

من متولد 63هستم 36سال دارم اهل کرمانشاه شما هم از خودتون بگین شاغل هستین
بابک
3 سال پیش

سلام. من کارم آزاد. شما اهل کجاید؟
فاطمه
3 سال پیش

آقا بابک مناسب من نیستید خدانگهدار
فاطمه
3 سال پیش

من تهرانم . شما گفتی متولد سال 47 هستی . متولد سال 47 که 36 سال نمیشه .
من فرزانه هستم
3 سال پیش

آقا بابک شما چکاره هست من ۳۶سالمه اصلا ازدواج نکردم خیلی خوشگل و خوش هیکل مباهمه چی میسازم
بازدیدکننده
3 سال پیش

چرا جواب نمیدیم ؟ من اهل کرمانشاه ۳۶سالمه اصلا ازدواج نداشتم خوشگل هستم تا دلت لخاد
بازدیدکننده
3 سال پیش

من ۳۶سالمه لیسانس ازدواج نکردم تا حالا لطف کنید جواب بدین ویک شماره تماس بگذارید
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام آقا بابک شما چکاره هستید؟من ۳۶ سالمه یه شماره بکذارید
مرتضی
3 سال پیش

شیرازی هستم قصد ازدواج دارم
مرتضی
3 سال پیش

مرتضی هستم ۴۲ ساله از شیراز
مرتضی
3 سال پیش

مجردم شیراز ۵۷ هستم اهل هیچ چیز نیستم
مرتضی
3 سال پیش

صداقت
بازدیدکننده
3 سال پیش

من ۳۶ سالمه چطور ازدواج نکردید من کرمونشاه
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام من ۳۶سالمه شما چکاره هستین اهل کجا من کرمانشاه
بانو
3 سال پیش

لطفا بگید به چه شکل باید ثبت نام کرد من آدرس سایت رو ندیدم
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام من ۴۰ سال سن دارم دنبال خانمی میگردم برای ازدواج
سلام رضا31
3 سال پیش

مهربونم قصد ازدواج دارند
بازدیدکننده
3 سال پیش

عزیزم من آقایی 55ساله اهل خاشم. یک همسر دارم و ده فرزند. دنبال خانم خوشگلی مثل شما میگردم. اگر قصد ازدواج دارین با بنده. بگین که شمارمو براتون بزارم. خوشگلممممممممممم
حمیدرضا ۲۲ کرج
3 سال پیش

ازدواج کردم ولی الان طلاق کرفتم
محمد..
3 سال پیش

سلام..چهارمحال.وبختیاری
فاطمه
3 سال پیش

سلام . شما ساکن کدام شهری ؟؟
پریسا
3 سال پیش

خانمی 38ساله از تهران مجرد
فاطمه
3 سال پیش

سلام . آقا میثم جواب ندادید؟؟؟
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام من ۳۴ دارم قد ۱۷۵روزن ۷۵ من در خدمتم
فاطمه
3 سال پیش

سلام آقا میثم من ۴۶ ساله دختر مجردم از تهران شما چند سال داری کدام شهری ؟؟
محمد..
3 سال پیش

سلام..چرا.کسی..ج.منا..نمیده..محمد..هستم..۴۵.ساله
میثم
3 سال پیش

سلام اگه تمایل داشته باشی باهم آشنا بشیم من قصدم ازدواجه
میثم
3 سال پیش

دنبال یه دخترخوب وباخانواده ام که واقعا قصدش زندگی کردن باشه
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام افتخار اشنا میدین
محمد..
3 سال پیش

سلام...بگو
شهاب
3 سال پیش

من شاهینم شماره ات را بده من شماره ام دادم بیاییم با هم
فاطمه
3 سال پیش

وقتی هم پیام ثبت میشه .طرف مقابل جوابتو نمیده؟ اصلا مشخص نیست واقعا کسی قصد ازدواج داره یا نه؟
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام میخوام ثبت نام کنم چجوری لطف میکنید بگید سایت ازدداج
محمد..
3 سال پیش

نمیدنم...چرا
محمد..
3 سال پیش

سلام.نگفتی
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام.خانمی.میخواستم.برای.ازدواج.موقت.کامند.هستم
بازدیدکننده
3 سال پیش

محمد.هستم.۳۰.سالمه.دختری.میخواستم.برای.ازدواج.کارمند.هستم
بازدیدکننده
3 سال پیش

۳۰.سالمه.کارمند.شهرداری.هستم
نیما
3 سال پیش

چطوری ثبت نام کنم
محمد..
3 سال پیش

در پاسخ به: مشهد
سلام..مینا..خانوم..ج..ندادی..
محمد..
3 سال پیش

در پاسخ به: مشهد
سلام.مینا.خانم..چند.سالتون..هستش
محمد..
3 سال پیش

جوابم.نداد
فاطمه
3 سال پیش

آقا بابک من ۴۶ ساله ام شماره بزارید پیام نمی‌رسه ؟؟؟؟؟
بازدیدکننده
3 سال پیش

۲۲ ساله دانشجوب حقوق هستم.اهل نماز هستم اهل دود و مشروب نیسم نماز میخوانم دنبال یه همسر خوب برای یک زندگی خوب
فاطمه
3 سال پیش

هر چی پیام میدم ثبت نمیشه یک شماره ارتباطی بزارید ؟؟؟؟
بازدیدکننده
3 سال پیش

۲۴ ساله هستم
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام و عرض ادب ۲۲ ساله هستم دانشجوی حقوق اهل نماز هستم و اهل شراب و هیچ دودی نیستم دنبال یه همسر خوب برای زندگی سالم و پاک هستم
محمد..
3 سال پیش

در پاسخ به: مشهد
شهرکرد
فاطمه
3 سال پیش

سلام آقا بابک شما قبلا ازدواج نداشتی من مجردم ۴۶ سالمه از تهرانم یک شماره ارتباطی بگذارید ممنونم
مینا
3 سال پیش

در پاسخ به: اهل کجا؟؟
مشهد
محمد..
3 سال پیش

در پاسخ به: چندسالتون..هستش
۴۵..سالم
محمد..
3 سال پیش

در پاسخ به: چندسالتون..هستش
فاطمه
3 سال پیش

چرا پیام ها ثبت نمیشه ؟؟؟؟
محمد..
3 سال پیش

در پاسخ به: سلام
سلام..اهل..کجا.هستی..چند.سالتونه
بابک
3 سال پیش

سلام. بابک هستم متولد 47 از تهران. ساکن کرج.، مجردم، بدون فرزند،
محمد..
3 سال پیش

سلام..زن..باشخصیت..خوش.برخورد..میخوام
سلامم.چند..سالتون..هست..
3 سال پیش

در پاسخ به: سلام
چندسالتون..هستش
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام..من..هستم
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام حرف شما صحیح...شرایط شما چیه از کجایید و سنتون؟
بازدیدکننده
3 سال پیش

فقط پسری با سن بین ۲۴ تا ۲۹ باشه😁🙏
بازدیدکننده
3 سال پیش

من شرایطمو نوشتم کاشکی ثبت بشه و تو همین روزا با امید به خدا خبرای خوبی بشنوم.ایشالاه که خدا همسری مناسب قسمتم کنه🤲
بازدیدکننده
3 سال پیش

چرا هرچی مینویسم ثبت نمیشه؟؟؟😕
بازدیدکننده
3 سال پیش

والا اگر تو فامیل و آشنا مورد آدم حسابی بود به این سایت متوسل نمی شدیم بعضی ها مثل من تو محیطی زندگی میکنن ک از همه طرف راه واسه امر خیر بسته میشه😔و به چنین سایت هایی رو میارن همه دخترای اطرافم دارن زودی ازدواج میکنن البته اونا شرایطشون با من فرق میکنه که زود ازدواج کردن منم ازدواج رو خیلی دوس دارم و میخوام زودتر زندگی متاهلی رو تجربه کنم اگه خدا بخواد.
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام خسته نباشید دختر ۲۱ ساله مجرد هستم کارشناسی علوم تربیتی ساکن شهرستان لامرد استان فارس هستم.چادری واهل نماز هستم.لطفا موردی متناسب شرایطی ک دارم معرفی کنید. و خواهش میکنم زودتر پاسخگو باشید.ممنون🙏
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام رضا هستم ساکن تهران دنبال خانوم جهت ازدواح
غلامحسین
3 سال پیش

سلام اگرانسانیت نباشه دوستی واین ایمان بدردنمی خورد.انسانیت. اشنایی.واقعی.اگرباشه اماده ام
لیلا
3 سال پیش

وقت بخیر، از استان آ ذر باباجان غربی کسی برای ازدواج نیست.
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام من دختری مجرد متولد ۶۶ از یزد مجرد اخلاق و ایمان مهمترین ملاکمه و کمی هم تحصيلات، یه زندگی ساده اما زیبا بدون تجملات
بازدیدکننده
3 سال پیش

اهل کجا؟؟
لیلا
3 سال پیش

سلام اینجا کسی از ارومیه هست،با شرایط من هماهنگ باشه.
لیلا
3 سال پیش

سلام به مسولین سایت، ساعدنیوز،من متولد ۱۳۵۶ ساکن ارومیه هستم، ازدواج قبلی نداشتم، ۱ فرد مناسب که شرایط ازدواج با من را داشته باشد،ساکن ارومیه باشد،معرفی کنید،با سپاس.
لیلا
3 سال پیش

سلام به مسولین سایت،درخواست من به نتیجه میرسد.
لیلا
3 سال پیش

سلام چطور میتونم به خاستم برسم.
لیلا
3 سال پیش

سلام دختری ۴۲ ساله هستم ساکن ارومیه، به دنبال آقا برای ازدواج دایم هستم.
غلامحسین
3 سال پیش

سلام به مسعولین ودست اندرکاران..من خودم.زن خوبی درحدعالی داشتم.25سال پیش فوت کردبچهامو بزرگ وعروس داماد کردم.ولی بچها رفتن ومن که 45سالمه زن خوب وپاک گیرنیاوردم. وتنها.درارامنه دیدم که صادقانه بودن.ولی بقیه دنبال.پول ویا هوا وهوس هستند..واین سایت خوبه بشرط افراد ثبت نام میکنند.صادقانه باشند اگرپیداشدسلام برسانید.اگر.ازارامنه.موردی باشد.سن پول.خوشکلی برام مهم نیست.همسر. همم دل.باشه.خوبه.دارید
بازدیدکننده
4 سال پیش

من میخوام باشما آشنا بشم. ۳۳ ساله خوشرو، خوشتیپ، مهربان وسازگار واجتماعی اگر شما هم این خصوصیات را دارین یک راه ارتباطی برای آشنا شدن بگین.
مهرداد
4 سال پیش

سلام شماره بدیداشناشویم
مهرداد
4 سال پیش

چطورثبت نام کنم
مهرداد
4 سال پیش

سلام شماره بدین
مهرداد
4 سال پیش

در پاسخ به: سلام‌درخدمتم
۴۲ساله راننده دستگاهای راه سازی ازدواجی ناموفق داشتم دنبال یک شریک زندگی هستم
سارا
4 سال پیش

سلام من دختریم متولد شصت شیش ازدواج ناموفق داشتم اهل دین مذهب ایمانم و خانواده دار از ایلام یه مرد خوب صادق با اخلاق میخوام باتشکر
بی نام فاطمه
4 سال پیش

سلام من دختری هستم ۴۵ ساله مجرد از تهران . محجبه و اهل نماز . اگر شما هم اهل تهران هستی یک راه ارتباطی بگذارید با تشکر
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام۳۳سالمه چهارساله جداشدم دنبال یه مردخوش اخلاق هستم برای ازدواج
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام اهل کجایین که اگه شد صحبت کنیم و اشنایی
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام بنده خواهری دارم ۳۹ ساله که قصد ازدواج دارند درصورت تمایل همدیگر رابببنید
سلام قصد ازدواج
4 سال پیش

بنگاه ماشین
سلام قصد ازدواج
4 سال پیش

در پاسخ به: میخوام ثبت نام کنم
سلام قصد ازدواج دارم با خانوم معذب محترم ۲۵ ساله
سلام بانمک
4 سال پیش

سلام چجوری خوشحالت کنیم
سلام بانمک
4 سال پیش

سلام من هستم در ختمتت
سلام بانمک
4 سال پیش

در پاسخ به: سلام خانومی
سلام
خانمی مطلقه
4 سال پیش

سلام اهل کجایی ؟؟
بازدیدکننده
4 سال پیش

پسری هستم ۳۵ ساله خوش تیپ هیکلی قصد ازدواج دارم
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام من یک خواهر ۳۹ ساله دارم بسیا ر باایمان ومحجوب وبا وقار هستند در صورت تمایل هماهنگ کنیم همدیگر را ببینید
خانمی مطلقه
4 سال پیش

به دنبال مردی پاک وباایمان اهل دود دروغ ومشروب نباشد وحداقل 5سال بزرگتر باشد اما تیپ وشغل مناسب داشته باشه
سارا
4 سال پیش

مطلقه 43ساله دنبال آقایی هستم که حداقل 5سال بزرگتر واهل دروغ مشروب ودود نباشه
بازدیدکننده
4 سال پیش

مردی که غیرت داشته باشه دنبال سرگرمی با احساس یه زن نیست اونایی که اینطورن شاید اگه معاینه باشن یه کمی یابیشتر زنن😋
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام
رسول
4 سال پیش

سلام من هم اصفهان هستم دنبال همسر خوب و خوش اخلاق هستم
رسول
4 سال پیش

من ۲۲ سالمه هست
رسول
4 سال پیش

شما ایدی بدید صحبت کنیم
رسول
4 سال پیش

دخترای هیکلی و چاق مهربون هستند هیج کس زشت نیس و زیبایی خودشو داره خوشحال میسم اشنا شیم
رسول
4 سال پیش

شماره بدیم و صحبت کنیم اگه دوس دارین و اشنا شیم
رسول
4 سال پیش

سلام خوبین من اصفهانی هستم میخوین باهم اشنا شیم و صحبت کنیم
رسول
4 سال پیش

سلام من هم مجرد هستم دنبال همسر و همدم خوب برای یک زندگی ارام هستم
رسول
4 سال پیش

من هم دنبال همسر خوب برای یک زندگی اروم میخوام
رسول
4 سال پیش

سلام خوبین خوشحال میشم اشنا شیم
رسول
4 سال پیش

سلام خوبین خوشحال میشم افتخار اشنایی بدین
رسول
4 سال پیش

سلام خوبین من اصفهانی هستم خوشحال میشم افتخار اشنایی بدین
رسول
4 سال پیش

سلام رسول ۲۲ ساله اصفهان دنبال یک همدم و زن برای زندگی سالم پر از ارامش و بدون دروغ و خیانت با وفا داری کامل مشروب نمیخورم اصلا و دودی هم نیستم دانشجوی حقوق و نوازنده
رسول
4 سال پیش

سلام خوبین خوشحال میشم اشنا شیم شماره بدیم صخبت کنیم
نیلوفر
4 سال پیش

چه جوری میشه اشنا شد؟
نیلوفر
4 سال پیش

من ۳۵ ساله هستم مجرد و به دنبال یک همسر خوب میگردم از تهران قدم ۱۶۵ وزن:۶۳ چهره خوب
بازدیدکننده
4 سال پیش

من شرایط توراقبول دارم هرکجادستوربدی بیام همدیگرراملاقات کنیم باهم صحبت کنیم
بازدیدکننده
4 سال پیش

در پاسخ به: سلام‌درخدمتم
من ۴۴سال دارم دنبال خانم باایمان میگردم که بااوازدواج دایم کنم خونه دارم ماشین دارم
سهراب
4 سال پیش

سلام‌درخدمتم
سهراب
4 سال پیش

سلام‌سانازخانم‌احتیاج‌به‌همسرباوفا‌ومهربون‌دارم
رسول
4 سال پیش

سلام.من هم دانشجوی حقوق ۲۲ ساله هیکل متوسط و چهره وصورت نسبتا خوبی دارم مایلید بودین باهم اشنا شیم
علی
4 سال پیش

چه جوری باید ثبت نام کنم
علی
4 سال پیش

سلام من ۱۵ ماهه جدا شدم ۳۵ سالمه دنبال یه دختر خوب برای ازدواجم.
علی
4 سال پیش

سلام من می خاهم باشما آشنا شوام و سن من۲۵ ساله
رسول
4 سال پیش

در پاسخ به: 21 از شیراز دانشجوی
سلام منم هم دانشجو هستم اگه افتخار بدین صحبت کنیم و اشنا شیم
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام من برات سراغ دارم که واقعن خوشبخت میشی واقعن خوشبخت میشی مهربان خوش اخلاق
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام چطور وات ساپ پیام بدهن
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام من سراغ دارم برات دختر پاک باصداقت ولی چرا خودت نموندی
بازدیدکننده
4 سال پیش

من هم ۲۲ سال دانشجوی حقوق قد ۱۷۸ قیافه نسبتا خوبی دارم اگه میخواین اشنا شیم و صحبت کنیم
بازدیدکننده
4 سال پیش

من هم ۲۲ ساله دانشجوی حقوق قد ۱۷۵ و قیافه خوب و متوسط هس میشه باهم صحبت کنیم
بازدیدکننده
4 سال پیش

نماز به نوقع میخونم اهل ایمان هستم و همه جی در حد تعادل رعایت میکنم سیگار و هرچیز دیگه ایی نمیکشم و ۲۲ سالم دانشجو حقوق و نوازنده دنبال یه تکیه گاه و زندگی سالم و بدون دروغ و ارامش هستم
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام خوبین من دانشجوی حقوق و نوازنده هستم و میخونم خوشحال میشم صحبت کنیم باهم شمارا بدیم !
محراب
4 سال پیش

میخوام ثبت نام کنم ممنون میشم راهنمای کنید
ثریا
4 سال پیش

در پاسخ به: سلام
سلام خوبین
سعید
4 سال پیش

فقط واتساپ پیام بدید سلام دنبال یکی هستم که همسر خوبی برام باشه و برای پسرم مادری کنه ساکن تهرانم ۳۰سالمه پسرم۷سالشه از همسرم جداشدم اگه سن بالا باشه مشکلی نیست ولی وضع مالیش خوب باشه اگه هم نبود از من کوچیکتر باشه و اهل زندگی،صفر نهصدونود دو صفر نوددو پنجاه نه پنجاهو پنج
بازدیدکننده
4 سال پیش

در پاسخ به: سلام
سلام
حسین
4 سال پیش

دوست دارم صاحب همسر خوب شوم چطور باید ثبت نام کنم .۳۶ ساله از تهران شغل آزاد
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام کجازندگی میکنی
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام 47سالمه دنبال یک خانوم باشخصیت اهل دروغ نیرنگ نباشه احتیاج به هیچ چیزندارم تاحتی لوازم زندگی دارم خونه دارم ماشین دارم فقط ازشماتنهاصداقت وجدان درضمن تازه متارکه شدم وازسیرجان هستم خوب باشی بهترینم
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام بنده متارکه هستم 47سالمه همه چیزدادرم تاحتی لوازم منزل احتیاجی به هیچ چیزندارم فقط دروغ پاکی نجیب خیلی برام مهمه سیرجان هستم
من حسینم از سپیدان ۳۰ سال
4 سال پیش

در پاسخ به: ازدواج دائم
خوش اخلاق مهربون وباانسانیت باشه
ثریا
4 سال پیش

در پاسخ به: سلام ثریا خانوم
سلام
من حسینم از سپیدان ۳۰ سال
4 سال پیش

فقط با انسانیت باشه
امین
4 سال پیش

سلام ثریا خانوم
امین
4 سال پیش

سلام
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام میشه اسنابشیم
سروش
4 سال پیش

با سلام شما تو این دو سال موفق به پیدا کردن همدم دلخواه نشدی ،،،
سروش
4 سال پیش

من چهل سالمه دنباله یه خانم باکلاس و داش مشتی واسه ازدواج هستم ارومیه
امیر هستم
4 سال پیش

از کلمه میگما که در اول جمله بکار بردید نشان میده شما اهل جنوب هستید به هر حال از آشنائی با شما خیلی خوشحال میشم مخصوصا اهل جنوب باشی
بازدیدکننده
4 سال پیش

بیا منو بگیر لطفا....
بازدیدکننده
4 سال پیش

من عزیزم شماره بده.
بازدیدکننده
4 سال پیش

من میخوام بیام آلمان خیلی خیلی دوست دارم بیام اونجا منو بگیر لطفا🤗😍😊
بازدیدکننده
4 سال پیش

من هم با صداقتم وهم مسولیت پذیر ولی حتما تا رگ کردن باید متعد باشی مطما باش ضرر نمیکنی.
بازدیدکننده
4 سال پیش

اره من، هم خوشگلم، هم جونتر از شما، هم کد بانوم،هم مهربونم، خلاصه خیلی نازم....
ثریا
4 سال پیش

بیخیال من تهران نیستم اردبیلم قسمت نبود
امیر هستم
4 سال پیش

مهر شهر میتونیم همدیگه رو ببینیم
ثریا
4 سال پیش

متاسفانه منم بلدنیستم
ثریا
4 سال پیش

متاسفانه منم بلد نیستم منتظرم یاد بگیرین اشناشیم
امیر هستم
4 سال پیش

ثریا خانم من خودم هم دقیقا نمیدونم چطور باید با هم آشنا بشیم از راهنمایی شما استفاده میکنم
امیر هستم
4 سال پیش

هرطور که شما راحتید
ثریا
4 سال پیش

چه جورمیتونم باهاتون اشناشم
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام بیست و هفت سالمه جذاب و خوب اهل شیراز
امیر هستم
4 سال پیش

من آقای ۴۵ ساله هستم جدا شدم ماشین و خونه دارم تنها زندگی میکنم دنبال یه خانوم جهت صیغه هستم
امیر هستم
4 سال پیش

سلام من متولد ۵۴ هستم مجرد هستم در کرج دوست دارم با شما آشنا بشم
امیر هستم
4 سال پیش

من هم کرج هستم شغلم املاک
امیر هستم
4 سال پیش

دوست دارم با شما آشنا بشم به هم وقت بدیم که همدیگر رو بشناسیم
امیر هستم
4 سال پیش

به دنبال خانوم ۳۵ ساله جهت صیغه یک ساله هستم خودم ۴۳ سالمه دارای خونه و ماشین هستم
مریم
4 سال پیش

دختری ۳۹ساله مجرد اصالتا اصفهان ساکن اصفهان میخواهم با مردی همسن یا بزرگتر از خودم ازدواج کنم
سلام در خدمتم
4 سال پیش

سلام خانومی
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام در خدمتم
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام خانوم کجایی شرایط چیه؟ من دوفرزند وخانمم مریض است قصد ازواج مجدد دارم
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام من تهرانم ازدواج مجدد بخاطر مریض بودن خانم اول
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام خدمت شما معلم گرامی
ساناز
4 سال پیش

سلام ساناز هستم ۴۲سالمه
ساناز
4 سال پیش

من معلم هستم 42سالم هس کسی که بافرهنگ خوشتیپ باشه برام مهم نیس پولدار باشه یانه فقط خوب باشه
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام سعیدم ۲۵ مشهد
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام مونا خانوم من امیر علی 32 از تهران پسره بدی نیستم شوخ و با حیا
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام من امیر علی ساکن تهران دنبال خانومه بیوه 30 سال یا کمتر خانه داشته باشه
بی نام
4 سال پیش

آقا فرزاد چند سال داری ساکن کدام شهری ؟؟؟
بینام
4 سال پیش

سلام. چطوری فرم پرکنیم؟
فرزاد
4 سال پیش

ازدواج دائم
ستاره
4 سال پیش

با عرض سلام درجامعه کنونی که امنیت زن ومرد خیلی کم شده ترجیح میدهم متاهل باشم
محمد شما چند سال دارید
4 سال پیش

در پاسخ به: بسیار عالی
ازدواج
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام خسته نباشی منم ساکن تهرانم دنبال یه آقا سالم هستم
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام نگران نباش زن زیاده
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام خسته نباشی
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام من یه دوست دارم خیلی خانم میخوای معرفی کنن
بازدیدکننده
4 سال پیش

سید رسول هستم ۳۰ساله ۲ساله از همسرم جدا شدم ۲ماه باهاش زندگی کردم اهل زندگی احتیاج به همدم واقعی مال باخته توسط همسر قبلی خانواده دار ولی بدون مونس افقانستانی هستم
فاطمه
4 سال پیش

فاطمه 21ساله از شیراز دانشجوی رشته پرستاری دنبال کسی هستم که در وهله اول باایمان وبعد خوش اخلاق و علاقه به زندگی راستگو چشم پاک اهل دود ودم و سیگار و مشروب نباشه وترجیحا اهل شیراز باشه خودم خوش اخلاق وخوشرو نجیب وبا ایمان وخانواده دار همه دارای تحصیلات بالا هستن دنال یک زندگی ارام وبی دقدقه هستم لطفا بالای 30 سال هم نبا شد
امیر
4 سال پیش

من 62 سالمه ساکن کرج بازنشسته همسر م فوت کرده دنبال یک خانم باشخصیت برای موقت بلند مدت اگر خدا خواست در آینده دایم
فاطمه
4 سال پیش

21 از شیراز دانشجوی
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام. من المان هستم، با من تماس بگیرد لطفا!
محمد
4 سال پیش

اهل کجایی
محمد
4 سال پیش

۲۵ساله مجرد از شیراز اهل کار وزندگی با صداقت
زهرا هستم
4 سال پیش

من ۳۹ساله هستم و ساکن کرج.سه ساله جدا شدم و پیش پدر و مادرم زندگی میکنم.بچه ندارم.شما کجا ساکنید و شغلتون چیه؟
نواب
4 سال پیش

در پاسخ به: ممنون میشم بزنگین
هستم همه جوره
بازدیدکننده
4 سال پیش

علی نیستم عزیز نواب
بازدیدکننده
4 سال پیش

در پاسخ به: ازدواج دائم
جوانم باامید
بازدیدکننده
4 سال پیش

دوست دارم
ثریا
4 سال پیش

سلام کجایین
ثریا
4 سال پیش

لطفا شماره بدین تماس بگیرم
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام میخوام ثبت نام کنم
هوشنگ عبدی زاده
4 سال پیش

گفتم بچه ایلامم شماره گذاشتم آروم ومهربانم صداقت طرف برام مهمه کاری به گذشته ندارم پول وثروت خوبه ولی برام مهم نیست آدم باشه زندگی خوبی داشته باشیم به هم وابسته بشیم همه چیزبدست میاد تنهایی داره آزارم میده
هوشنگ عبدی زاده
4 سال پیش

سلام من متولد ۱۳۵۳هستم متارکه کردم بچهام پیش مادرشونه کردوبچه ایلامم وضع مالی زیادخوبی ندارم شوخ طب وبااحساسم دنبال آرامش دو طرفم نه حسودم نه چشمچرون ونه دنبال ضعف وکنایه وغیره میخوام خوشحال زندگی کنم
هوشنگ عبدی زاده
4 سال پیش

خیلی خوبه من خودم مجردم ودنبال همسرهستم
بازدیدکننده
4 سال پیش

خواهان دختری باصداقت ومسولیت پذیرم دنیامو بهش متهعدمیشوم تارگ گردن
بی نام
4 سال پیش

سلام دختری هستم 45ساله مجرد از تهران درخواست ازدواج دایم با پسری مجرد همسن یا بزرگتر . فقط از تهران و فقط مجرد فرزند دار نمی پزیرم
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام مجردم ۴۵سالمه پیام بدهید
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام شیرازهستم ۴۵سالمه مجرد موقیعت اجتماعی خوب اهل ورزش یوگا ومدیتیشن
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام شیرازم دوست داشتم بیشترآشنابشم بهتون
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام مجردم فابریک ۴۵سالمه باموقیعت خوب وجایگاه اجتما
بازدیدکننده
4 سال پیش

محمدم از تهران خواستی باهم اشنابشیم
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام محمدم ازتهران دو پسردارم بامادرشون زندگی میکند
محمد
4 سال پیش

سلام هنوز مجرد هستید؟
بازدیدکننده
4 سال پیش

شما اصلا جوابی نمی دید چرا ؟؟
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام از قم هستم مریم ۴۳ ساله
د
4 سال پیش

مثبت
سعید
4 سال پیش

در کل زن شیطونه خدا نصیب نکنه
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام من آدمی هستم مذهبی وخداروشکر ایمانم قویه خوزستانی هستم مشکلی نداره باهم آشنا بشیم
سعید
4 سال پیش

سلام پدری هستم با دو فرزند پسر ۱۲ و ۸ ساله یه خانم خوب میخوام واسشون مادر کنه ، مرد کار هستم ، کارمند بودم اما بخاطر طلاق کار سابقم ندارم الان هم کار آزاد میکنم.واسه او خونه و ماشین خریدم ولی رفت یکی میخوام با وفا و نجیب باشه فقط همین ساختن زندگی اول با خدا دوم من و همکاری خانواده.
علیرضا
4 سال پیش

سلام من هم تونجف اباد خانه دارم خودمم شیراز زندگی میکنم دنبال یه خانم خوب وبامعرفت میگردم
علیرضا
4 سال پیش

میخواستم ثبت نام کنم
علیرضا
4 سال پیش

عالی
زهرا
4 سال پیش

ازدواج دائم
رویا
4 سال پیش

سلام. رویا هستم ۳۶ سالمه از شیراز. یک ساله جدا شدم . قصد ازدواج دائم رو دارم. مهربون و خوش اخلاقم. قیافم هم خوبه. اجتماعی و با اصالت. دوس دارم با یه آقایی که شرایط خودمو داشته باشه و یکم بزرگتر از خودم باشه مطلقه و بدون فرزند. با اخلاق و با اصالت و واقعا قصدش زندگی کردن باشه و تنوع طلب نباشه. خونه دارم . و دوس دارم طرف مقابل هم با شخصیت و وضع مالی نسبتا خوبی داشته باشه
رویا
4 سال پیش

سلام. رویا هستم ۳۶ سالمه از شیراز. یک ساله جدا شدم . قصد ازدواج دائم رو دارم. مهربون و خوش اخلاقم. قیافم هم خوبه. اجتماعی و با اصالت. دوس دارم با یه آقایی که شرایط خودمو داشته باشه و یکم بزرگتر از خودم باشه مطلقه و بدون فرزند. با اخلاق و با اصالت و واقعا قصدش زندگی کردن باشه و تنوع طلب نباشه. خونه دارم . و دوس دارم طرف مقابل هم با شخصیت و وضع مالی نسبتا خوبی داشته باشه
محمدرضا
4 سال پیش

سلام من محمدرضا هستم 37 سالمه ساکن تهرانم دنبال یه زن خوب برای صیغه یا عقد دایم هستم
محمدرضا
4 سال پیش

سلام مونا خانم منم دنبال یه زن خوب میگردم 36 سالمه ساکن تهرانم البته من دوتا بچه هم دارم که بامن هستن
محمدرضا
4 سال پیش

سلام ببخشید عزیز میشه بدونم چند سالتون است
بازدیدکننده
4 سال پیش

بله
لیلا
4 سال پیش

من ۴۵ سالم مجرد قصد ازدواج دارم
فاطمه
4 سال پیش

سلام آقا محمد ساکن تهرانی یا شهرستان . فرزند هم دارید یا خیر ؟؟
محمد
4 سال پیش

سلام ۴۳ ساله هستم .مطلقه قصد ازدواج دارم
بازدیدکننده
4 سال پیش

خوشبختم وحیو
فاطمه
4 سال پیش

سلام نه من تهرانم . شما چطور ؟؟ فرزندم دارین یا نه ؟ چند سال دارید ؟؟
رحیمی
4 سال پیش

سلام چندسالتونه اهل کجا هستید شهرستان زندگی میکنید
رحیمی
4 سال پیش

سلام شهرستان زندگی میکنید
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام شماره تماس میدید
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام
Behnaz
4 سال پیش

سلام،۳۰ساله مجرد هستم از هشتگرد،دنبال شریک مناسب برای ادامه زندگی هستم،مجرد باشه بدون سابقه زندگی و ازتهران ،کرج و حومه
مونا
4 سال پیش

اگه بايد ثبت نام كنم لطفا راهنماييم كنيد
مونا
4 سال پیش

سلام موناهستم ٢٨ساله از كرج مطلقه هستم خونه دار،خانواده دار،اهل زندگي، دنبال يه مرد خوب اهل زندگي ميخوام خانواده دار باشه از خودم بزرگترباشه اگه كسي هست معرفي كنيد
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام من دختری 41 ساله منطقی وفهمیده و وفادارم اگه میشه شماره تماس بذارید برا اشنای بیشتر
بازدیدکننده
4 سال پیش

بله مجرد مثلاکدوم شهر😕
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام خانم وقتتون بخیر...پیامتون روخوندم هنوزازدواج نکردین بهدشم اگه یه زمانی قسمت شدمیاین شهری دیگه
بازدیدکننده
4 سال پیش

این خانمم دنبال ی شخصیت برای زندگی دائمی هست ودودنبال آرامش و صفا وصمیمیته واروم ومهربون باابرو وبساز
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام خوبین خانمی هست از گرگان 40ساله با شخصیت و نجیب و مطلقه برای ازدواج دائماینم
بازدیدکننده
4 سال پیش

س لام . شب بخیر از کردکوی مزاحم میشم .ی خانمی هست خیلی با شخصیت و مهربون اونم دنبال ی انسان واقعی و با مرام هست و 40سالشه‌ مطلقه
ثریا
4 سال پیش

سلام دختری هستم متولد۵۷ مجرد م دنبال یه شخصی هستم که صداقت و نجابت داشته باش پول برام مهم نیست درضمن مجردباش ساکن اردبیلم
بازدیدکننده
4 سال پیش

آفرین آفرین بچه چایش بدون قندمیخوره بروبابا👊
عدنان
4 سال پیش

37سالمه دنبال یه زن خوب و شاغل خوشکل بامرام خانواده دار و تحصیل کرده میگردم کسی هست بهم معرفی کنید ممنونم
عدنان
4 سال پیش

واقعا اهل زندگی باشه
عدنان
4 سال پیش

دنبال یه زن خوب هستم خانواده دار و تحصیل کرده شاغل خوشکل بامرام خانواده دار
متین
4 سال پیش

سلام ۲۵ سالمه تهران پیروزی... دنبال یه کیص مناسب برای ازدواج هستم. بچه خوبیم چاییمم بدون قند میخورم
من
4 سال پیش

سلام منم بچه کازرونم 30سالمه
فاطیما
4 سال پیش

۲۰سالمه،دنبال ازدواج نیستم فقط خواستگار اونم بخاطر پدرم،کازرونم،خوشگل هم هستم وضع مالی متوسط کسی بود اطلاع بده
بازدیدکننده
4 سال پیش

۲۰سالمه😄ولی تهرانی نیستم
فاطمه
4 سال پیش

در پاسخ به: چشم شمارت بفرست
آقا وحید شما چند سال دارید ساکن تهرانی ؟ یک شماره ارتباطی بگذارید ممنون
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام چکاره هستی
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام منم علی اهل شیرازمیشه همدیگرببینیم ممنون
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام منم علی ازکهگلویه بویراحمدمیشه باهم اشنابشیم بیشتر
بازدیدکننده
4 سال پیش

چشم شمارت بفرست
فاطمه
4 سال پیش

سلام خوبین . آقا وحید شما چند سال دارین . ساکن تهرانی یا خیر ؟؟؟
فاطمه
4 سال پیش

در پاسخ به: 47سالمه
سلام .علی آقا جواب ندادید؟؟؟؟
وحید
4 سال پیش

در پاسخ به: شماره ندارى كه
دوست دارم باهم اشنا شیم قصد ازدواج دارم مهندس هستم وضع مالی خوبی دارم
محمد
4 سال پیش

با سلام و خسته نباشین خدمت همه عزیزان پسری هستم 41 ساله به دنبال یک همسر یک خانم فهمیده ، خوش اخلاق و با وقار و وفادار به زندگی هستم از همسر آینده ام جز این شرایط هیچ چیز دیگری نمیخواهم و قصدم واقعا ازدواج و تشکیل یک زندگی همراه با سعادت و خوشبختی است #توکل به خدا #🙏
فاطمه
4 سال پیش

در پاسخ به: 47سالمه
سلام خدمت شما علی آقا شما هم پسر مجردی یا مطعلقه هستید ؟ ساکن تهران هستین ؟
فاطمه
4 سال پیش

در پاسخ به: 47سالمه
سلام علی آقا خوبین . شما ساکن تهرانی . قبلا ازدواج کردید یا شما هم مجردین ؟ میتونید یک راه ارتباطی بزارید . شما ۴۷ سال دارین ؟ یک شماره برام بزارید
علی
4 سال پیش

در پاسخ به: 47سالمه
سلام من پدرم ۶۳سالشونه براش دنبال ی زن خوب میگردم مادرمو ۴سال قبل از دست دادم پدرم باز نشسته ست و حقوق بگیره همه چی هم داره خونه و ماشین و زمین ..بچه هاشم همه ازدواج کردن و جابجا شدن پدرم خودش سالم و شیک پوش و اهل کتاب و علم لطفا اگه خانومی میشناسین که ی زنه عاقل و خوب باشه معرفی کنید از ساری هستیم
مخسن
4 سال پیش

سلام ۲۷ سالمه مجرد از تهران .فوق دیپلم مکانیک خودرو .کارمند شرکت خودروسازی سایپا هستم..دنبال یه دختر هم سن یا کوچیکتر از خودم با کمالات و خوش برخورد.تحصیل کرده هستم
بازدیدکننده
4 سال پیش

بامن‌ازدواج‌میکنه
حامد
4 سال پیش

سلام منم همینطور میشه بگید توکدوم شهر هستید
بازدیدکننده
4 سال پیش

اری
بازدیدکننده
4 سال پیش

بازدیدکننده
4 سال پیش

مهرانم
بازدیدکننده
4 سال پیش

منم‌همینه
فاطمه
4 سال پیش

با سلام دختری مجردم ۴۵ ساله از تهران قصد ازدواج دایم با همسن یا بزرگتر از تهران راه ارتباطی بگذارید
بازدیدکننده
4 سال پیش

من قصدم ازدواج اسم محمدساکن گرگان هستم مالی بدنیستم
بازدیدکننده
4 سال پیش

خوش اخلاق باشه درکم کنه
حسن
4 سال پیش

سلام وقت بخیر خانم کجایی هستی چند سالتونی جهت اشنایی لطفا شماره تماس خود بده باتشکر
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام چطور میشود با شما تماس گرفت ؟
حسن
4 سال پیش

سلام من دنبال یه خانم محترم برای صیغه ای موقت در مراغه هستم وپنجاه سالمه
حسن
4 سال پیش

سلام من پنجاه سال دارم
امید
4 سال پیش

دنبال ی زن خوب برای ارامش
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام منم دنبال يه اقاي خوب براي ازدواج هستم
علیو
4 سال پیش

اسم عمر احل افغانستان مجرد هستم فعلا در آلمان زنده گی میکنم دوست دارم یه خانم ایرانی داشته باشم از ایرانی ها خوشم میاید ۲۰ سال من است
Sara
4 سال پیش

شماره ندارى كه
بازدیدکننده
4 سال پیش

من هستم
حسن
4 سال پیش

پشیمان شدی گفتی که مناسب ازدواج بامن هستی
حسن
4 سال پیش

نه گفتی چند سالتونی وکجایی هستی سواد دارید؟ نمره تماس هم نزاشدی
حسن
4 سال پیش

من پنجاه و سه سالم و درمراغه زندگی می کنم یه شماره تماس بده
حسن
4 سال پیش

کجایی هستی من درخدمت هستم
حسن
4 سال پیش

سلام من حاضرم مونده به نظر شما لطفا یه شماره تلفن بده نه گفتی کجایی هستی
حسن
4 سال پیش

سلام کجایی هستی چند سالتونی جهت اشنایی لطفا شماره تماس بزارباتشکر
کامران
4 سال پیش

سلام خوبی خب چطوری باهم اَشنا شیم
کامران
4 سال پیش

سلام من کامران هستم دنبال یه خانم خوب برای ازدواج هستم کارمند هستم شرکت هستم
کامران
4 سال پیش

بلی چرا که کجای هستی شمارت بده
کامران
4 سال پیش

سلام خوبی چن سالتونه؟
رویا
4 سال پیش

فکر کنم من میتونم برا ازدواج مناسب شما باسم
رویا
4 سال پیش

سلام من دختری ۴۷ ساله هستم اهل شیزاز مرد با اخلاق وبا نشاط وضع مالی خوب خواهانم.
بازدیدکننده
4 سال پیش

درصو رتیکه خا نمی شر ایط خو بی داشته با شه سنش ۵۳ سا ل با شه اما حداقل ده سا ل کمتر نشو ن بده چطو ر
محمد محمدی
4 سال پیش

سحر خانم منم قصدم ازدواج‌های
محمد محمدی
4 سال پیش

در پاسخ به: ازدواج دائمی
بله ازدواج دائم
محمد محمدی
4 سال پیش

من محمد هستم خیلی خوشاخلاق ومهربون گرم مزاج ووضع مالیم خوبه کارمندم‌ دنبال خانمی هستم باهم ازدواج کن
سحر
4 سال پیش

سلام قصد من ازدواجه دوسال طلاق گرفتم دنبال کسی هستم بهش تکیه کنم ودرآرامش باشم
یونس
4 سال پیش

سلام من 32سالمه.مجردم واقعامیخام ازدواج کنم.اهل کلک وفریب دادن نیستم.خدایی اگه راست میگی یه طوری آدرس بده.چون شمایبارزندگی راتجربه کردی.مثل دخترخانمانیستی.درک می‌کنی.
مهسا
4 سال پیش

سلام چن سالتونه ؟ کجای هستین؟ چه جورباهم آشناشیم
بازدیدکننده
4 سال پیش

خوبه آدرس بده شماره همراهت چنده
بازدیدکننده
4 سال پیش

من درخدمتم اگه خواستی
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام درخدمتم
بازدیدکننده
4 سال پیش

بسیار عالی
بازدیدکننده
4 سال پیش

آره‌من‌هستم‌من‌واقعان‌زن‌میخوام
ستاره
4 سال پیش

سلام ۲۵ سالمه لاغر اندامم قدم ۱۷۷مطلقم دنبال ی پسر خوبم برای اشنایی ایدی اینستا بزارید بحرفیم ممنون
سحر
4 سال پیش

سلام من از فارس شیراز میتونم توی سایت شما ثبت نام کنم؟ چطور میتون ثبت نام کنم؟ با چ شماره ای تماس بگیرم؟ خانم 43 ساله مجرد هستم . و تحصیل کرده مدرکم لیسانس
بازدیدکننده
4 سال پیش

در پاسخ به: سلام
سلام
محمد عزیزی
4 سال پیش

سلام
بازدیدکننده
4 سال پیش

مثه این که شمارتوتاییدنکردن😎
.علی
4 سال پیش

سلام حالت خوبه داداش خدا خیرت بده بیا این دختر عموی ماروبگیره داره میترشهه۳۷سالشه جان مادرت بیا بگیرش ثواب داره تازه شغلم داره داداش پ کوشمارت چرا من نمی بینم شمارتوبدع بدم به این دختره
محمدعزیزی
4 سال پیش

من درخدمتم
محمدعزیزی
4 سال پیش

در پاسخ به: میخام ثبت نام کنم
اس بده
محمدعزیزی
4 سال پیش

در پاسخ به: ممنون میشم بزنگین
شمارتون کو 1اس بزن
محمدعزیزی
4 سال پیش

چند سالتونه اسمس بده اگه باآبرو باشی 2تامون خوشیم
بازدیدکننده
4 سال پیش

در پاسخ به: سلام
هستی
محمد عزیزی
4 سال پیش

مریم خانم بچه کجای
محمد عزیزی
4 سال پیش

همش شعار
محمد عزیزی
4 سال پیش

دوست پسر داشتی این مدت
محمد عزیزی
4 سال پیش

علت طلاقتون جسارتا
محمد عزیزی
4 سال پیش

من .41سالمه حقوق بگیرم وضع مالیم ازصدقه سری بابام توپه خدا همه اهل خاکو رحمت کنه پدرم کرد ارومیه مامانم تهرانی منم ازخانم غیرکرد خوشم میاد آدم غیرثی درحد خودش مذهبی درحد وبرام انسانیت بالاتر از هردینیه 40سالمه خواهان خانم بآمرام و دشمن خانم عبوس هستم دشمن خاله زنک بازی زنان هستم اهل گردش تفریح وباشرف وناموس باشه اینم شمارم اولاش با اسمس هرکی طالب غلامی بندست درخدمتم
محمد عزیزی
4 سال پیش

اتفاقا زن چاق حسن های خودشو دآره دآدآش زن خوشکل شریک داره
محمد عزیزی
4 سال پیش

طیبه خانم منوشما کی علی وارتونستیم 2روز ز ندکی کنیم شعار خوب نیست
محمد عزیزی
4 سال پیش

منم ایثارگرم به اصول پایبندم ولی نه طوری هرروز گریه و دعا:،...
بازدیدکننده
4 سال پیش

منم ایثارگرم به اصول پایبندم ولی نه خشک طوریکه هرروزگریه ودعا
...
4 سال پیش

بابازشته واسه شوهرداری میزنی توسروکله ی خودت مریم خانم😂
مریم
4 سال پیش

سلام لطفاً جواب بده
مریم
4 سال پیش

در پاسخ به: سلام
سلام
مریم
4 سال پیش

در پاسخ به: چند سالتون هست
چی شد پشیمون شدین
مریم
4 سال پیش

در پاسخ به: چند سالتون هست
...
4 سال پیش

سلام شما دلو جیگرشوداریداینجا شماره بزاریدامکانش نیست من بزارم چون همه برمیدارن اگه مایل هستید خودتان بزاریدممنون ثانیا شما کجای هستین؟
طیبه هستم
4 سال پیش

ازدیدگاه من راه شهدا را بایدادامه داد زندگی باید علی وار یا در زمان مثل خودش
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام من جنوبم خودم از شما بزرگترم اما خاسته های شما دارم ولی خواهرم 2سال از شما بزرگترهست شاغل هم هست زمین هم داردم
جمشید
4 سال پیش

من ۲۳ سالمه میخام با شما اشنا شم
...
4 سال پیش

به شما چه ربطی داره
بازدیدکننده
4 سال پیش

برو بشین درس تو بخون اومدی اینجا چکار
بازدیدکننده
4 سال پیش

موافقم
...
4 سال پیش

هااااا شماحالت خوبه میخوای باهم جنس خودت ازدواج کنی اه اه چقدچندشی تو
...
4 سال پیش

در پاسخ به: من همسر نمی خوام
واپس مرض داری اومدی اینجا
...
4 سال پیش

ای جانم من هستم
Hafez
4 سال پیش

من همسر نمی خوام
روح‌الله
4 سال پیش

سلام قبول چه طور آشنا شیم
امیر
4 سال پیش

۳۰ سالمه .مجرد.قصد ازدواج با دختر باصداقت و خوشرو وخونگرم.توپول نباشه و سبک لباس پوشیدن ساده خوش چهره باشه.سنش بین ۲۰ تا ۲۵
بازدیدکننده
4 سال پیش

من قبولت می کنم چطورمی تونم شما را ببینم
...
4 سال پیش

داداش خواب دیدی خیرباشه اینا همش توخواب وخیال
زهرا
4 سال پیش

چطوری میشه ثبت نام کرد؟؟شوهرم فوت کردن و قصد ازدواج دارم
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام..محمد هستم ۳۰ساله از اصفهان تو این وضعیت باید تو رو گذاشت مزایده ، آخه با این شرایط بشین خونه شوهر زیاده یا اینکه بقیه رو داری ایستگاه میکنی
مهسا
4 سال پیش

میگما کسی حاضرهست بامن ازدواج کنه ۲۰سالمه خوشملم هستم بابام پولدارها بابا میگه هروقت ازدواج کردی هدیت یه ماشین اصلاتمام بندوبساطم هم پای خودم بالای۳۰سال نمیخاما اگرکسی هست بامن ازدواج کنه بگه تابهش شماره بدم خوشبختی یه باردرخونتومیزنه
فاطمه
4 سال پیش

سلام شما گفتید من تجربه ۸ زندگی دارم میتونم منظورتونو بپرسم
محدثه
4 سال پیش

سلام .من دختری ۲۱ساله باقد ۱۵۴ هیکل متوسط دانشجوی حقوق .قیافه خیلی خوشگل ندارم .ولی زشت هم نیستم
بازدیدکننده
4 سال پیش

در پاسخ به: منم مجردم
به سلامتی😂
Neda
4 سال پیش

منم مجردم
بازدیدکننده
4 سال پیش

من هستم ۱۹سالمه اسمم فاطمه
بازدیدکننده
4 سال پیش

ایول داداش باهات موافقم
بازدیدکننده
4 سال پیش

آره خیلی باحالن فقط اونی که میگفت من امام حسین رادوست دارم دلم میخوادهمسرم حجابش مثل حضرت زینب باشه خخخخخ
محمد
4 سال پیش

سلام. من ۲۵ سالمه و دارم پله های طرقی بازیگری رو طی میکنم. و دختری مهربون و صادق برای زندگی مشترک میخوام.
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام نازی هستم از بندرانزلی
بازدیدکننده
4 سال پیش

خخخخ خیلی باحالی
بازدیدکننده
4 سال پیش

من۱۹سالمه یه شوهرجنتلمن میخوام
مینا نصیری
4 سال پیش

دیدگاهم نسبت به ازدواج مثبت چون ازدواج برای تمامی آدمها توصیه میشه و همه باید وارد زندگی بشوند و بهتر که با همسر خودشون در تمام فعالیتها شرکت کنن.
....
4 سال پیش

کاش در شیراز از هم راه اندازی میشد. یه نصیحت به جوانان دارم اونم اینه لطفا سعی کنید اول خودتون بشناسید . ظاهر هر شخص میشه تغییر کرد دنبال شیک پوشی و باکلاسی نباشید. با آدمهای هم سن و سالتون ازدواج کنید نه خیلی کوچیکتر نه خیلی بزرگتر. .. ازدواج تخیلات نیست که بخواین به هر چیزی به چشم عروسک نگاه کنید.
بازدیدکننده
4 سال پیش

چرا اینطور فکر میکنی من هم یه دخترم چاق بودم رفتم باشگاه از اول مهر رفتم تا اول اسفند هفته ای ۳ روز ۷ کیلو کم کردم بدون نیاز ب رژیم . روحیم خیلی خکب شد چون هرروز بهتر میشدم . حتی طی سه ماه گدشته ک باشگاه تعطیل یک گرم هم زیاد نکردم . دوم اینکه هر فردی یه حسن ک زیبایی خاص داره ممکنه تو صورت پیدا نباشه ولی خودت بهتر میدونی . سوم مگه مردا خوشگلن همشون. ؟؟؟
بازدیدکننده
4 سال پیش

من خوش اخلاق وبا ایمان هستم بسار امام حسین. رو دوست دارم دلم میخوادهمسرم حجابش مثل حضرت زینب باشه وتوزندگی کمکم کنه دلسوز باشه مال دنیا هم برام اهمیت ندا ره دلم میخواد خدا ازمون راضی باشه
عارف
4 سال پیش

سلام من ۳۰ سالمه.
عارف
4 سال پیش

دختری میخام متولد ۷۲ تا ۷۸ باشند؛ هیکل دختر خانم درشت باشد و قد هم ۱۶۵ به بالا؛ مهربون و دلسوز باشند؛ و در استان تهران یا شهرستان های نزدیک ساکن باشند.
اکرم
4 سال پیش

زنی هستم مطلقه ۳۶ سال دارم دنباله مردی باایمان و خوش اخلاق هستم دریکی ازشهرهای اصفهان زندگی میکنم مهربان هستم
رضا
4 سال پیش

در پاسخ به: من بچه ی شیرازهستم
سلام من هم شیراز هستم چجوری بیشتر اشنابشیم
فاطمه میرشکاران
4 سال پیش

من بچه ی شیرازهستم
فاطمه میرشکاران
4 سال پیش

هیچ کسی حاظرنیست بادخترچاق وزشت ازدواج بکن من چاقم
بازدیدکننده
4 سال پیش

خب درآمدتون چطوریه وضع مالیتون خوب هس که میخوان دوتا خونواده رو تامین کنید
حسین علی گرگیچ پیرا
4 سال پیش

من یه مردمتهل هستم وبخاطر بیماری خانمم میخوام همسردوم بگیرم ۳۲ساله از علی ابادکتول
پریسا
4 سال پیش

چطور میشه ثبت نام کرد
بازدیدکننده
4 سال پیش

قبول است
مهدی
4 سال پیش

متاهل هستم بااجازه همسر اول قسد ازدواج بایک خانم مسن رو دارم ۴۵ سالمه بچه شهرری
بازدیدکننده
4 سال پیش

من با شما چگونه تماس برقرار کنم؟
دوشیزه
4 سال پیش

سلام. من هم یک دخترمجردم.۳۴ساله.از خراسان رضوی. قد۱۶۰.وزن۶۰. لیسانس علوم حدیث. مودب.بااخلاق.باادب لطفا فقط کیس مجرد، بااخلاق.باایمان.باتقوابا .صاحب شغل دولتی. درامد بالا.صاحب منزل و ماشین شخصی‌.از استان خراسان و کاملا ازلحاظ جسمی و روحی سالم باشد.زیرا من خودم سالمم فقط مشکلم بیماری باکلاس ام.اس است😐🤲. خب مگه چیه، خوب بود بهت نمی گفتم بد بعد ازدواج می فهمیدی و طلاق میگرفتیم😏😔. تو چرا اینجوری بد بد نگاه میکنی.مگه من از تو خوشم اومده یا من تو کشیدم برو🤨.خلاصه تا روز امروز که دستم به زانو خودم گرفتم و بلند شدم و دستم تو دست خدا بوده منت احدی را هم جز خدا نکشیدم اصلا. پس اگر قرار بیای و با هم یک عمر زیر یک سقف دوش بدوش زندگی کنیم .اول خوب فکرهاتو بکن بعد بیا.ریسک نکن. زندگی بچه بازی نیست.زندگی خرج داره+مخارج درمان من که حداقل اش ماهی ۱ میلیون ناقابل است.خب اگر با همه ی این شرط و شروط و شرایط و ضوابط قبول کردی بسم ا... . وگرنه یا حق🤲✋
بازدیدکننده
4 سال پیش

محمد هستم متولد ۶۷ دنبال زن هستم آدم حسابی باشه درک داشته باشه مرام و معرفت داشته باشه هم واسه مادر باشه واسم زن باشه مهم نیست دنبال خوشگلی هم نیستم اینکه فهم و شعور داشته باشه واسم فقط مهمه حرفم گوش بده منظور از اینکه حرف ها گوش بده نیکه کاری که درست و هم بهش میدم میگم انجام بده چون من تجربه ۸ زندگی و دارم با این سن پایین �نکه طرف هم درک می‌کنم به شرطی که طرفین برای درک کنه و
فاطمه
4 سال پیش

اسمتون چیه اگه دنبال زن هستید من در خدمتم
فاطمه
4 سال پیش

چند سالتون هست
فاطمه
4 سال پیش

سلام من ایرانی هستم اگه امکانش باهم آشنا بشیم
فاطمه
4 سال پیش

چند سالتون هست؟
فاطمه
4 سال پیش

من دنبال یه شوهر سن کم بین 25 تا 30 هستم
ساشا
4 سال پیش

در پاسخ به: شما ?
من مجید هستم از رشت.
ساشا
4 سال پیش

در پاسخ به: شما ?
من مجید هستم از رشت
بهاره
4 سال پیش

سلام سمت کجای افغانستان؟
.. 🐥🐥
4 سال پیش

سلام واقعا یه پسر خوش برخورد نیس؟ یکی ک پولدارباشه و خونه زندگی داشته باشد
صبا
4 سال پیش

شما ?
.....
4 سال پیش

هر زن و مردی به دنباله نیمه گمشده و پر کردن خلا تنهاییه ولی واقعا این راهشه؟ به نظر من چرا سایت پس یه دفعه یه سری دفتر همسر یابی عین معاملات ملکی بزنن اگر یه کم افکار درگیر سنت نباشن خود دختر و پسرها بلدن ازدواج کنن
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام خوبی افغانی هستم میخام بایک دختری ایران میخام ازدواج کنم باخد ببرم افغانستان
سحر
4 سال پیش

من قیدازدواج دارم چجوری بایدثبت نام کنم
بازدیدکننده
4 سال پیش

چجوری باید ثبت نام کنم واقعا قصدازدواج دارم
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام
ساشا
4 سال پیش

سلام. من از رشت هستم.
مهلا
4 سال پیش

سلام بنده مهلا 35 از مشهد وشاغل ... دنبال شخصی هستم که هدفش فقط زندگی مشترک باشه سنش بیشتر از خودم و با اصالت باشه ... اینجا میشه ثبت نام کرد؟
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام من همسرم فوت شده میخواهم ازدواج کنم ۵۵ساله تنها هستم میشه تلفنی راهنمایم کنید ازشهرستان توابع اصفهانم ممنون
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام میخواهم ازدواج دایم کنم همسرم فوت شده چطوری ثبت نام کنم ممنون
هاشم
4 سال پیش

بنده هم همچنین از شهرستان مراغه.درخدمتتونم.
بازدیدکننده
4 سال پیش

بله هست😌
محمداهواز۳۴
4 سال پیش

سلام اسمم محمد از اهوارم ۳۴سالمه
محمداهواز۳۴
4 سال پیش

من ۳۴سالمه مجردم هیچی ازخودم ندارم تنهایک ماشین پراید مدل پایین.اهوازهستم عرب هستم.مذهبی نمازروزه .بدون دروغ کلک نامردی صداقت حرف اولمه .امیدوارم بادختری اشنابشم سنش کمترازمن باشه حجابش خوب باشه وبه دین وتشیع وامامان اعتقادداشته باشه نمازخون باشه ومثل خودم گرم مزاج باشه.تنهامشکل من نداشتن کارمناسب دراهوازه دستوبالم تنگه
مینا
4 سال پیش

مرد زندگی .کار کن .راستگو وایمان قوی
صبا
4 سال پیش

آیا امکانش هست در شمال کشور هم رایزنی بشه?
صبا
4 سال پیش

امکانش هست در شمال کشور هم رایزنی بشه ?
صبا
4 سال پیش

صبا. متولد سال 61. لیسانس مترجمی زبان انگلیسی. رشت هستم.و دنبال روابط ناپایدار نیستم. ایمان و اخلاق و معرفت برام خیلی مهم تر از پوله.
صبا
4 سال پیش

سلام و خسته نباشید. آیا امکان داره رشت هم گسترش بدید ? تعریف این سایت رو خیلی شنیدم و تنها سایت رسمی و معتبر هستش در ایران. اهل دوستی نیستم چون آبرو و اصالت خانواده برام خیلی مهمه
بازدیدکننده
4 سال پیش

کار خونه دارم ماشین ندارم.میخوام یه خوب و مناسب پیدا کنم.
یوسف
4 سال پیش

یوسف ۳۴ساله مجرد کارخونه دارم و تلیدی مانتو هم دارم از تهران دنبال یک خانوم سن بالا واسه ازدواج میخوام کسی هست
مریم
4 سال پیش

سلام دختری 45 ساله از تهران در خواست ازدواج با پسری مجرد همسن یا بزرگتر از تهران و سالم و کار و زندگی مناسب .
مصطفی
4 سال پیش

اخلاق راستگو درک کنه با مرام و معرفت باشه. همین
Mr.....
4 سال پیش

ببخشید اگه دخالت کردم یا ناراحتتون کردم......
Mr.....
4 سال پیش

خانم اشتباه میکنید شوهر خوب که زیاد هست منتها همه چشم و گوش بستن...... دنبال شوهرای بد میگردن....
Mr.....
4 سال پیش

ولی خیلییییی بدم بعضیا وارد ارتباط مجازی و اشتباهی میشن و شکست میخورند و میگن باید تنها باشیمممم خودم با چند نفر صحبت کردم این حرفا رو میزنن خب شما راهتون اشتباه بوده دقت نکردید و.... حق همه ی ماست که ازدواج کنیم و زندگی کنیم با عشقمون.... راستش نمیخواستم بگم من خودم مادرم ۲۰ شوهرشون فوت کردند میخوام وادارشون کنم به ازدواج مجدد.... التماس دعا و من آیه ان خلق لکم من انفسکم ازواجا لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه ان فی ذلک لآیات لقوم یتفکرون
.....
4 سال پیش

سلام ببخشید مزاحم شدم چقدر باحاله.... خخخخخخ واقعاً همتون تنها هستید؟؟؟؟ خب برید تو خانواده یا اقوام یا آشنا دنبال بگردید و معرفی کنید و بپسندید.....
فرزانه
4 سال پیش

سلام چطور باید ثبت نام کنیم؟
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام من در خدمتم
ساحل
4 سال پیش

۲۶ ساله طراح لباس چهره ای متوسط رنگ پوست سفید گندمی دیپلمه درآمدم خوبه هدفمند زندگی میکنم و بدنبال خانمی خوش سیما و درد کشیده هستم که قدر زندگی به دست آوردش رو بدونه وواقعا زن زندگی باشه میزان سوادش مهم نیست همین که با درک وفهم وبی حاشیه باشه بسه چه ایرانی وچه افغان.
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام اهل کجاهستید
علی
4 سال پیش

علی هستم ۳۴ساله پول وماشین دارم
حدیث
4 سال پیش

سلام من از لرستان میتونم توی سایت شما ثبت نام کنم؟ چطور میتون ثبت نام کنم؟ با چ شماره ای تماس بگیرم؟ خانم 34ساله هستم از لرستان و فقط دلم میخاد با ی آدم مذهبی و باایمان زندگی کنم که بتونه از پس خودش بربیاد
رضا
4 سال پیش

سلام.اسمم رضا.32سالمه.تهران زندگی میکنم.مستقل هستم.شغلمم کفاشی هستش تولیدی کفش هستم..توروخدا یه خانوم یا دختر خوب و خانواده دار که قصدش تشکیل زندگی هست بیاد بگه..خوب باشه.صادق.مهربون.توروخدا واقعن کسی قصدش زندگیه بگه میخوام خانومی کنه خونمون.میخوام خانوم خونم باشه..خانومی کنه واسم..توروخدا کسی هست بگه
ناشناس
4 سال پیش

من هم قصدازدواج دارم.میتونیم باهم صحبت کنیم؟
ناشناس
4 سال پیش

سلام اگه فرد مناسبی باشه این خیلی هم خوب من اسم محمد رو دوست دارم امید وارم روزی اسم همسرم محمد باشه
narges
4 سال پیش

سلام امیدوارم مورد مناسب پیدا بشه
ناشناس
4 سال پیش

چطورباید ثبت نام کرد ، چقدر گیج کنندس سایتتون
علی اکبر
4 سال پیش

من یک 18ساله هستم از تهران اگر مایل هستید آشنا بشیم....
فرشته
4 سال پیش

چطور میشه ثبت نام کرد
امین
4 سال پیش

پس برا چی میخوای شوهر
niloo
4 سال پیش

چگونه می توان ثبت نام کرد؟
Reza
4 سال پیش

سلام.من هم مثل شما هستم.اگه میشه با هم آشنا بشیم.
الینا
4 سال پیش

همه این ها الکی هستن بیچاره ها بدبخت نکنین خودتون رو اه اه اه چقدر شوهر ندیده هستین خخ😂😁😃😄
محمد ساکن تهران
4 سال پیش

سلام من جانباز 50 ساله هستم ووبه خاطر مشکل وراعتمادبه همسرم حتی خونه وماشینم راهم ازدست داده ام وتهاحقوم کمک معشیت بنیادجانبازان الان. تنهازندگی میکنم اگرهمسری به من من معرفی بشه که ازدوخت ودوزآشنایی وداشته باشه میتونیم به اتفاق هم زندگی جدیدی راشروع کنیم من به کارطراحی لباس وکیف آشنایی کامل دارم تاحدیک استادکار وحتی ازشغلهای فنی آهنگری ونجاری و... تجربه زیادی دارم متاسفانه تنهایی وضربه ای ازاعتمادم به همسرم کردم بی خانه کاشانه شدم والویتم همسرمومن ونجیب بخصوص ازهمسران شهدای عزیزهستندکه ازشمادوستان درخواست یاری ومساعدت دارم
سمیه کرونی
4 سال پیش

من هم قصد ازدواج دارم و می خواهم زندگی مشترک داشته باشم.چطور باید ثبت نام کنم؟
حسین
4 سال پیش

یکسال هست جداشدم وتنهام وتنهازندگی میکنم کارمندهستم ساکن استان تهران و۴۷سالدارم خانم بااصالت خانوادگی وباوضعیت مالی مناسب
الهام
4 سال پیش

متاسفانه بیشترین آسیب رو از این سایتها زنان مطلقه و دختران مجرد میخورن بیچاره ها به امید تشکیل زندگی میان و بعد میبینن طرف برا خودش سرگرمی درست کرده و میخواد سواستفاده کنه ...پس چه کنیم با درد تنهایی
سعید
4 سال پیش

عالیه
احسان
4 سال پیش

اصلا هیچ لینک ای برای ثبت نام نزاشتین در مورد کدوم سایت خیالی دارین حرف میزنید
ناشناس
4 سال پیش

من تو ی سایت دیگه بودم و کیسها حقیقی بودن اما خب خیلی از اشخاص به دنبال ی رابطه هدفدار و ازدواج نیستن خانوم‌ها دنبال عابر بانک آقایون و آقایون به دنبال تنوع طلبی
امین
4 سال پیش

در خدمتم منم فکر کنم بدرد شما بخورم
مینا
5 سال پیش

ازدواج دائمی
مجتبی
5 سال پیش

سلام و عرض ادب لطفا از قم
س
5 سال پیش

چه جوری ثبت نام‌میشه کرد
سمیه جلیلیان
5 سال پیش

من میخوام ثبت نام کنم
ماندگار
5 سال پیش

ثبت نام به چه صورت هست؟
نسترن
5 سال پیش

همش الکیه وسرکاریه
احسان
5 سال پیش

خوب
شاهین
5 سال پیش

خواهان ازدواج با خانمی صادق وباشخصیت وباادب هستم خودم مجرد شاغل دارای مسکن وماشین شخصی. واهل خانواده هستم
مینو
5 سال پیش

خوب
ناصر
5 سال پیش

میخواهم ثبت نام کنم
Pok
5 سال پیش

اصلا به درد نمیخوره چرت و پرته همش
منصورعاقبتی
5 سال پیش

تمام‌این‌سایتهافقط‌کلاهبرداری‌وهدفشون‌خالی‌کردن‌کارت بانکی‌اشخاص‌وتمام‌ژنهاهم‌غیرحقیقی‌وتوسط‌ربات‌برنامه ریزی‌شده‌بعنوان‌زن‌واقعی‌بشمامعرفی‌وزمان‌قرارگذاشتن ناگهان‌صفحه‌مربوطه‌قفل‌وازدسترس‌خارج‌میشوندوبه‌گونه ای‌باطرف‌مقابل‌برخوردمیکنن‌که‌طرف‌هیچ‌شکی‌بهش‌نکنه عکسهاهم‌معلوم‌نیست‌مربوط‌به‌ناموس‌کدام بخت‌برگشته‌ است‌حتی‌بعنوان‌معلم،دبیر،وووو حتی‌درمهدکودکهاهم رخنه‌کرده‌اندوبعنوان‌مربی‌کودک‌هم‌معرفی‌میشن، مثلادر پروفایلش‌مینویسه‌لیسانس،اماحاضره‌باسپورمحله‌هم‌ازدواج‌کنه‌وبقول‌خودش‌مدرک‌وپست‌ومقام‌خوشبختی‌نمیاره، خلاصه‌باهزارترفنداخاذی‌وکلاهبرداری‌میکنند،مراقب‌باش خودم‌برای‌اثبات‌به‌اطرافیان‌ودوستانی‌که‌باورشون‌سخت‌بودکه‌اینامشتی‌شیادهستندهم‌ثبت‌نام‌کردم‌وهم‌تامراحل‌ بقول‌خودشون‌دزسه‌سایت‌ثبتنام‌هم‌کردم‌وهرسایت‌مبلغ بیست‌وهشت‌هزاروسیصدتومان‌پرداخت‌کردم‌که‌قراره ببرم‌پلیس‌فتاوتکلیف‌این‌سه‌سایت‌معلوم‌بشه،بعدازگزارش به‌پلیس‌اسم‌هرسه‌سایت‌رواعلام‌وازمدارک‌پرداختی‌هم عکس‌میگذارم، فقط‌یکیشون‌نام‌یک‌میوه‌آبداره‌ودیگری نام یک‌موردعاشقانه‌است‌وووو
رها
5 سال پیش

میخوام ثبت نام کنم
رها
5 سال پیش

سلام رها هستم ۳۶ساله از مشهد میخوام یه ازدواج موفق داشته باشم
سهیل
5 سال پیش

نازی
5 سال پیش

میخوام ثبت نام کنم
فرزاد
5 سال پیش

سلام لطفا شماره تماس کانون رو برام بفرستید متشکرم
مهرداد امانلو
5 سال پیش

برای افرادی که مایل به آشنایی برای ازدواج به صورت عرف جامعه هستن خوب هستش
میلاد
5 سال پیش

من مخواهم ثبت نام کنم .چجوری ثبت نام کنم ...
ناشناس
5 سال پیش

میخواهم ثبت نام کنم لطفا تماس بگیرید
فائزه صادقیان
5 سال پیش

روش خوبی است
نگین
5 سال پیش

می‌خوام ثبت نام کنم چجوری ؟
m
5 سال پیش

سلام راهنمایی میکنید چطور میشود ثبت نام کرد
فعلا بی نام
5 سال پیش

من راستش هنوز قانع نشدم واسه اعتماد به این سایتها،من ی دخترم، هستم،و دارم واسه دکتری میخونم،
فریبا
5 سال پیش

بله تو خبر نوشته شده بود که مذاکراتی با هرمزگان هم انجام شده،
علی رضا
5 سال پیش

میخواستم بدونم تو استان‌ هرمزگان هم راه اندازی میشه یا نه
امان
5 سال پیش

خوب هستم
فریبا
5 سال پیش

واسه ٹبت نام باید چیکا کنم؟
asal
5 سال پیش

چطوری میشه ثبت نام کرد
asal
5 سال پیش

سالم میخواهم ثبت نام کنم
حسن حضرتی
5 سال پیش

ازدواج
محمدرضا
5 سال پیش

سلام،پسری۲۲ساله،میخوام ثبت نام کنم،لطفا ایمیل بزنین ممنون میشم.
حمید
5 سال پیش

عالی
زهرا
5 سال پیش

تشکیل خانواده
محمد رضا
5 سال پیش

من هم میخوام ثبت نام کنم،محمدرضا هستم.
زینب راد
5 سال پیش

سلام.میشه بگید چطوری باید ثبت نام کرد؟
ناشناس
5 سال پیش

میخوام ثبت نام کنم
ا،ش
5 سال پیش

چطور باید ثبت نام کرد ؟
Siamak
5 سال پیش

میخواهم ثبت نام کنم.
علی
5 سال پیش

من هم میخوام ثبت نام کنم لطفا به من زنگ بزنید.
سعید
5 سال پیش

نوع ثبت نام چگونه است؟
مرتضی
5 سال پیش

میتونم ثبت نام کنم
ریحانه
5 سال پیش

میخوام ثبت نام کنم
مهرانه
5 سال پیش

میخواهم در سایت همسریابی ثبت نام کنم. تصمیمم برای یک ازدواج موفق خیلی جدی است
صدیقه فراهانی
5 سال پیش

میخوام ثبت نام کنم راهنمایی کنید
sina
5 سال پیش

میخواهم ثبت نام کنم
مهرداد
5 سال پیش

خیلی خوبه عالیه
عارف
5 سال پیش

ازدواج
سیاوش رحمانزاده
5 سال پیش

باسلام و خسته نباشید موفقیت همگان را ارزومندم
حسن عیدی
5 سال پیش

راه ثبت نام چیه یا تماس بگیرین
ناصر
5 سال پیش

ازدواج دایم
محسن
5 سال پیش

واسه ثبت نام
ع
5 سال پیش

سلامچجوری ثبت نام کنم
طاهر
5 سال پیش

من یه آدم منطقی مودب و با احساس هستم
فهیمه قضاوتی
5 سال پیش

در پاسخ به: میخام ثبت نام کنم
قصد ازدواج دارم . مطلقه هستم و نیاز به همصحبت و مونس در زندکی ام دارم
امیر
5 سال پیش

در پاسخ به: ممنون میشم بزنگین
لطفا شماره
Mona
5 سال پیش

میخوام ثبت نام کنم
مینا
5 سال پیش

میخوام ثبت نام کنم
ماندانا
5 سال پیش

ازدواج دائم
مهرانگیز
5 سال پیش

روش ثبت نام چه جوریه ?
مهرانگیز
5 سال پیش

میخوام ثبت نام کنم
نینا
5 سال پیش

ازدواج دائم
حسین
5 سال پیش

میخواستم ثبت نام کنم
شیوا
5 سال پیش

برای ثبت نام باید چکار کرد
ah
5 سال پیش

مطالب خوبی عنوان شد.لطفا"دامنه سوالاتوکم کنید.میخام ثبت نام کنم
محسن
5 سال پیش

با سلام من مدت حدود 2 سال است که با دخترم زندگی میکنم ولی همسر بنده به دلیل گرفتن مهریه راضی به طلاق نیست از دادگاه مجوز رسمی ازدواج گرفتم .آیا با شرایط بنده ثبت نام انجام میشود باتشکر
زری
5 سال پیش

در پاسخ به: میخام ثبت نام کنم
چه جوری میشه ثبت نام کرد؟
السا
5 سال پیش

میخوام ثبت نام کنم
نادر
5 سال پیش

عالی بود متشکرم
سجاحسینی
5 سال پیش

میخوام ثبت نام کنم
مریم
5 سال پیش

میخوام ثبت نام کنم
سما
5 سال پیش

ميخواهم ثبت نام كنم
میلاد
5 سال پیش

میخام ثبت نام کنم
فرزاد پورحيدرى
5 سال پیش

مى خواهم آينده ام رو بسازم
goli
5 سال پیش

ممنون میشم بزنگین
سهیلا
5 سال پیش

میخواهم ثبت نام کنم
سیاوش
5 سال پیش

میخام ثبت نام کنم
آرام
5 سال پیش

میخواهم ثبت نام کنم
پربحث های هفته   
چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (310 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (119 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (79 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (56 نظر) پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! (42 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (39 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (37 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (31 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (27 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (26 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (25 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (19 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (15 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (15 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: پلیس یه خانومی رو گرفته که چرا یکطرفه میری گفته به شما ربطی نداره من زن آقای قرائتی ام +ویدئو😂👌 (14 نظر)
دیگران می‌خوانند   
تغییرات چهره یانگ می‌گیونگ بازیگر 62 ساله نقش بانو هن استاد یانگوم در سریال جواهری در قصر+ عکس رونمایی از کیک خاص و بی نظیر مرتضی پورعلی گنجی برای تولدش در رستوران شیک و باکلاس+ عکس فال انبیاء روزانه دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 تغییر چهره بازیگر سریال خانه به دوش بعد از سالها / عکس غلامحسین لطفی باجناق آقا ماشالله همه را شوکه کرد رونمایی از چهره نچرال زهره سریال فاصله ها در دنیای واقعی+ عکس کشف صدها مومیایی و تابوت باستانی در گورستان وسیع مصر+ فیلم شعرخوانی در حضور آیت الله خامنه ای و واکنش ایشان به نوای زیبا+فیلم ویدئویی به خاطره انگیز از جلسه انتخاب آیت الله خامنه ای به رهبری/ تواضع مثال زدنی رهبر انقلاب + فیلم (فیلم) خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی / آقا فرمودند آوازشو بیشتر کن ... (فیلم) اجاری آهنگ بهار دلکش استاد شجریان توسط حاج آقا قاسمیان، داور برنامه محفل روی آنتن زنده / انصافا ببین چه صدایی داره ... (عکس) رونمایی از پسر خوش تیپ و خوش خنده مجری برنامه محفل، رسالت بوذری / چه کلاه خاصی هم داره آقای مجری! خلاقیت منحصربفرد اداره ای دولتی در اهواز با قرار دادن تخته ای چوبی دم در ورودی برای چسباندن آدامس ارباب رجوع!+عکس/ استفاده 100 درصدی از مغز یعنی این👌 فال شمع دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 تغییر چهره باورنکردنی آقا اصلان سریال خانه به دوش بعد از 20 سال/ گرد پیری بر صورت بازیگر خوشتیپ تلویزیون+عکس مسیر بی‌بازگشت به ریگ جن ملقب به مثلث برمودای ایران صرافی بایننس به روسیه بازگشته است، اما در قالبی جدید! 6 علت مهم کم شدن فشار آب در شیر اهرمی + روش تعمیر فال روزانه امروز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 فال قهوه با نشان روزدوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 خلاقیت منحصربفرد یک خیاط با تبدیل پیراهن پاره همسرش به روبالشتی حماسه آفرید+عکس/به این میگن زن زندگی... سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد/ همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار خونه زندگی شاهانه و دوبلکس پوریا پورسرخ، بازیگر سریال کیمیا/ ماشالا اینجا کاخه یا خونه؟😳😍+ویدئو فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 17 اردیبهشت 1403+فیلم قتل هولناک زن جوان به دست پسرش/ حمله قاتل با اسید به پلیس ابتکار جالب خنده دار شهرداری تهران در نصب بنر با نوشته ای دو پهلو برای جهان پهلوان تختی حماسه آفرید+عکس/ماشاءالله خلاقیت! فال ابجد روزانه دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 استوری خوشگل همسر پیمان قاسم خانی برای الناز حبیبی+عکس تبریک برادر عروس رهبر معظم انقلاب بابت تولد سومین فرزندِ پسرِ رهبری+عکس/ ماشالا خدا حفظش کنه خودکشی دانشجوی اردبیلی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران+عکس وقتی که همایون شجریان با یک آهنگ بی‌نظیر ایرانی آبروی شهاب حسینی را خرید+ویدیو حیرت داوران صداتو از اجرای بی نظیر قاری قرآن در برنامه/ اشک تو چشمان داوران جمع شد!+ویدئو ماجرای سیلی خوردن بازیگر زن از سام درخشانی+ عکس (ویدئو)سکانسی جالب از پشت صحنه سریال در حاشیه/رضویان میگه زخم رو عین جوراب کوک بزن😂 ماشین شاسی بلند و گرانقیمت حامد سلطانی که جان همسر جوان و پسر نازش رو گرفت +عکس/ لعنت به تصادف رونمایی جواد عزتی از عکس کودکی لیلا حاتمی با چهره دلنشین و چادر گلدار/ زیرخاکی واقعی از سوپراستار سینمای ایران! بازیگر زن مشهور و نماز اول وقت + عکس گریه های بی امان ستاره سادات قطبی بعد از شنیدن یک خبر یهویی در ایوان باصفای خانه‌اش/ مُشتلق بده...+ویدیو ترفند های جادویی برای دور کردن پشه‌ از خانه پذیرایی مفصل و تمام و کمال از بازیگران با میوه های تابستانی و انواع شیرینی در منزل داود رشیدی در مراسم یادبود این هنرمند محبوب +عکس/ چه خونه زندگی دلبازی، چه گلهای زیبایی 10 ترفند زیبایی قدیمی که هنوز هم معجزه می‌کنند
تیتر امروز   
فال شمع دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 مسیر بی‌بازگشت به ریگ جن ملقب به مثلث برمودای ایران فال روزانه امروز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 فال قهوه با نشان روزدوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد/ همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 17 اردیبهشت 1403+فیلم قتل هولناک زن جوان به دست پسرش/ حمله قاتل با اسید به پلیس فال انبیاء روزانه دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 فال ابجد روزانه دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 خودکشی دانشجوی اردبیلی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران+عکس کشف شگفت انگیز ساعت طلای ثروتمندترین مسافر تایتانیک/ فروش یادگاری تاجر جوان با قیمت رکوردشکن و هوش پران+عکس پایان تلخ جستجو برای یافتن نوجوان 16 ساله در ارتفاعات قمصر پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! غذاهای ابتکاری و بامزه حاج قاسم سلیمانی به روایت دخترش/ اضافه کردن کاکائو و شکر به تخم مرغ تا علاقه زیاد به زیره به دلیل اهل کرمان بودن سردار نحوه محاسبه حقوق و دستمزد کارگران تامین اجتماعی در سال 1403
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...