تنها زنِ مکانیک اهواز : آقایونی که وارد مکانیکی می شدند به من سلام نمی کردند +فیلم

  پنجشنبه، 10 اسفند 1402
تنها زنِ مکانیک اهواز : آقایونی که وارد مکانیکی می شدند به من سلام نمی کردند +فیلم
ساعد نیوز: یک زن و شوهر در اهواز، مشغول به مکانیکی در کنار یکدیگر هستند. این زوج که در اهواز همتا ندارند، از سختی های کارشان سخن می گویند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از رکنا، زوجی هستند دلداده و مهربان. حدیث و امیر، در اهواز ، به سلبریتی های عاشقی تبدیل شده اند که بی مثال اند؛ حدیث، تنها زنِ مکانیک در اهواز است و طرفداران زیادی دارد.

طولی نکشید که حدیث امیرنژاد و سعید کاظمی که در اینستاگرام با یکدیگر آشنا شده بودند، با هم ازدواج کردند.

در مدت آشنایی، کار سعید این شده بود که هر هفته برای دیدن حدیث، با پرواز از تهران به اهواز می رفت. این رفت و آمد طوری شده بود که دیگر مهمانداران هم سعید را می شناختند و از او جویای حال حدیث می شدند.

آنها در نهایت در اهواز، یک زندگی مشترک و شیرین را شروع کردند. سعید در آنجا یک مغازه مکانیکی باز کرد و مشغول به کار شد. یک سال بعد، حدیث تقریبا هر روز به تعمیرگاه می رفت و در کارهای ساده از جمله آچار دادن و... به سعید کمک می کرد. تا اینکه حدیث به این نتیجه رسید که علاقه مند است خودش یک مکانیک متبحر شود! و در نهایت سعید، شروع به آموزش کرد.

حدیث می گوید: من تنها زنی هستم که در اهواز مکانیکی می کند. اوایل ترس داشتم و نگران بودم. بیشترین حجم نگرانی ام بابت نوع نگاه مردم به کار کردن یک زن در این شغل است؛ اما آنقدر بازخوردهای خوب دیدیم که این ترس تماما به خوشی بدل شد. مردم در فضای مجازی نیز واکنش های خوبی نشان می دادند و در نهایت من برای اولین بار، یک جعبه دنده را جمع کردم! آنقدر خوشحال بودم که باورتان نمی شود.

سعید هم در ادامه می گوید: مردم خوزستان بسیار خون گرم و با معرفت هستند. تعداد محدودی انرژی منفی می دادند ولی آنچنان محبت ها و انرژی های خوب سایر مردم زیاد بود که این بدی ها اصلا به چشم نمی آمد. ما الان پنج نفر در مغازه هستیم و در کنار هم کار می کنیم. هدف من و حدیث این است که تعمیرگاه بزرگ تری تاسیس کنیم تا بتوانیم نیروهای جدید به ویژه خانم های علاقه مند به این حوزه را جذب کنیم.

خرابی آسفالت؛نابودگر جلوبندی ماشین ها شده است

این زوج مکانیک تاکید می کنند که روزی نیست که تعمیرات برای جلوبندی و زیربندی نداشته باشند. با توجه به نوع آسفالت ریزی و کنده کاری های هر روزه سطح آسفالت توسط سازمان ها و ارگان های مختلف و بعد لکه گیری های پی در پی، تنها توصیه ای که آنها می توانند به رانندگان بکنند این است که سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

سعید در این راستا می گوید: همین هفته پیش، برای یک نفر، کمک فنر اصلی ژاپنی استفاده کردیم و سه روز طول نکشید که باز هم مشکل جلوبندی مشکل پیدا کرد.

آبرفتگی های اهواز و مصائب رانندگان

حدیث و سعید از آبگرفتگی های معابر اهواز در فصل بارندگی سخن می گویند. آنها می گویند آنقدر این آب گرفتگی ها زیاد است که پیچ های جلوبندی و زیربندی زنگ می زنند و مکانیک ها برای باز کردن این پیچ ها، بعضا ابزار می شکنند تا بتوانند آنها را باز کنند.

حدیث می گوید: زمانی که بارندگی می شود، تا نیمی از ماشین را آب در بر می گیرد و اینگونه به جعبه دنده ماشین هم آسیب می زند. بسیاری از مردم اهواز نسبت به این موضوع اعتراض دارند ولی صدایشان به جایی نمی رسد. برای همین است که خیلی ها به شوخی می گویند که جلوبندی کاران اهواز خیلی پولدار هستند!

قیمت قطعات خودرو نسبت به سال گذشته دو برابر شده است

سعید در ادامه در خصوص گرانی قطعات خودرو سخن می گوید و می افزاید: قیمت ها دو برابر شده است. بعضی وقت ها قیمت ها لحظه ای جا به جا می شود. ما مجبور می شویم مثل طلافروش ها با فروشندگان قطعات تماس بگیریم و قیمت بگیریم و بعد به مشتری اعلام کنیم؛ لذا این شرایط برای دارندگان خودرو بسیار سخت است.


35 دیدگاه
  دیدگاه ها
بازدیدکننده
5 ماه پیش

آدرسشون اهواز . عامری‌. توی اون خیابون که پر از فلافلی و قهوه فروشیه هستش.
بازدیدکننده
5 ماه پیش

ایشالله همیشه در کنار هم موفق باشید 👏👏✨️🌻
آمنه بیت سیاحی
5 ماه پیش

سلام خوشحالم که بلاخره یک خانم تو اهواز مکانیکه موفق باشین
بازدیدکننده
5 ماه پیش

آفرین خداقوت آدرستون کجاست
ارسلان
5 ماه پیش

آدرسشون اهواز . عامری‌. توی اون خیابون که پر از فلافلی و قهوه فروشیه هستش. زوج آچاری بی نظیرن.
بازدیدکننده
5 ماه پیش

سلام آدرس تعمیرگاهشون رو نفرستادین؟
بازدیدکننده
5 ماه پیش

سلام خدا حفظشون کنه خداوند بهشون برکت و سلامتی بده
بازدیدکننده
5 ماه پیش

این تعمیرگاه کجای اهواز قرار داره ؟
ص م
5 ماه پیش

افرین انشالا توی تمام مراحل زند گیتون موفق باشید
بازدیدکننده
5 ماه پیش

سلام آدرس تعمیرگاه کجای اهواز هست؟
بازدیدکننده
5 ماه پیش

مرحبا به شما زوج عزیز افتخار می کنم به شما امیدوارم با سرعت زیاد پیشرفت کنید
فرید ابادانی
5 ماه پیش

خدا قوت ب هر دوتون.انشالله زندگی پر خیر و برکت داشته باشید
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (669 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (196 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (69 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (57 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (30 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (17 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان