دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

توقیف خودرویی که پلاک خود را با آدامس مخدوش کرده بود 

یکشنبه، 21 آبان 1402
کد خبر: 362190
ساعد نیوز: رییس پلیس راه استان یزد از توقیف یک دستگاه خودرو سواری پراید در محل پلیس راه مسیر جاده تفت به یزد خبر داد که پلاک خود را با استفاده از آدامس، مخدوش کرده بود.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از مشرق، سرهنگ "رحیم حاجی ده آبادی" گفت: این خودرو در ساعت 13 و 30 مورخه 1402/08/19 توسط عوامل گشت پلیس راه یزد- شیراز (جاده تفت) توقیف شد.

وی ادامه داد: ماموران در حین گشت زنی در این محور متوجه تردد یک دستگاه سواری پراید با شماره معلوم می شوند که به نظر می رسید پلاک خودرو دستکاری شده است.

وی اضافه کرد: در این راستا با رعایت جوانب احتیاط با استفاده از تجهیزات در اختیار به راننده دستور ایست صادر و پس از توقف در پارکینگ و بررسی بیشتر مشخص گردید شماره پلاک جلو مخدوش و پلاک عقب نیز به با استفاده از آدامس تغییر یافته است.

سرهنگ حاجی ده آبادی اظهار داشت: وی راننده خودرو اسنپ بوده و برای جلوگیری از اعمال قانون، دست به چنین کاری زده است که با عنایت به مراتب فوق با توجه به ماده 720 قانون مجازات اسلامی، خودرو در پارکینگ توقیف و راننده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

تفت در 20 کیلومتری شهر یزد در مسیر یزد به شیراز واقع شده است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 29 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
آیتک سلامت با پوشیدن مانتو کوتاه طرح سنتی و شلوار بگ استایلی جذاب مناسب خانوم های قد بلند ساخته است +عکس
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
ترجمه تخصصی کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
دکوراسیون سنتی و قدیمی اتاق موسیقی زهرا گونش در خانه‌اش در استانبول+عکس/ انتخاب پیانویی همرنگ با دیوار به سلیقه خانوم والیبالیست
ویدیو/ بازسازی دیجیتالی ویرانه‌های باستانی "تخت‌جمشید" توسط "میثم کشاورز" طراح ایرانی/ تصویرسازی و پویانمایی به سبک فیلم‌های هالیوودی
هزینه چاپ یک کتاب