دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

توهین عجیب BBC به کریستیانو رونالدو اسطوره فوتبال جهان+عکس 

سه شنبه، 12 تیر 1403
ساعدنیوز: توهین عجیب رسانه بی‌بی‌سی به کریستیانو رونالدو سر و صدای زیادی به پا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، رونالدو در لحظات وقت اضافه اول دیدار پرتغال برابر اسلوونی می‌توانست گل برتری تیمش را به ثمر برساند اما ضربه پنالتی او با واکنش فوق‌العاده یان اوبلاک همراه شد.

به نقل از ورزش سه فوق ستاره پرتغالی در ادامه به شدت توسط هم‌تیمی‌های مورد حمایت قرار گرفت و در ضربات پنالتی نیز اولین ضربه پرتغال را تبدیل به گل کرد. او همچنین در پایان بازی به خاطر پنالتی از دست رفته‌اش از هواداران پرتغالی عذرخواهی کرد.

رونالدو و مسی بازیکنانی هستند که در این سال‌ها دائم در کانون توجهات قرار داشته‌اند. این بار بی بی سی به شکلی عجیب و باورنکردنی به پنالتی از دست رفته رونالدو واکنش نشان داد و او را با لقب "میسیانو پنالدو" خطاب کرد؛ موضوعی که با واکنش کاپیتان سابق چلسی همراه بود و جان تری در صفحه شخصی خود از عبارت "زباله واقعی" برای توصیف اقدام این رسانه استفاده کرد.

از طرف دیگر این اقدام بی بی سی به شدت توسط هواداران در رسانه‌های اجتماعی محکوم شده است و حتی بعضی از هواداران لیونل مسی هم این توهین به کریستیانو رونالدو را محکوم کرده‌اند.

با وجود این پنالتی از دست رفته پرتغال به واسطه درخشش دیگو کاستا که سه ضربه پنالتی را مهار کرد، به مرحله یک چهارم نهایی یورو صعود کرد. در پایان بازی هم همه بازیکنان و البته سرمربی روبرتو مارتینز کریستیانو رونالدو را دلداری دادند و او را آرام کردند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 12 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
رهبر انقلاب با فرزندان خود چه ورزشی را انجام می‌دهند؟+ویدیو/ سرشارم از جوانی هر چند پیر دهرم...
نگاهی به خونه زندگی قدیمی اما دلنشین هوتن شکیبا، صداپیشه بچه سریال مهمونی+عکس/ از مبلمانی با کنده هایِ قدیمی تا حیات خلوطی به سبک خانه های مادربزرگا😍
(ویدیو) همسر بهاره رهنما، امیرخسرو عباسی در برنامه شب آهنگی/ بهش گفتم بیشتر خونه باش
(ویدیو) اولین پیوند آپانسیسی تاریخ در سریال در حاشیه 🤣/ جواد رضویان عالیه 😂 مهران مدیری و غفوریان ترکیدن از خنده/ آدم دوس داشت اونجا باشه و فقط بخنده
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(عکس) رونمایی از شوهر خوش تیپ و کراواتی غزل شاکری، بازیگر نقش ملک زاده در سریال جیران / به پای هم پیر بشید ایشالا ...
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب