دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / نرم افزار /

تویتر بلو (Blue Twitter) چیست؟ 

سه شنبه، 12 مرداد 1400
سرویس جدید پولی و دارای حق اشتراک ماهیانه توییتر است که اخیرا به اپ استور اضافه شده است. از این قابلیت جدید چه می‌دانیم؟ در ادامه این نوشتار همراه ما باشید تا توییتر آبی (Blue Twitter) را بیشتر بررسی کنیم.

توییتر بلو چیست (Blue Twitter) :

Jane Manchun Wong یکی از بلاگرهای تکنولوژی ادعا کرده است که اولین کاربر این سرویس توییتر است.و اعلام کرده که توییتر بلو قابلیت (Undo کردن) توییت ها را دارد.و همچنین یک ریدر مود (Reader Mode) دارد که توانایی خواندن رشته توییت ها را برای کاربران ساده تر کرده است.هر چند هنوز توییتر اظهار نظری کرده است.اما انتظار می رود به زودی این سرویس جدید برای تعداد محدودی از کاربران در بعضی از مناطق خاص در دسترس قرار خواهد گرفت، و به مرور در اختیار دیگر کاربران قرار خواهد گرفت.

درباره سرویس Twitter Blue

وونگ می گوید، Twitter Blue هزینه ماهانه ۲.۹۹ دلار خواهد داشت. اما برای این هزینه، چه ویژگی هایی به شما می یدهد؟ خب فعلا می دانید که شامل ویژگی هایی از جمله ۲ مورد زیر خواهد بود:

  1. ۱- ملغی کردن توییت ها (Undo Tweets)
  2. ۲- مجموعه بوک مارک ها (Bookmark Collections)

جین ونگ، بلاگر فوق الذکر در توییت خود نوشته است: «برای آزمایش من به اولین مشتری توییتر بلو تبدیل شدم. توییتر بلو با تم های رنگی آیکون های اپلیکیشن خاص همراه خواهد بود.» این کاربر تصاویر زیر را نیز به اشتراک گذاشته است.

این کمپانی پیشتر از قابلیت تیپ جار (Tip Jar) نیز رونمایی کرده بود که بوسیله آن کاربران می توانستند به یکدیگر کمک مالی کنند. این سرویس نیز از حالا برای همه کاربران در دسترس نیست و تنها برخی خبرنگاران و متخصصان حوزه های مختلف در لیست انعام یا Tip Jar قرار دارند. قابلیت پرداخت انعام توییتر تنها در اپلیکیشن موبایل توییتر ممکن است و برای این کار از سرویس هایی مانند پی پال استفاده می کند. برخی کارشناسان نیز از احتمال بروز کلاهبرداری ها و اسکم ها در نتیجه این قابلیت جدید توییتر ابراز نگرانی کرده اند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله !
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی