دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

توزیع غذای متبرک حرم رضوی بین مبتلایان به کرونا 

شنبه، 17 اسفند 1398
کد خبر: 67078
ساعد نیوز: جمعی از مسوولان و خدام حرم بارگاه منور رضوی روز جمعه با حضور در بیمارستان شریعتی مشهد، غذای متبرک مهمانسرای حضرتی را بین بیماران کرونایی توزیع کردند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایرنا، جمعی از مسوولان و خدام حرم بارگاه منور رضوی روز جمعه با حضور در بیمارستان شریعتی مشهد، غذای متبرک مهمانسرای حضرتی را بین بیماران کرونایی توزیع کردند.

به گزارش روز جمعه آستان قدس رضوی مدیر امور خدمه این آستان با بیان این مطلب گفت: هشت نفر از مسوولان آستان قدس رضوی و خدام این بارگاه منور ضمن عیادت و دلجویی از بیماران بستری شده در بیمارستان شریعتی مشهد، ۲۵۰ پرس غذای متبرک حضرتی را بین بیماران و کارکنان این بیمارستان توزیع کردند.

محمد توکلی با بیان اینکه این مراسم که حال و هوای معنوی خاصی را به بیماران و کادر درمانی این بیمارستان بخشید اظهار کرد: خدام بارگاه منور رضوی با ذکر صلوات خاصه امام رضا (ع) و مداحی وارد این بیمارستان شدند و پخش این مراسم به صورت آنلاین از بخش های مختلف بیمارستان برای بیماران پخش شد.

وی این مراسم معنوی را موجب دلگرمی و شادی بیماران این بیمارستان عنوان کرد و گفت: از خداوند و حضرت رضا(ع) سلامتی و بهبودی بیماران را خواستاریم و امیدواریم بیماری کرونا هر چه زودتر در کشور ما ریشه کن شود.

گفتنی است؛ غذای متبرک رضوی با حفظ موازین بهداشتی و با هماهنگی کارکنان بیمارستان، به آشپزخانه بیمارستان تحویل و بین پرستاران و بیماران توزیع شد.

طبق اعلام دبیر کمیته مراقبت و درمان کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکنون هزار و ۲۱۰ بیمار مبتلا به عفونتهای حاد تنفسی در بیمارستانهای خراسان رضوی بستری شده اند که از این تعداد ۴۷۶ نفر بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده اند و بقیه تحت درمان قرار دارند.

بر اساس آمار وزارت بهداشت و درمان تاکنون آزمایش ۸۹ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در خراسان رضوی مثبت شده است که دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۵۱ نفر بیشترین آمار را در بین دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی این استان دارد.

مقامات بهداشتی و درمانی خراسان رضوی اوج انتشار ویروس کرونا در این استان را از دو روز گذشته می دانند و اعلام کرده اند که مردم این استان در مقطع حساسی قرار دارند از این رو نباید از خانه بیرون بیایند و توصیه های ایمنی را جدی بگیرند.


29 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
گام به گام مراحل چاپ کتاب
سابمیت مقاله چیست؟