دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

ترمیم فرغونی چمن قلعه حسن خان سوژه رسانه ها شد +فیلم/ فکر کن قراره رونالدو اینجا بازی کنه من حرفی برای گفتن ندارم 

چهارشنبه، 21 شهریور 1403
ساعدنیوز: ورزشگاه شهدای شهر قدس (به انگلیسی :Quds Martyrs Stadium) یک ورزشگاه فوتبال است که در شهر قدس از توابع استان تهران واقع شده است.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، این ورزشگاه با ظرفیت 25 هزار نفری در زمینی به مساحت 9 هکتار با زمین چمن 12 هزار مترمربع و زیربنای 2٬000 متر مربع در 3 طبقه شامل سالن همایش، رختکن، سکوی تماشاگران، قسمت اداری، سرویس‌ها، اتاق کنترل و پارکینگ احداث شده است.

گفته می شود سرخابی‌های پایتخت که طبق اعلام حامد مؤمنی معاون دبیرکل فدراسیون تنها دو روز برای اعلام نهایی ورزشگاه‌های محل میزبانی خود به AFC فرصت دارند ناچار به انتخاب ورزشگاه شهدای شهر قدس در تهران هستند مگر اینکه تصمیم بگیرند در شهری جز تهران میزبانی خود را انجام دهند.

استقلال که به طور رسمی ورزشگاه آزادی و شهدای شهر قدس را به عنوان دو گزینه خود برای میزبانی در آسیا معرفی کرده است که با توجه به ادامه عملیات بازسازی آزادی چاره‌ای جز بازی مقابل الغرافه قطر و النصر عربستان در قلعه حسن خان ندارد.

حضور کریستیانو رونالدو، سادیو مانه، الکس تلس، امریک لاپورت، مارسلو بروزوویچ، اوتاویو و تالیسکا و… در ورزشگاه شهر قدس یکی از بزرگترین چالش‌های فوتبال کشور است که بی شک ابعاد مهم داخلی و خارجی برای فوتبال و حتی ورزش کشور به همراه خواهد داشت.


پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 21 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چالش لهجه محلی با صمیم شیرزاد رقیب شیرازی هادی چوپان +فیلم/ نترس کاکو تِنگ گرفتمش!
(فیلم) اسکورت سنگین رئیس جمهور پزشکیان در عراق با شاسی‌بلندهای آمریکایی / شورلت تشریفاتی عراق پربازدید شد
الهام حمیدی: دوست نداشتم مسائل خصوصی زندگیم بازگو بشه به آقای مدیری گفتم تا حالا ازدواج نکردم ولی در سن کم یه ازدواج ناموفق داشتم
دارا حیایی به کیسان دیباج: همه که مثل تو نیستند صد بار برن خواستگاری بهش دختر ندن+ویدئو
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
ترجمه تخصصی کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
خاطره خنده دار ریما رامین فر، همای پایتخت: همسرم امیر 19 سالگی عاشق من شد ولی من ازش بزرگتر بودم و از سنش خبر نداشتم +ویدئو😂
ببینید | پزشکیان قبل از سفر به عراق: خیلی خراب نکردم که؟
(ویدئو) تیزر جدید اپل برای معرفی آیفون 16 با طراحی جدید