ترسناک ترین فیلم های سینمایی سال 2022 (18+)

  سه شنبه، 03 اسفند 1400   زمان مطالعه 12 دقیقه
ترسناک ترین فیلم های سینمایی سال 2022 (18+)
ما در این فهرست شما را با 10 مورد از بهترین فیلم های ترسناک سال ۲۰۲۲ آشنا می‌کنیم؛ آثار بسیار هیجان‌انگیزی که واقعا ارزش صبر کردن و تماشا کردن را دارند. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

فیلم های ترسناک همواره طرفداران خودشان را دارند؛ فیلم هایی که در زیرژانرهای مختلفی چون اسلشر، فراواقعی و خون آشامی ساخته می شوند و گاهی نیز با ژانرهای دیگری چون علمی تخیلی ترکیب می گردند. در این مطلب 1۰ فیلم ترسناک را که قرار است در سال ۲۰۲۲ اکران شوند نام خواهیم برد. البته این ها تمام فیلم های ترسناک امسال نیستند و مطمئنا عناوین دیگری هم در راه خواهد بود. با این حال، در حال حاضر، در بین فیلم هایی که نام بردیم نسخه های ترسناکی وجود دارد که ما به خوبی با آن ها آشنا هستیم و برای دیدنشان لحظه شماری می کنیم و ظاهرا امسال سال پرباری برای ژانر ترسناک خواهد بود.

۱. جیغ (Scream)

تصویر یک شبح در عکس

  • نویسنده: جیمز واندربیلت و گای بوسیک
  • کارگردانان: مت بتینلی-اولپین (Matt Bettinelli-Olpin) و تایلر ژیلت (Tyler Gillett)
  • بازیگران: ملیسا باررا، میسون گودینگ، جنا اورتگا، جک کواید و…
  • تاریخ اکران: 14 ژانویه 2022 (24 دی 1400)

یکی از عناوینی که در فهرست بهترین فیلم ترسناک ۲۰۲۲ قرار می گیرد، فیلم جیغ 2022 است که در واقع پنجمین قسمت از سری فیلم های جیغ محسوب می شود. این فیلم سینمایی ترسناک 2022 ادامه مستقیم فیلم Scream 4 محصول سال 2011 است و اولین قسمت این مجموعه محسوب می شود که توسط وس کریون (Wes Craven) کارگردانی نشده است. فیلمبرداری فیلم جیغ 5 بین سپتامبر تا نوامبر 2020 انجام شد و حالا در فهرست برترین فیلم ترسناک سال 2022 جای گرفته است.

اما انتظار نداشته باشید که «جیغ» ۲۰۲۲ تنها چهره های جدید را معرفی کند. بازیگران باقی مانده، نو کمبل، کورتنی کاکس و دیوید آرکت همگی بازگشته اند. این سه نفر تا اینجا از این فرنچایز جان سالم به در برده اند. آیا از این قسمت هم زنده بیرون خواهند آمد؟

2. فیلم یتیم: اولین قتل (Orphan: First Kill)

عکس یک دختر در تصویر

  • کارگردان: ویلیام برنت بل
  • نویسنده: دیوید کاگشال
  • بازیگران: ایزابل فورمن، جولیا استایلز و روسیف ساترلند
  • تاریخ اکران: 28 ژانویه 2022 (8 بهمن 1400)

اگر اهل آثار ترسناک باشید، احتمالا فیلم Orphan (یتیم) را در سال ۲۰۰۹ تماشا کردید؛ این فیلم، پیش درآمدی برای همان اثر قدیمی است. داستان قسمت اول مجموعه یتیم هم توسط الکس میس نوشته شده بود. در ابتدا قرار بر این بود که نام این فیلم به جای یتیم: اولین قتل، استر باشد اما بعدها تغییر پیدا کرد.

یکی از ترسناک ترین فیلم های ۲۰۲۲ می تواند فیلم Orphan: First Kill باشد که پیش درآمدی از فیلم Orphan محصول سال 2009 است. فیلم در ابتدا Esther نام داشت و خبر ساخت آن در سال فوریه 2020 اعلام شد. ایزابل فورمن (Isabelle Fuhrman) در این فیلم ترسناک جدید ۲۰۲۲ دوباره نقش ایستر را ایفا خواهد کرد. داستان درباره زنی روانی و قاتل به نام لینا است که به دلایل پزشکی شبیه یک کودک به نظر می رسد. او از مرکز روان درمانی فرار می کند و خودش را به جای دختر گمشده یک خانواده ثروتمند جا می زند.

3. فیلم 2022 Morbius

تصویر یک جن

  • کارگردان: دنیل اسپینوزا (Daniel Espinosa)
  • بازیگران: جرد لتو، مت اسمیت، آدریا آرجونا، جرد هریس و…
  • تاریخ اکران: ۱ آوریل ۲۰۲۲ (۱۲ فروردین ۱۴۰۱)

«مرز بین قهرمان بودن و شرارت خواهد شکست.» دکتر موربیوس در این مورد از بهترین فیلم های ترسناک سال ۲۰۲۲ به طور خطرناکی بیمار است و به یک اختلال خونی نادر مبتلا شده است. اما در همین حین، به طرز عجیبی مصمم است تا افرادی را که دقیقا از همین سرنوشت رنج می برند، نجات دهد. به همین ترتیب هم به یک قمار مستاصلانه دست می زند. در ابتدا اینطور به نظر می رسید که یک موفقیت بسیار بزرگ و بنیادین باشد. اما مدت زیادی طول نمی کشد که مشخص می شود همین روشی که به عنوان درمان استفاده شده، خودش از یک بیماری هم بدتر است.

4.تنها نخواهی بود (You Won’t Be Alone)

یک زن و یک مرغ

  • کارگردان: گوران استالوسکی
  • بازیگران: نومی راپاس، آلیس انگلرت، کارلوتو کوتا
  • تاریخ اکران: ۲۸ ژانویه ۲۰۲۲

فیلم You Won’t Be Alone نیز در میان جدیدترین فیلم های 2022 در ژانر ترسناک قرار می گیرد که محصول مشترک انگلستان، استرالیا و صربستان است. این عنوان از فهرست جدیدترین فیلم وحشتناک سال 2022 برای اولین بار در جشنواره فیلم ساندنس 2022 به نمایش در خواهد آمد و در بخش World Cinema Dramatic Competition به رقابت خواهد پرداخت. داستان این فیلم ترسناک جدید 2022 در قرن نوزدهم و در مقدونیه می گذرد. دختری دزدیده می شود و سپس از طریق روحی باستانی تبدیل به یک ساحره می گردد. به نظر می رسد که «تنها نخواهی بود» یک فیلم جدید و عالی در زیرژانر همیشه پرطرفدار فیلم های ترسناک فولکلور باشد. داستان در دهکده ای کوچک در قرن نوزدهم اتفاق می افتد، و جادوگری را دنبال می کند که فردی را می کشد و سپس پوست او را برمی دارد تا به عنوان یک انسان زندگی کند و ببیند فانی بودن چگونه است.

5. کشتار با اره برقی تگزاس (Texas Chainsaw Massacre)

تصویر ممردی با اره برقی
  • کارگردان: دیوید بلو گارسیا
  • نویسنده: کریس توماس دولین
  • بازیگران: سارا یارکین، السی فیشر و مارک برنهام
  • تاریخ اکران: ۱۸ فوریه ۲۰۲۲ (۲۹ بهمن ۱۴۰۰)

«در سال ۱۹۷۴، جهان شاهد یکی از عجیب ترین جنایات در سالنامه تاریخ آمریکا بود؛ در سال ۲۰۲۲ چهره جنون بازمی گردد.» این مورد از فهرست بهترین فیلم های ترسناک سال ۲۰۲۲ یک دنباله معنوی برای مجموعه The Texas Chainsaw Massacre محسوب می شود که داستان آن ۴۷ سال بعد جریان دارد. روث یک زن ۲۵ ساله اهل سان فرانسیسکو است که درآمد زیادی دارد. او خواهر نوجوان و کوچکتر خودش را همراه خود به تگزاس می برد تا در سفر کاری اش همراه او باشد؛ زیرا از تنها گذاشتن او در شهر واقعا می ترسد. خواهر کوچکتر که لیلا نام دارد، یک عکاس آماتور است که از صندلی چرخدار استفاده می کند. در ابتدا این سفر کاری خیلی خوب پیش می رود اما مدت زیادی طول نمی کشد که آن ها با یک صورت چرمی ۶۰ ساله روبه رو می شوند و باید برای نجات جان خود بجنگند.

نمایش اولیه و آزمایشی این فیلم به طرز افتضاحی نقدهای منفی و بدی را به دنبال داشت؛ تنها بازخورد مثبتی که از آن گرفته شد، از طرف یکی از افرادی بود که در تولید فیلم نقش داشت. به همین ترتیب هم شرکت لجندری پیکچرز حق و حقوق آن را به شرکت نتفلیکس فروخت. پیش از دیوید بلو گارسیا، رایان و اندی توهیل نقش کارگردانان این پروژه را داشتند اما آن ها می خواستند فیلمنامه مورد نظر خودشان را تولید کنند؛ در صورتی که نظر تهیه کنندگان چیز دیگری بود و همین باعث اخراج آن ها از تیم شد. فرنچایز «کشتار با اره برقی تگزاس» می توان گفت کمی لرزه بر اندام ما می انداخت. بنابراین طبیعی است اگر واکنش اولیه ی شما به یک فیلم جدید خیلی هیجانی نباشد. اما بیایید مثبت فکر کنیم! بیایید امیدوار باشیم که جدیدترین دنباله، به کارگردانی دیوید بلو گارسیا روند را تغییر دهد و چیز ارزشمندی به ما ارائه کند.

۶. تلفن سیاه (The Black Phone)

چهره یک مترسک

  • کارگردان: اسکات دریکسون
  • نویسنده: اسکات دریکسون و سی. رابرت کارگیل
  • بازیگران: ایتن هاک، میسن تیمز و مدلین مک گرا
  • تاریخ اکران: ۲۴ ژوئن ۲۰۲۲ (۳ تیر ۱۴۰۱)

پیش از این، اسکات دریکسون قرار بود فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness (دکتر استرنج در مولتی ورس جنون) را کارگردانی کند اما به خاطر اختلاف نظر و مشکلات خلاقیتی، از این تیم جدا شد و به رابرت کارگیل پیوست. منتقدانی که این اثر را تماشا کردند، نظرات مثبت زیادی برایش ثبت کردند و بیشتر از هر چیزی از وفاداری به متریال اصلی، کارگردانی دریکسون و بازی هاک به عنوان شخصیت منفی داستان، تعریف کردند. اما نسبت به ریتم تکراری و تعداد صحنه های ترسناک آن انتقاد داشتند.

بر اساس داستان کوتاه جو هیل، پسر استفان کینگ، «تلفن سیاه» پسری ربوده شده (با بازی میسون تیمز) را دنبال می کند که سعی می کند از دست آدم ربایش با بازی ایتن هاوک با ماسکی وحشتناک فرار کند.

این داستان به تنهایی به اندازه ی کافی وحشت آور است، اما پس از آن شما وارد یک ماجرای ماورا طبیعی می شوید. یک تلفن قطع شده در زیرزمینی وجود دارد که فرد ربوده شده در آن نگهداری می شود، و آن تلفن شروع به دریافت تماس از ارواح قربانیان قبلی آدم ربا می کند. «تلفن سیاه» که برای اکران در ژوئن تنظیم شده بود، سال گذشته در فستیوال فنتستیک پخش شد، که تحسین های زیادی را برانگیخت.

۷. نه (Nope)

فیلم سینمایی نه

  • کارگردان: جوردن پیل
  • نویسنده: جوردن پیل
  • بازیگران: دنیل کالویا، کیکه پالمر و استیون ین
  • تاریخ اکران: ۲۲ ژوئیه ۲۰۲۲ (۳۱ تیر ۱۴۰۱)

مدت زیادی است که جوردن پیل برای ساخت و همکاری در تولید فیلم های ترسناک مشهور شده است؛ او ساخت فیلم Candyman (کندی من)، فیلم Us (ما) و فیلم Get Out (برو بیرون) را در رزومه کاری خود دارد. در ابتدا قرار بود که جسی پلمونس هم در این پروژه حضور داشته باشد اما بعدها به خاطر حضور در فیلم Killers of the Flower Moon (قاتل های فلاور مون)، نقش آفرینی در این اثر ترسناک را رد کرد. این فیلم با استفاده از دوربین های شرکت کداک فیلم برداری شده است؛ از جمله حالت ۶۵ میلی متری در قالب آیمکس. درست یک سال قبل از زمان اکران یعنی ۲۲ ژوئیه ۲۰۲۱ بود که خود جوردن پیل با انتشار تصویری در صفحه رسمی اینستاگرام خود عنوان کرد که اسم جدیدترین فیلمش Nope است.

در حال حاضر، تنها تصویری که از این فیلم در دسترس است، پوستر مرموزی است که یک ابر را نشان می دهد که یک رشته با پرچم های رنگارنگ از آن بیرون زده. آیا این فیلم شامل بیگانگان می شود؟ یا شاید هوای بد؟ چه کسی می داند!؟ پیل دوست دارد همه چیز را پنهان کند، بنابراین می توانیم مطمئن باشیم که حتی پس از دریافت تریلر و خلاصه داستان «نه»، فیلم همچنان مرموز باقی بماند.

۸. خرمن تاریک (Dark Harvest)

تصویر هالویینی از یک کدو

  • کارگردان: دیوید اسلید
  • نویسنده: مایکل گیلیو
  • بازیگران: کیسی لایکس، امیری کراچفیلد و جرمی دیویس
  • تاریخ اکران: ۹ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۸ شهریور ۱۴۰۱)

«خرمن تاریک» شبیه رویای یک عاشق هالووین به نظر می رسد. «خرمن تاریک» به کارگردانی دیوید اسلید، کارگردان «۳۰ روز شب» (۳۰ Days of Night) و بر اساس رمانی از نورمن پارتریج، در یک شهر کوچک در غرب میانه که توسط نیرویی ماورا طبیعی محاصره شده است، روایت می شود.

یک هیولای افسانه ای به نام اکتبر بوی یا همان پسر اکتبر ساکنان یک شهر کوچک در غرب میانه را به وحشت می اندازد. او هر سال در روز هالووین با چاقوی قصابی خود از مزارع ذرت برمی خیزد و به سمت کسانی می رود که خیلی شجاع هستند؛ آنقدر شجاع که با او مقابله کنند. او بعد از بیرون آمدن از مزارع ذرت، به سمت کلیسای شهر می رود؛ جایی که گروه های خشن پسران نوجوان مشتاقانه منتظر فرصتی هستند که مراسم برداشت سالانه، با این کابوس افسانه ای روبه رو شوند. ریچی شپرد زیر سایه برادر بزرگتر خود زندگی می کند که سال گذشته «جایزه اکتبر» را برنده شده بود و حالا می تواند از شهر خارج شود. ریچی برای اینکه بتواند خودش را ثابت کند و به برادرش بپیوندد، با یک رویاپرداز خستگی ناپذیری به نام کلی هاینز جفت می شود؛ کسی که حاضر است هر کاری انجام دهد تا از این شهر که هیچ جای پیشرفتی ندارد، فرار کند و آزاد شود. ریچی و کلی برخلاف قوانین و احتمالات، تصمیم می گیرند که کابوس افسانه ای شهر را شکار کنند؛ تا بلکه به این طریق بتوانند با یکدیگر بلیط فرار و آزادی خود را برنده شوند. محصول سیاه که سبکی ترسناک و البته فانتزی دارد، براساس رمانی ساخته شده که با همین نام و قلم نورمن پارتریج نوشته شده است. این فیلم در ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۱ اکران شود اما به خاطر شرایطی که پاندمی کرونا به وجود آورده بود، این اثر به تأخیر خورد و تاریخ اکران آن تغییر کرد.

9.منطقه سیلم (Salem’s Lot)

تصویر سه مرد فضایی

  • کارگردان: گری دابرمن
  • نویسنده: گری دابرمن
  • بازیگران: لوئیس پولمن، مکنزی لی و بیل کمپ
  • تاریخ اکران: ۹ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۸ شهریور ۱۴۰۱)

رمان خون آشام استیون کینگ با نام «سالمس لات» قبلا دو بار اقتباس شده است و هر دو بار در قالب مینی سریال بود. اکنون این فیلم به لطف کارگردان «آنابل به خانه می آید» (Annabelle Comes Home)، گری دابرمن، ساخته می شود. داستان درباره ی نویسنده ای است که به زادگاه دوران کودکی اش بازمی گردد، آن هم درست زمانی که شهر با خون آشام ها تسخیر شده است.

اقتباس از داستان های استیون کینگ زمانی که فیلم «آن» (It) در سال ۲۰۱۷ به موفقیت بزرگی رسید، رونق گرفت، و در حالی که این رونق به برخی پروژه های ناموفق ختم شده است، چیزهای بسیار خوبی از رمان کینگ می توان به دست آورد، و احتمال زیادی وجود دارد که «سالمس لات» فیلمی خوفناک و خون آلود باشد.

علاوه بر منبع الهام اصلی، جیمز وان را هم که از تهیه کنندگان است، می توان یکی از دلایل عالی بودن این اثر دانست. گری دابرمن در مصاحبه اخیر خود عنوان کرده که قصد دارد با این فیلم، خون آشام ها را از این ماهیت جذاب و رمانتیک بودنی که برایش درست کردند، دور کند و به سمت طبیعت اصلی خود که بسیار وحشتناک تر از حد تصور است، ببرد.

۱۰. هالووین به پایان می رسد (Halloween Ends)

تصویر فیلم هالویین به پایان می رسد

  • کارگردان: دیوید گوردن گرین
  • نویسنده: کریس برنیر و دیوید گوردن گرین
  • بازیگران: جیمی لی کورتیس، کایل ریچاردز و اندی ماتیچاک
  • تاریخ اکران: ۱۴ اکتبر ۲۰۲۲ (۲۲ مهر ۱۴۰۱)

مجموعه Halloween (هالووین) یکی از طولانی ترین، قدیمی ترین و محبوب ترین سری فیلم های ترسناک تاریخ به شمار می رود؛ به همین دلیل هم قسمت جدید و البته آخر آن به عنوان یکی از موارد فهرست بهترین فیلم های ترسناک سال ۲۰۲۲ انتخاب شده است. براساس توصیف هایی که از این فیلم انجام شده، حماسه ی مایکل مایرز و لوری استرود قرار است در آخرین قسمت این سری فیلم طولانی، به اوج خود برسد؛ اوجی که عرق سردی را روی بدن بیننده باقی می گذارد. داستان این فیلم درست بعد از ماجراهای فیلم Halloween و فیلم Halloween Kills جریان دارد.

این فیلم قرار بود درست یک سال پیش در ماه اکتبر ۲۰۲۱ اکران شود اما درست مانند هر اثر دیگری، به واسطه پاندمی کرونا به تأخیر خورد و تاریخ اکران آن تغییر کرد. دیوید گوردن گرین، پیش از این، دو قسمت قبلی مجموعه هالووین، فیلم Stronger (قوی تر)، فیلم Our Brand Is Crisis (بحران برند ماست)، فیلم Manglehorn (منگلهورن) را به علاوه آثار دیگری در رزومه کاری خود دارد و کارگردانی آن ها را برعهده داشت.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
اختصاصی ساعدنیوز: قهرمان عملیات جستجوی هلی‌کوپتر شهیدان خدمت: پهپاد ترکیه‌ای یا موتورسواران تبریزی؟ (8 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (3 نظر) واکنش فرزاد حسنی به شهادت شهدای خدمت: درود بر ابراهیم، نیکوکاران را چنین پاداش می دهیم، در حقیقت او از بندگان با ایمان ما بود (2 نظر) انا لله و انا الیه راجعون / مرد خدمت آسمانی شد ... (2 نظر) فوری؛ لحظه اعلام خبر شهادت ابراهیم رئیسی در شبکه خبر (2 نظر) اعتراف چندش و عجیب اهالی قبیله آدم‌خوارها: من گوشت یک مرد و یک زن را خورده‌ام!+ویدیو (1 نظر) بیوگرافی و زندگی خصوصی کیوان ساکت اف، تازه داماد سینمای ایران و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی (1 نظر) پست اینستاگرامی محمدجواد ظریف در پی شهادت سیدابراهیم رئیسی و همراهانشان+عکس (1 نظر) واکنش غم انگیز نفیسه روشن به خبر شهادت رئیس جمهور و هیئت همراهش در ورزقان+عکس (1 نظر) (عکس) یک عکس خاص از زلزله کرمانشاه / سادگی باورناپذیر کفش‌های قوی‌ترین مرد خاورمیانه (1 نظر) محمدرضا گلزار در استوری قلب عاشقانه نشان داد/ مخاطب این حرکت عاشقانه کیست؟ (1 نظر) اولین تصویر دردناک از پیکر آیت الله آل هاشم در تابوت+عکس (1 نظر) واکنش متفاوت پوران درخشنده به شهادت رئیس جمهور و همراهان/ حادثه هولناک بود و همه را در شوک فرو برد+عکس (1 نظر) بیوگرافی خلبانان بالگرد حامل رئیس جمهور (1 نظر) عرض ارادات اشکان دژاگه ستاره فوتبال در دیدار با رئیسی/ تواضع آقای فوتبالیست در حضور سید محرومان +عکس (1 نظر)
دیگران می‌خوانند   
آل هاشم و حضورش در ورزشگاه برای تماشای فوتبال/ سید همیشه خندان در کنار جوانان +فیلم فال روزانه امروز چهارشنبه 2 خرداد ماه 1403 فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 2 خرداد 1403 فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 2 خرداد ماه 1403 فال حافظ با تفسیر چهارشنبه 2 خرداد 1403 + فیلم قالیباف: دلتنگی خود را از جای خالی دوست و برادر پرتلاشم، سیدالشهدای خدمت، حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی ابراز می‌کنم تکرار عبارت کلیشه‌ای «کار خودشان است» از زبان رسانه‌های معاند + فیلم شهید رئیسی: اگر مشکلات مردم با اهانت به من حل می‌شود، اشکالی ندارد + فیلم نورپردازی سه بعدی در میدان آزادی از چهره شهدای خدمت+ ویدئو نوشته مهدی ترابی به مناسب شهادت رئیسی + عکس/... شاید خسته از طعنه‌ها و زخم زبان‌ها و نامردی‌ها مرگ دردناک پسر 10 ساله در استخر ؛ غریق‌نجات‌ها فقط تماشا کردند! ماجرای آخرین تماس تلفنی با آیت الله آل هاشم از زبان غلامحسین اسماعیلی/ 3 الی 4 بار تماس گرفتم و تا 4 ساعت در حیات بودند ...+ویدیو روایت هدیه انجیر حاج قاسم به امیر عبداللهیان در بحبوحه جنگ سوریه+ویدئو عکس‌هایی تماشایی از کشور «مصر» در 150 سال قبل شرح حادثه سقوط بالگرد از زبان نزدیک ترین فرد داخل هلی کوپتر از لحظه مفقود شدن تا فرود اضطراری+فیلم فال ابجد روزانه چهارشنبه 2 خرداد 1403 صحبت های سوزناک کارگردان ایرانی از حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور: آن شب هولناک را تا صبح نخوابیدم+فیلم میرسلیم به مخبر: رسیدگی به خطاهایی که منجر به شهادت رئیسی و همراهانش شد را اولویت دهید حال آشفته و پریشان وزیر کار در استقبال از رئیس جمهور شهیدش+عکس حضور مقامات ارشد طالبان در مراسم تشییع رئیس‌جمهور آماده‌سازی صحن امام هادی علیه السلام جهت استقبال از شهدا+ویدئو مجری جنجالی صداوسیما برای همیشه از ایران رفت آخرین عکس دونفره و دلنشین سیدابراهیم رئیسی با رهبر معظم انقلاب/ زین پس تا چشم کار میکند جای تو خالیست دلسوزی رئیس جمهورِ شهید برای سربازان ایرانی: به خدا من راضی نیستم جوانانِ سرباز در گرما و سرما بایستند+ویدئو خوشحالی و شیرینی پخش کردن مجری تلویزیون با شنیدن خبر شهادت سید ابراهیم رئیسی/ واکنش کارشناس برنامه ادای احترام مردم روسیه به شهدای سقوط بالگرد رئیس‌جمهور و گلباران کردن سفارت/ یک دنیا به این سوگ نشسته است+ فیلم مهریه همسر و دختران سیدابراهیم رئیسی چقدر است؟ اشک‌های «محمد طاها»برای شهید جمهور؛ می‌خواستم آقای رییسی را از نزدیک ببینم +ویدئو چگونه جوش های دوران بلوغ را از بین ببریم؟ سنگ‌تمام آذربایجانی‌ها‌ در تشییع «عزیز ایران»/ یک بالگرد و پایان سفری تاریخی+فیلم رونمایی از جدیدترین انواع تاج گل نمایشگاه بین المللی{همراه با عکس} زمانی که بغض عجیب مجری تجمع تهران ترکید +ویدئو سوگواری متفاوت یک زن در مراسم تشییع آیت الله رئیسی: در دفاع از شما فحش خوردیم نوش جانمان+عکس تسلیت رئیس فیفا درپی شهادت رئیس‌جمهور+ عکس برخورد جالب و تحسین برانگیز سید ابراهیم رئیسی با فردی که جلوتر از ایشان منتظر رای دادن بود +ویدیو این گیاهان آپارتمانی باعث خنک شدن هوای خونه میشن {ویدئو} اینجوری گرفتگی سینک ظرفشویی رو باز کن | ساخت چاه باز کن خونگی با جوش شیرین استاندار آذربایجان شرقی که به شهادت رسید، داماد کیست؟ /او یک دهه شصتی و دانش آموخته دانشگاه امام صادق بود بهترین راه برای پاک کردن نخود فرنگی و فریز کردن آن گریه و بی تابی هیأت دولت در مراسم استقبال از پیکر شهدای خدمت/ خوش آمدی سید شهید+ویدیو
تیتر امروز   
فال روزانه امروز چهارشنبه 2 خرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 2 خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 2 خرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر چهارشنبه 2 خرداد 1403 + فیلم
مرگ دردناک پسر 10 ساله در استخر ؛ غریق‌نجات‌ها فقط تماشا کردند!
فال ابجد روزانه چهارشنبه 2 خرداد 1403
صحبت های سوزناک کارگردان ایرانی از حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور: آن شب هولناک را تا صبح نخوابیدم+فیلم
میرسلیم به مخبر: رسیدگی به خطاهایی که منجر به شهادت رئیسی و همراهانش شد را اولویت دهید
خوشحالی و شیرینی پخش کردن مجری تلویزیون با شنیدن خبر شهادت سید ابراهیم رئیسی/ واکنش کارشناس برنامه
استاندار آذربایجان شرقی که به شهادت رسید، داماد کیست؟ /او یک دهه شصتی و دانش آموخته دانشگاه امام صادق بود
واکنش غم انگیز هنرمندان ایرانی به شهادت رئیس جمهور و همراهانشان/ از بهنوش بختیاری تا رضا رویگری و بازیگر نون خ+عکس
چهره ماتم زده همسر و فرزندان شهید حسین امیر عبداللهیان در سوگ عزیزشان+عکس /خانه رنگ و بوی غم دارد...
واکنش سیدجواد هاشمی به شهادت رئیس جمهور: ای کاش این فاجعه رخ نمی‌داد
کادر پروازی شهادت را بیشتر بشناسید+ سوابق خدمتی
واکنش جوادنکونام سرمربی استقلال به سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور و هیئت همراه