فرماندار ویسکانسین خطاب به ترامپ: لطفا به کنوشا تشریف نیاورید!

  دوشنبه، 10 شهریور 1399 ID  کد خبر 99806
فرماندار ویسکانسین خطاب به ترامپ: لطفا به کنوشا تشریف نیاورید!
دانالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا قصد داشت از شهر کنوشا در ویسکانسین بازدید کند ولی تونی اورس فرماندار ایالت ویسکانسین از او خواسته است که به کنوشا سفر نکند. اورس که یک دموکرات است از ترامپ درخواست کرده است که سفر روز سه شنبه خودش به کنوشا را مورد بررسی مجدد قرار دهد. کنوشا در روزهای اخیر صحنه درگیری شدید میان معترضان به خشونت با پلیس بوده است.

به گزارش ساعد نیوز به نقل از فاکس نیوز، آمریکا در چند روز اخیر صحنه درگیری های پر التهاب میان معترضان به تبعیض نژادی و پلیس آمریکا بوده است. هدف قرار گرفتن بنجامین بلیک 29 ساله در شهر کنوشا در ایالت ویسکانسین با هفت گلوله توسط پلیس، آتش درگیری ها را شعله ورتر ساخته است. روز گذشته در درگیری های شهر پورتلند، یک شهروند آمریکایی قربانی نفرت و خشونت شد. شهردار پورتلند تیم ویلر، ترامپ را مسئول نفرت پراکنی در آمریکا معرفی کرده است و از او خواسته است در مواضع خودش تجدید نظر کند. در تازه ترین تحول، فرماندار ایالت ویسکانسین از رئیس جمهور آمریکا درخواست کرده است تا به کنوشا سفر نکند. فاکس نیوز خبر داده است که آقای اورس طی نامه ای به پرزیدنت ترامپ، به او اعلام کرده است که او، و رهبران محلی کنوشا، معتقد هستند که حضور رئیس جمهور در این شهر می تواند موجب ناآرامی های بیشتری شود. او نوشته است، "من می ترسم، حضور شما باعث بدتر شدن اوضاع شود. من می ترسم حضور شما باعث شود که زخم هایی که ما در تلاش هستیم که بر روی آنها مرهم بگذاریم از نو باز شوند. من می ترسم حضور شما باعث بیشتر شدن شکاف ها شود". در ناآرامی های اخیر در شهر کنوشا، صدها مغازه مورد دستبرد قرار گرفته است و چندین پارکینگ اتومبیل در آتش خشم معترضان سوخته است.

به گزارش ساعد نیوز، جاد دیر سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به نامه فرماندار ویسکانسین اعلام کرده است که پرزیدنت ترامپ به درخواست، گروه های اجتماعی مختلف از کنوشا بازدید خواهد کرد و حضور ایشان در این شهر برای سامان دادن به خرابی های رخ داده در حوادث اخیر بسیار حیاتی است.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (474 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (378 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (123 نظر) معلم زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: ایشان در منزلشان با پرده پارچه‌ای قسمت مهمان‌ها و خانواده را از هم جدا کرده+عکس/ همیشه بساط چای رهبر برقراره (110 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (109 نظر) پوشش متفاوت بازیگران زن سینمای ایران در ضیافت شام حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی تا فریبا متخصص... (40 نظر) نگاهی به دکوراسیون ساده و معمولی خانه حسن روحانی/ ظرف میوه و استکان های کریستال و مبلمان راحتی+عکس (32 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (24 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (20 نظر) نگاهی به بوفه دکوری خانه پدری رهبر انقلاب؛ بوفه ای چوبی به ظروف چینی گُل سرخ قدیمی (19 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) نگاهی به طلاهای بهاره رهنما که همسر سابقش سر عقد به او هدیه داد+عکس/ از حلقه ایی زرد رنگ تا گردنبندی به شکل الله (13 نظر) چهره خندان و ظاهر متین و باوقار بازیگران زن در دیدار با حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی و شبنم قلی خانی تا خواهران اسکندری ستاره و لاله (13 نظر) کیف مجلسی زیبا و جذاب مینا مختاری، همسر خوش سلیقه بهرام رادان با طراحی اصیل و ایرانی پسند/ خانوما ایده بگیرین+عکس (12 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز