دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

ترامپ: دیدار با دادستان های کل برای بازبینی قوانین درباره فضای مجازی 

سه شنبه، 01 مهر 1399
کد خبر: 103014
ترامپ از دادستانان کل آمریکا خواسته است که طی جلسه ای با همدیگر، درباره مصونیت مدیران رسانه ها در شبکه های اجتماعی را در خصوص مسئولیت پست هایی که کاربران در این رسانه ها منتشر می کنند، گفتگو کند. گفته شده است که ترامپ قصد ندارد با تصویب قانونی سختگیرانه آزادی بیان را محدود کند بلکه به دنبال ساز و کاری است که این آزادی بیان در قالب قانون دنبال شود.

به گزارش ساعد نیوز به نقل از رویترز، ترامپ درباره فعالیت های لجام گسیخته در شبکه های اجتماعی اظهار ناراحتی کرده و معتقد است که بسیاری از پست های منتشر شده در فضای مجازی در نهایت به پایمال شدن حقوق شهروندانی منجر می شود که زمینه ای برای دفاع از خود ندارند. به همین دلیل، ترامپ داستان های کل ایالت های مختلف آمریکا را فراخوانده است تا با آنها درباره آینده فعالیت شبکه های اجتماعی با همدیگر گفتگو کنند. گفته می شود که این دیدار قرار است که گامی باشد در راستای تکمیل، عریضه ای که پیشتر در ماه می توسط اف سی سی برای دفاع از حقوق شهروندان در فضای مجازی تهیه شده بوده است. ترامپ بر این عقیده است که کاربران فضای مجازی باید بدانند که لازم است قوانینی را ابتدائاً یاد گرفته و بر اساس آن قوانین، فعالیت های خودشان را تنظیم نمایند. به نظر می رسد، فعالیت های کاربران در توئیتر و طرح احتمال تقلب در انتخابات از طریق ایمیل یکی از دغدغه هایی است که به این مسأله دامن زده است و می تواند آینده فعالیت در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در آمریکا را با ابهام روبرو سازد.

به گزارش ساعد نیوز، در آستانه انتخابات سوم نوامبر در آمریکا، هجمه های سنگینی بر علیه ترامپ در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی وجود دارد که به نظر فکر ترامپ را به شدت مشوش ساخته است. این اقدام ترامپ می تواند آینده آزادی بیان را به شدت به خطر بیندازد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 08 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
سابمیت مقاله چیست؟
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
مراحل اکسپت مقاله
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC