دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / خانه داری /

طرز تهیه اسپری طبیعی خوشبو کننده هوا 

شنبه، 11 خرداد 1398
ساخت اسپری خوشبو کننده هوا روشی آسان برای تهیه خوشبو کننده هوا با الهام از زیبایی طبیعت در فصل بهار و راهی برای آوردن طراوت به خانه و لذت بردن از آن.

نحوه تهیه اسپری خوشبو کننده هوا در منزل

اهمیت به انرژی و روح موجود در خانه هم به اندازه جلوه زیبایی خانه اهمیت دارد. خانه ای با بوی خوش و رایحه مطبوع قطعا فضای بسیار بهتری نسبت به خانه ای پر از هوای گرفته و بوی انواع مواد پختنی یا حتی هوای سنگین مانده در اتاق دارد.

مبل، فرش و پرده ها هم به علت که بوی زیادی که به خود می گیرند، بعد از مدتی باعث نا مطبوع شدن هوای خانه می شوند. حتی بوی مواد شوینده نیز پس از مدت کوتاهی ازبین می رود.

اما اسپری خوشبو کننده هوا قادر است نه تنها بوی ناخوشایند فضا و الیاف را از بین ببرد، بلکه رایحه ای خوش بو و با طروت را جایگزین کند. خانه یا محل کار خوشبو و سرشار از هوای تازه بر روحیه افراد تاثیر بسیار مثبتی می گذارد.

اسپری خوشبو کننده هوا

در این پست آموزش تهیه مایع اصلی اسپری خوشبو کننده هوا را یاد خواهید گرفت و با استفاده از چند شاخه گل خشک شده ویا مرکباتی مثل لیمو و پرتقال می توانید فضای خانه خود را مملو از بو و عطر طبیعت نمایید.

برای درست کردن یک اسپری خوشبو کننده ی هوا، ابتدا سه چهارم یک قابلمه کوچک را آب کنید، یک پرتقال بزرگ را به قطعه های کوچک برش زده و به همراه یک زنجبیل ریز شده و عصاره ی بادام به آب اضافه کنید. سپس قابلمه را روی شعله بگذارید، تا آب جوش بیاید.

وقتی آب به نقطه ی جوش رسید، شعله را کم کنید و هر وقت عطر پرتغال بلند شد، گاز را خاموش کنید. خوشبو کننده را از صافی رد کرده و داخل بطری بریزید.

سر بطری را یک در افشانه دار بگذارید و آن را در محلی که می خواهید قرار دهید. شما می توانید با همین روش اسپری های خوشبو کننده ای مثل خوشبو کننده ی لیمو، رزماری و وانیل، خوشبوکننده ی برگ کاج و برگ درخت جوز، خوشبوکننده ی نعنا، آویشن، وانیل و لیمو و خوشبو کننده های متنوع دیگری درست کنید.


2 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
گام به گام مراحل چاپ کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
مراحل سابمیت مقاله
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی