دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

تصاویری پربازدید از عبور سید حسن خمینی از مرز خسروی با پای پیاده برای حضور در راهپیمایی باشکوه اربعین/ حُبُّ الحسینِ یَجمَعُنا 

دوشنبه، 29 مرداد 1403
ساعدنیوز: تصاویری از عبور سید حسن خمینی از مرز برای حضور در راهپیمایی اربعین را مشاهده بفرمایید.سید حسن خمینی ضمن دیدار با استاندار کرمانشاه از مرز خسروی راهی راهپیمایی اربعین شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز، سید حسن خمینی تولیت حرم امام خمینی عصر دوشنبه با حضور در مرز بین المللی خسروی و دیدار با استاندار کرمانشاه از این مرز راهی عتبات عالیات و راهپیمایی اربعین حسینی شد.

او در جریان حضور در مرز خسروی از بخش‌های مختلف این مرز و وضعیت خدمت رسانی و روند تردد زائران اربعین حسینی بازدید کرد و در جریان امکانات و تسهیلات مختلف مرز قرار گرفت.

وی از ارتقای چشمگیر سطح زیرساخت‌های مرز بین المللی خسروی نسبت به سال‌های گذشته هم مطلع شد و به استاندار کرمانشاه و مجموعه دست اندرکاران و خادمان در خدمت رسانی به زائران خداقوت گفت.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 30 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
صحبت های خنده دار آقای قرائتی: دختره بهم میگه شما آخوندا به دو تا مو و فوکول ما گیر ندید منم بهش گفتم اگه منم عماممو دو سانت جلوتر بذارم توام به من گیر میدی +ویدئو😂👌
(ویدئو) استوری کنایه آمیز شهربانو منصوریان به مبینا نعمت زاده/ اینبار با به رخ کشیدن پزشک جوان انگلیسی که مدال طلای المپیک 2024 را از آن خود کرد
تبدیل پایان نامه به مقاله
تفاوت معنادار جشن تولد پارسال و امسال منوچهر هادی؛ آغاز 52 سالگی با یکتا ناصر و شروع 53 سالگی بدون یکتا ناصر+عکس
(عکس) ترکیب رنگ مسحورکننده‌ی مانتوی بلوچ‌دوزی شده‌ی مینا مختاری، همسر خوش‌سلیقه‌ی بهرام رادان/ میدونین چی باعث شده این مانتو اینقدر خاص باشه؟
ترجمه تخصصی کتاب
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC