دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / دیدنی ها /

تصاویری تکان‌دهنده از خروج ده‌ها موش از زیر پتوی یک بی‌خانمان +ویدئو 

دوشنبه، 25 دی 1402
ساعد نیوز: تصاویری از یک بی خانمان در متروی نیویورک که ناگهان تعداد زیادی موش از زیر پتوی او خارج شده و فرار می‌کنند در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از فرارو، تصاویر وحشتناکی که نشان می‌دهد، گروهی از موش‌ها از زیر پتوی مردی بی‌خانمان در یکی از ایستگاه‌های متروی شهر نیویورک خارج می‌شوند منتشر شده است.

این کلیپ که در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است، مردی بی خانمان را نشان می‌دهد که روی زمین زیر یک پتوی خاکستری خوابیده و فقط کفش هایش در انتهای سکوی مترو دیده می‌شود.

مردی که فیلمبرداری می‌کند به سمت مرد بی‌خانمان می‌رود و پس از چند بار صدا کردن در نهایت مرد بی خانمان را بیدار می‌کند. همانطور که او پتو را کنار می‌زند، بیش از 12 موش با سرعت از زیر پتو خارج شده و به سرعت از آنجا دور می‌شوند

مرد بی خانمان نیز به نوبه خود، به نظر می‌رسید که از وجود موش‌ها راضی است واکنشی نشان نداد.

با وجود تلاش‌های اریک آدامز شهردار نیویورک برای جمع آوری بی‌خانمان‌ها از خیابان‌های این شهر، تعداد آن‌ها در حال افزایش است.

نظرسنجی سالانه برآورد جمعیت بی‌خانمان‌ها در ژانویه 2023، نشان می‌دهد که 4042 نفر را در خیابان‌ها یا مترو‌ها می‌خوابند که از 3439 نفر در سال 2022، جهش 18 درصدی تنها در یک سال داشته است.

در همان زمان، به نظر می‌رسید آدامز جنگ چند میلیون دلاری خود را برای از بین بردن حیوانات موذی شهر نیویورک شروع کرده است

از زمان روی کار آمدن وی، شکایات مربوط به جوندگان تقریباً 8 درصد در پنج منطقه افزایش یافته است. در سال 2023، 41748 مورد مشاهده موش و سایر شکایات مربوط به حیوانات موذی از طریق گزارش شد که نسبت به 41120 مورد در سال قبل 1.5 درصد افزایش داشت.

  برچسب ها: موش بی خانمان

پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 26 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویراستاری تخصصی مقاله
چیدمان میز عصرانه با کیک و شیرینی های خانگی به روش برونا بیانکاردی/ تزئین خوراکی ها و میزآرایی فوق العاده نامزد نیمار حرف نداره! +عکس
بلایِ خنده‌داری که دختر هادی چوپان بر سر گرگ پارسی آورد+عکس/ شال سر کردن و آرایش چشم!
(فیلم) پزشکیان در جمع نمایندگان مجلس: اگر بیخودی از من تعریف کنید تصور می‌کنم کسی شدم ...
(ویدئو) خاطره جالب و شنیدنی بسکتبالیست بلند قامت ایران ، حامد حدادی در برنامه"شب آهنگی" از گریم متفاوت و عجیب در سریال مختارنامه/ پیش خانواده آبروش رفته کلا
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ترجمه تخصصی کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب