دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه /

 تشکل های دانشجویی در سال تحصیلی جدید 

چهارشنبه، 19 مهر 1396
کد خبر: 73
ساعد نیوز: سید ضیاء هاشمی حمایت وزارت علوم از تشکل های دانشجویی در دوره جدید را اعلام کرد و گفت وزارت علوم وظیفه دارد به عنوان ناظر براین تشکل ها، از این تشکل های دانشجویی حمایت کند.

به گزارش ساعد نیوز، سرپرست معاونت فرهنگی وزارت علوم درباره رویکرد معاونت فرهنگی در حمایت از تشکل های دانشجویی در دوره جدید سخن گفت و افزود: در حدود ۲۱۱ تشکل اسلامی دانشجویی در زمینه های مختلف در دانشگاه های کشور فعالیت می کنند. وزارت علوم وظیفه دارد به عنوان ناظر براین تشکل ها، از این تشکل های دانشجویی حمایت کند.

وی در ادامه به برگزاری جلسات مختلف با این تشکل ها اشاره کرد و گفت: همواره سعی شده است تا در مناسبت های مختلفی که در طول سال برگزار می شود، جلساتی با حضور وزیر علوم، معاون فرهنگی و تشکل های دانشجویی برگزار شود تا اعضای این تشکل های دانشجویی نظرات خود را در این جلسات مطرح کنند. درحال حاضر نیزدر حال برنامه ریزی برای برگزاری یک جلسه مشترک با همه تشکل ها هستیم.

وی تاکید کرد: وزارت علوم از نظرات اعضای تشکل های دانشجویی مطرح شده در این جلسات استفاده خواهد کرد ودر صورت نیاز، وزارت علوم نیز وارد موضوعات بحث شده در این جلسات خواهد شد.

میرزایی در ادامه سخنان خود گفت: هیات ناظر برتشکل های وزارت علوم بر فعالیت های هیات نظارت دانشگاه‌ها نیز نظارت داشته و به تمامی سوالات هیات نظارت مرکزی پاسخ خواهد داد.

وی با تاکید بر اینکه هیات نظارت دانشگاه بایستی به درخواست های تاسیس ارائه شده از سوی دانشجویان به موقع رسیدگی کند گفت: گاهی پیش می آید که تشکلی درخواست تاسیس ارائه دهد و بررسی آن از سوی هیات نظارت دانشگاه با تاخیر انجام گیرد. در این صورت اگر شکایت رسمی در این مورد انجام شود، هیات نظارت بر تشکل های وزارت علوم از دانشگاه مربوطه توضیح قانع کننده ای خواهد خواست.

سرپرست معاونت فرهنگی وزارت علوم در پایان سخنان خود گفت: اگر همه چیز بر اساس قانون پیش برود و به نحو احسن انجام گیرد، مشکلی پیش نخواهد آمد.  


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
مراحل سابمیت مقاله
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
مراحل اکسپت مقاله
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب