دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

عکس /

تصویری تکان‌دهنده از محل سکونت یک خانواده! 

پنجشنبه، 22 مهر 1400
ساعد نیوز : بازار مسکن در سال های اخیر دچار التهابات بزرگی شده است. بنا بر آخرین گزارش بانک مرکزی اجاره بها در تهران و شهرستان ها در شهریورماه سال جاری نسبت به سال گذشته به ترتیب ۴۲ و ۴۵ درصد رشد داشته است در حالی که این شاخص در شهریورماه سال ۹۹ نسبه سه سال گذشته خود نیز افزایش چشمگیری داشته است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از جماران، تصویری از سکونت یک خانواده روی سقف ایستگاه اتوبوس همزمان با آغاز فصل سرد، واکنش کاربران شبکه های اجتماعی را برانگیخته است.

تصویری از سوی وحید صالحی، خبرنگار استان البرز منتشر شده است که در آن خانواده ای به خاطر بی خانمان شدن، روی سقف یک ایستگاه اتوبوس سکونت کرده اند.

بازار مسکن در سال های اخیر دچار التهابات بزرگی شده است. بنا بر آخرین گزارش بانک مرکزی اجاره بها در تهران و شهرستان ها در شهریورماه سال جاری نسبت به سال گذشته به ترتیب ۴۲ و ۴۵ درصد رشد داشته است در حالی که این شاخص در شهریورماه سال ۹۹ نسبه سه سال گذشته خود نیز افزایش چشمگیری داشته است.

اجاره نرخ مسکن و افزایش مدت زمان انتظار خرید مسکن توسط حداقل بگیران نیز به بیش از ۶۰ سال رسیده که تمام این مسائل منجر به بروز پدیده های جدیدی در نحوه سکونت خانوارها شده است.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
رونمایی از جیمی جامپ پرورترین ورزشگاه لیگ برتری ایران/ یک بادیگارد در حد یاسین چوکو محافظ لیونل مسی برای اینجا لازمه +فیلم
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید
ویراستاری تخصصی مقاله
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
(ویدئو) برج آنالما تاور یک آسمان‌خراش معلق با منظره‌های نفس‌گیر!
اولین تصاویر از لحظه اهدای انگشتری خاص توسط رهبر معظم انقلاب به وحید شمسایی
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه