دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

خوش و بش مرحوم هاشمی رفسنجانی با بازیگر مطرح هالیوود در تهران+عکس 

سه شنبه، 16 مرداد 1403
ساعدنیوز: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی کاندیدای نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح 22 خرداد 1384، با شاون پن ستاره سینمای هالیوود که از سوی مجله سن فرانسیسکو کرونیکل به عنوان خبرنگار در دوره انتخابات ریاست جمهوری به ایران آمده بود، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، اکبر هاشمی رفسنجانی در تاریخ 3 شهریور 1313 در روستای نوق بهرمان شهرستان رفسنجان به دنیا آمد و در تاریخ 19 دی 1395 در شهر تهران درگذشت. هاشمی رفسنجانی روحانی، مفسر قرآن و سیاستمدار ایرانی بود که به عنوان یکی از پرنفوذترین شخصیت‌های سیاسی جمهوری اسلامی شناخته می‌شد. او از 25 مرداد 1368 تا 12 مرداد 1376 چهارمین رئیس‌جمهور ایران بود. پیش از آن وی اولین رئیس مجلس شورای اسلامی از سال 1359 تا 1368 بود. در طول جنگ ایران و عراق رفسنجانی به عنوان نماینده امام خمینی (ره) در شورای عالی دفاع عملاً فرماندهی نیرو‌های مسلح را برعهده داشت. رفسنجانی از سال 1368 تا زمان فوتش، ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را برعهده داشت. او در همه ادوار مجلس خبرگان رهبری نمایندگی استان تهران در آن را بر عهده داشت و از 1386 تا 1390، دومین رئیس این مجلس بود. رفسنجانی همچنین رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی بود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 16 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
یادی کنیم از سلام نظامی معنادار هادی چوپان به آرنولد شوارتزینگر و همسرش بر روی استیج در آمریکا/ قهرمان فیلم های اکشن هالیوودی دهه شصت عاشق گرگ پارسی +عکس
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
(ویدیو) حیاط پر گل و سبزه خانه‌ی باصفای عمو‌پورنگ، داریوش فرضیایی/ چه مبلمان خوشرنگی! اصلا فکرشو میکردین عمو‌پورنگ اینقدر باسلیقه و مرتب باشه؟
ویدیو/ سکانسی خنده‌دار از بازجویی "نیما شعبان‌نژاد" هوشمند سریال "هیولا"/ قابل توجه وکلای محترمی که مجازی درس خوندن، میگه یه چیزی هست تقاضای اونو دارم! فقط قیافۀ بازپرس
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
(تصاویر) عجیبترین حیوانات واقعی و بامزه که شبیه نقاشی‌های کودکان هستند/فقط اون دلفین نهنگی پوزه کوتاه و قورباغه بارانی
نگاهی شیرین به اولین روز پدر شدن بازیگران و هنرمندان؛ از مهران غفوریان و محسن یگانه تا علیرام نورایی و محسن تنابنده+عکس
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟