دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

تصویر جالبی از دختر رونالدو با پیراهن محمد صلاح در آرایشگاه خبرساز شد 

چهارشنبه، 11 مرداد 1402
ساعدنیوز: نامزد رونالدو تصویری جدید از فرزندانش را در تعطیلات منتشر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از خبر ورزشی، دختر کریستیانو رونالدو با پیراهن لیورپول با نام محمد صلاح و شماره 11 دیده شد. خانواده این فوق‌ستاره پرتغالی در تعطیلات به سر می‌برند و جورجینا رودریگس، شریک زندگی او، تصاویری از تعطیلاتشان را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.

او در کنار تصاویر جت اسکی سواری خودش و خوش‌گذرانی‌های مختلف، تصویر فرزندان رونالدو را در یک سالن آرایشگاه در حال شستن موهای خود نشان داد، و هواداران به سرعت متوجه نکته‌ای در عکس شدند. در تصویر، یکی از دختران او «آلانا مارتینا» با پیراهن محمد صلاح و فرزند دیگرشان با لباس بنفش رئال مادرید دیده می‌شوند.

یکی از طرفداران در توییتر نوشت: «حتی بچه‌هایش هم می‌دانند بز (GOAT) کیست»، (بز: بهترین بازیکن تاریخ). و دیگری اضافه کرد: «بزرگی، بزرگی را تشخیص می‌دهد». شخص دیگری نوشت: «بهترین بازیکن تمام دوران، کریستیانو رونالدو، برای دخترش پیراهن محمد صلاح می‌خرد.»

رونالدو که در حال حاضر برای النصر عربستان سعودی بازی می‌کند، به عنوان یکی از بهترین فوتبالیست‌های جهان شناخته می‌شود، اما با توجه به سابقه حضور او در منچستریونایتد، دیدن پیراهن تیم رقیب بر تن دخترش عجیب است. این بازیکن 38 ساله در سال 2009 به اولدترافورد آمد و در طول دو دوره حضور خود در این باشگاه، 346 بازی در تمام رقابت‌ها انجام داد و 145 گل برای این باشگاه به ثمر رساند و نام خود را به عنوان اسطوره باشگاه تثبیت کرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 10 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
گشت و گذار کوچه به کوچه پورتو با همسر علی علیپور / استایل مونوکروم زهرا بانو هوش از سر مردم پورتو برد 😍
هزینه چاپ یک کتاب
آینه کنسول قهوه ای رنگ و شومینه اُریب، گوشه ای از سبک چیدمان و طراحی خانه لوکسِ سالار عقیلی+ عکس/ علاقه همسر آقای خواننده به حیوان خانگی مشهوده
عکس منتشر شده توسط میکاپ آرتیست اکرم بیرانوند/ تغییرات جادویی چهره همسر علیرضا بیرانوند را ببینید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
(عکس) سنگ تموم خواهر چشم رنگی علیرضا نیکبخت واحدی به مناسبت تولد برادرش
ترجمه تخصصی متن
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ترجمه تخصصی کتاب
ویراستاری تخصصی مقاله