دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

تصویر زیرخاکی از دو ستاره پرسپولیس ترک موتور/اسطوره های تکرار نشدنی 

چهارشنبه، 15 فروردین 1403
ساعدنیوز: در روزهایی که حتی ماشین فوتبالیست‌های درجه دوم هم قیمت میلیاردی دارد، دیدن دو ستاره اسبق پرسپولیس که با موتور تردد می‌کردند جالب توجه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از خبر ورزشی، این روزها تمرین هر کدام از تیم‌های لیگ برتری که بروید اتومبیل اغلب بازیکنان این تیم حداقل یک میلیارد تومان قیمت دارد ولی نکته جالب توجه اینجاست که در سالیانی نه چندان دور ستارگان فوتبال کشورمان که برخی از آنها هزاران نفر را به استادیوم می‌کشاندند و می‌توانستند در دیدارهای مهم نتیجه را عوض کنند، به لحاظ مالی در شرایطی بودند که با موتور سیکلت تردد می‌کردند وبا آن سر تمرین حاضر می‌شدند.

این عکس مربوط به اواخر دهه 60 شمسی است و مجتبی محرمی بازیکن تکرار نشدنی پرسپولیس را نشان می‌دهد که ترک موتور حسن شیرمحمدی نشسته و این گونه تردد می‌کنند.

دو بازیکنی که علاوه بر فیکس شدن در پرسپولیس، در جمع ملی‌پوشان نیز قرار گرفتند و هر کدام در مقطعی برای ادامه دوران فوتبال خود به خارج از کشور نیز رفتند و لژیونر شدند. شیرمحمدی مدتی را در چین بازی کرد و محرمی هم در اواخر دوران فوتبالش چند ماه به قطر رفت.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 02 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ویدیو/ سکانسی شاهکار از "خندوانه" با آزمون رانندگی "نیما شعبان‌نژاد"/ وقتی بر اساس اطلاعات عمومی می‌خوای آزمون تخصصی بدی!
پربازدیدترین تصاویر از گریم حیرت انگیز صابر ابر در نقش پیرمرد 70ساله/ یادگار جنوب/ عمرا اگه بتونی بشناسیش؟!/ عشق دزدی صابر ابر
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
ترجمه تخصصی کتاب
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه