دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

عکس /

تصویری از در آغوش کشیدن شهید امیرعبداللهیان توسط ظریف در اوج کرونا‎ 

شنبه، 02 تیر 1403
ساعد نیوز: بعد از آغاز دولت سیزدهم و اخذ رای اعتماد توسط شهید امیرعبداللهیان از مجلس و تصدی وزارت امورخارجه، محمد جواد ظریف وزیر سابق امور خارجه، این وزارتخانه را تحویل شهید امیرعبداللهیان داد و به دانشگاه جهت تدریس رفت. عکسی از روز تحویل وزارت خارجه به شهید امیرعبداللهیان توسط محمد جواد ظریف پربازدید شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز، ظریف با تاکید بر اینکه آقای امیر عبداللهیان در عرصه کار فردی پر کار و سخت کوش بود و زمان زیادی را برای کار و پیگیری امور اختصاص می‌دادند گفت: همانطور که گفتم مهمترین مشخصه بارز ایشان اخلاص و مردم‌داری بود و تا آنجا که اطلاع دارم با توجه به علاقه‌مندی دوستان در وزارت خارجه به ایشان از روز گذشته غم عجیبی در وزارت خارجه بخاطر شهادت ایشان و اتفاق رخ داده حاکم شده است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 10 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
عکس منتشر شده توسط میکاپ آرتیست اکرم بیرانوند/ تغییرات جادویی چهره همسر علیرضا بیرانوند را ببینید
(عکس) کیک تولد مجلل همسر سالار عقیلی با نقش و نگار پیانو در کنج سنتی و دنج منزلش / مگه چقدر مهمون دارید که کیک به این بزرگی سفارش دادید؟
سنگ تمام مجری خوش تیپ برای سالگرد ازدواجشان+عکس/ از کادوی آنچنانی تا لوکیشن منحصربفرد مراسمشان😍
ویدیو/ خانۀ چشم‌نواز خالق هنر ایرانی استاد محمود فرشچیان در محلۀ زیبای احمدآباد اصفهان/ یه شهر سبز دلنواز...
سنگ تمام فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش در تبریک تولد عروسش با اشاره به چشمان دریا خانوم+عکس/ تعریف و تمجیدی عروس‌پسند😍
(ویدئو) تا بحال خیاطی یک پرنده خیاط رو از نزدیک دیده بودید؟! / فقط ببینید چجوری تو طبیعت برگ هارو بهم میدوزه😍
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
(فیلم) ویدئوی دیده نشده از آلمانی حرف زدن علی دایی بعد از درخشش در یک بازی با لباس هرتا برلین / چقد آدم حسابی هستی تو مرد ...
خاصترین سکانس عاشقانه ی سینمای ایران/ عاشقانه جذاب هدیه تهرانی و بهرام رادان در اولین فیلم مشترکشان / میبینین 25 سال پیش چقدر چهره هاشون فرق داشته؟
ترجمه تخصصی متن