دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

تصویر کلکسیون جوان ایرانی از مجسمه فوتبالیست های معروف دنیا که 14 سال برای جمع آوری آنها زحمت کشیده است +عکس 

پنجشنبه، 08 شهریور 1403
ساعدنیوز: کلکسیون آنی تویز متعلق به سینا فدایی که یک عشق فوتبال واقعی است، کسی که برای جمع کردن یک کلکسیون 400 تایی از فیگور های کوچک فوتبالی 14 سال زحمت کشیده و خرج ده ها میلیونی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، بسیاری از پسربچه ها در همه جای دنیا از همان روزهای آغازین زندگی عاشق فوتبال می شوند و هنگام دیدن بازی فوتبال و یا دیدن هیجان والدینشان موقع دیدن فوتبال شوق میکنند .این عشق و علاقه وقتی به دوران نوجوانی می رسد تبدیل به خرید و چسباندن پوسترهای فوتبالی فوتبالیست محبوبشان و حفظ کردن مشخصات آنها می شود. سینا فدایی هم از آن آدمهایی است که عاشق بازیکن های تیم محبوبش بوده و از دوران کودکی شروع شد و تا الان که 30 سال دارد پررنگ تر از قبل ادامه دارد. عشقی که او را به بازار فروش این محصولات هم کشاند و حالا او را تبدیل به یک کلکسیون دار حرفه ای اکشن فیگور فوتبالی کرده است تا به گفته خودش این 400 فیگور کوچک مثل جانش باشد.

او میگوید: فیگور های من اسباب بازی نیستند. هیچ کس همچین کلکسیونی در ایران ندارد. آن دوران همیشه پول توجیبی هایم را جمع می کردم تا از این فیگور ها بخرم. الان هم از درآمد فروشش (خنده) باز از این فیگور ها می خرم. واقعا مریضی جمع کردنشان را دارم خدا نصیب کسی نکند. وقتی دچارش می شوی دیگر نمی توانی خودت را رها کنی.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 08 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(ویدئو) شاد ترین و خنده دارترین مجلس ختم جهان!/ مراسم خاکسپاری مرد ایرلندی خبرساز شد!
جورجینا دست خط بچگانه ی دخترش را خالکوبی کرد!/ ورژن مادرانه ملکه ی رونالدو + عکس
(عکس خانوادگی) همه چیز درباره همسر و فرزند فائزه دولتی، جوانترین مشاور عارف/ همسر جوانترین بانوی کابینه‌ی پزشکیان کیست و با قالیباف چه ارتباطی دارد؟
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
هوش ادبی رهبر انقلاب گم شده سایه را به او بازگرداند / پیام ابتهاج به آیت الله خامنه‌ای: حیف است وقت ایشان که صرف این امور جزیی شود
(ویدئو) خیانت بزرگ این خلبان ایرانی در جنگ تحمیلی 8 ساله!/ چه چیزی او را به چهره ای منفورتر از صدام تبدیل کرد؟!