دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / دیدنی ها /

(فیلم) تست سقوط پرچمداران سامسونگ، اپل و هواوی از راه پله 

سه شنبه، 03 دی 1398
یکی از ترسناک ترین اتفاقات برای کاربران گوشی های هوشمند، سقوط موبایل از راه پله و طی کردن چند طبقه است که احتمالا چیز سالمی از گوشی باقی نمی ماند! از همین روی سراغ سه پرچمدار جدید برندهای مطرح رفته ایم تا ببینیم اگر خدای ناکرده گوشی تان در راه پله از دستتان افتاد چه اتفاقی برای آن خواهد افتاد.

در ابتدا لازم به ذکر است که گلکسی نوت 10، آیفون 11 پرو و میت 30 پیش از سقوط در یک گارد محافظ ژله ای ارزان قیمت و ساده که از یک جنس و برند هستند قرار گرفته اند.

سه گوشی به صورت همزمان از طبقه 13 م به پایین پرت می شوند. اولین گوشی که زودتر روی راه پله می افتد هواوی میت 30 است که قاب پشتی آن صدمه زیادی دیده است. گوشی دوم آیفون 11 پرو بوده که اگرچه قاب پشت آن تقریبا سالم است اما نمایشگرش کاملا خرد خاکشیر شده و سومین گوشی نیز گلکسی نوت 10 است.

گلکسی نوت 10 تنها گوشی بود که آسیب زیادی ندید. تنها خراشی در قسمت پایین بدنه و سمت قلم آن نقش بسته است اما نوت 10 پس از سقوط به درستی کار می کند. آیفون 11 پرو نیز که از گارد در نیامده بود، قاب پشتی آن کاملا سالم مانده و روشن می شود. فریم بالایی گوشی از جایش درآمده اما نمایشگرش شدیدا آسیب دیده، قسمتی از آن از جایش درآمده و شکسته است.

اما آسیب پذیرترین گوشی در این تست هواوی میت 30 است که هم قاب پشتی و هم نمایشگرش آسیب دیده و شکسته است. همچنین این گوشی در هنگام سقوط از گارد محافظ خود درآمده. اگر چه پس از سقوط این گوشی کار می کرد اما هنگام تست نهایی خاموش شده و دیگر روشن نشد! تنها چیز سالم دوربین این گوشی است که پس از سقوط حتی خش روی آن نیفتاده است.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
سابمیت مقاله چیست؟
تبدیل پایان نامه به مقاله !
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!