دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

علم و فناوری / تکنولوژی /

تیگو 7 جدید، کپی دقیق از رنجروور با قیمت 840 میلیونی! / عکس 

سه شنبه، 30 مرداد 1403
کد خبر: 404457
ساعدنیوز: آخرین شاسی‌بلند چری یعنی تیگو 7 اسپرت به طرز عجیبی شبیه یک لندروور است. رسانه‌های چینی می‌گویند که این خودرو در ماه سپتامبر عرضه می‌شود و قبلاً در نمایندگی‌ها دیده شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، جایی که چری تیگو 7 اسپرت بیشترین شباهت را به لندرور دارد، در قسمت جلویی است. جلوپنجره مشبک تیگو 7 جدید به‌شدت یادآور محصولات لندروور و رنجروور است. حتی چراغ‌های روشنایی روز نیز مشابه رنجروور ایووک هستند.

اگرچه چری این خودرو را تیگو 7 می‌نامد، اما نسخه اسپرت آن ارتباط نزدیکی با خودروهای دیگر با نام تیگو 7 ندارد، چرا که بسیار شبیه به چری تانسو 06 است که در خارج از چین با نام Jaecoo J7 شناخته می‌شود.

در کناره‌ها، این خودرو با دستگیره مخفی درها و ستون‌های مشکی‌رنگ عرضه می‌شود. با وجود تمرکز بیشتر تیگو 7 اسپرت بر جمع‌وجور بودن و شهری بودن، اما یک محفظه ذخیره‌سازی بین ستون‌های C و D در سمت چپ خودرو نصب شده است.

در داخل، تیگو 7 اسپرت و چری تانسو 06 تقریباً یکسان هستند. چری تیگو 7 اسپرت دارای صفحه‌نمایش کیلومتر شمار شناور و صفحه‌نمایش اطلاعات سرگرمی بزرگ به همراه یک دسته‌دنده بزرگ است.

جزئیات پیشرانه چری تیگو 7 اسپرت اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که این خودرو از مشخصات مشابه تانسو 06 استفاده کند. این بدان معناست که این خودرو دارای یک موتور 1٫6 توربو با حداکثر قدرت 194 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتون‌متری خواهد بود. این موتور با گیربکس هفت سرعته دوکلاچه تر هماهنگ شده است. انتظار می‌رود قیمت این خودرو حدود 14 هزار دلار (840 میلیون تومان) باشد.

  برچسب ها: قیمت خودرو

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 31 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
ویدیو/ داستان کوتاه انگلیسی «ملخ بازیگوش»/ یادگیری آسان اصطلاحات روزمره
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(ویدئو) حرفهای تلخ بهرام افشاری در مورد پرستاری از پدرش و قضاوت های مردم / بچه طلاقم بهم میگفتن اگه معتاد نشه بقیه رو معتاد میکنه
ترجمه تخصصی کتاب
(ویدیو) چیدمان مثال‌زدنی پنت هاوس زیبای محمدرضا گلزار با شیک‌ترین رنگ مبلمان، فرش و روتختی/ میدونستین از نظر طراحان داخلی این رنگ یکی از باکلاس‌ترین‌هاست برای انتخاب مبلمان؟
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
رونمایی از برادر زن کرمانشاهی نیما فلاح، همسر بامحبت سحر ولدبیگی/ چه برادر زن جنتلمنی+عکس
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
مراحل سابمیت مقاله