دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

اوکراین: سقوط هواپیمای نظامی با 22 کشته 

شنبه، 05 مهر 1399
کد خبر: 103539
وزیر کشور اوکراین در گفتگو با خبرنگاران از سقوط یک فروند هواپیمای نظامی این کشور خبر داد که باعث کشته شدن 22 نظامی در این کشور شده است. در این حادثه دو نفر به شدت مجروح شده اند و 4 نفر نیز مفقود هستند. این اتفاق در یکی از مناطق شرقی اوکراین رخ داده است.

به گزارش ساعد نیوز به نقل از یورونیوز، وزارت کشور اوکراین اعلام کرده است که شامگاه دیروز یک فروند هواپیمای نظامی در منطقه خارکیف در 2 کیلومتری یک پایگاه هوایی دچار سانحه شده است. طبق آمارهای اعلامی از سوی وزیر کشور اوکراین، 22 نفر در این حادثه جان خودشان را از دست داده اند. گفته می شود که در این هواپیمای نظامی که از نوع A22 بوده است، 28 نفر حضور داشتند که دانشجویان دانشگاه هوانوردی و اساتید آنها بوده اند. بعد از اطلاع مقامات از این حادثه، این منطقه مورد پوشش نیروهای امدادی و پلیس قرار گرفته است و گفته می شود که این وضعیت باعث عدم دسترسی خبرنگاران شده است. ولادمیر زلینسکی رئیس جمهور اوکراین طی پیامی در فیسبوک اعلام کرده است که یک گروه تخصصی را برای بررسی این حادثه انتخاب کرده است.

به گزارش ساعد نیوز، مقامات اوکراینی هنوز مطالب دقیقی درباره جزئیات این سانحه هوایی در اختیار رسانه ها قرار نداده اند و دلیل این حادثه نیز مشخص نیست. گمانه زنی های حاکی از آن است که این اتفاق به دلیل نقص فنی رخ داده است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله !
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
گام به گام مراحل چاپ کتاب
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی