دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

مجمع عمومی سازمان ملل متحد: قطعنامه درباره کووید 19 

دوشنبه، 31 شهریور 1399
کد خبر: 102620
مجمع عمومی سازمان ملل متحد با تصویب قطعنامه ای درباره بیماری کووید 19 به نقش سازمان جهانی بهداشت و سازمان ملل متحد و نیز نقش کلیدی و محوری کشورهای عضو در تسریع و هماهنگی مدیریت بیماری کرونا در دنیا و جلوگیری از سرایت این بیماری و تلاش در جهت یافتن واکسن این بیماری اذعان کرد.

به گزارش ساعد نیوز به نقل از شینهووا، مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نشست روز جمعه خود قطعنامه ای را با رأی تمامی کشورهای عضو تصویب کرد که بر اساس آن، وجود همکاری، چندجانبه گرایی و همبستگی به عنوان شرط لازم مدیریت جامع بیماری کرونا مطرح شده است. این قطعنامه خواستار آتش بس فوری در تمام نقاط دنیا شده است. بر این اساس، اعلام شده است که درگیری های نظامی در سراسر دنیا باعث تشدید این بیماری شده و می تواند نسل بشر را بر روی زمین به خطر بیندازد. این قطعنامه بر توقف فعالیت های نژادپرستانه، ترویج خشونت و بیگانه ستیزی تأکید کرده و این موارد را از عواملی دانسته که می تواند به سرایت بیشتر بیماری و عدم دسترسی مساوی به امکانات بهداشتی منجر شود. همچنین، این قطعنامه تأکید دارد که تمام حقوق بشر اساسی در تمامی کشورها در زمان همه گیری کووید 19 باید توسط حاکمیتها به رسمیت شناخته شود چرا که این گامی اساسی برای دست یافتن به یک راه حل پویا و پایدار برای موقعیت پیش آمده است.

به گزارش ساعد نیوز، قطعنامه مجمع سازمان ملل درباره کووید 19 بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و حمایت مردم به هنگام تعطیلی های سراسری در کشورها تأکید می کند و مبارزه با فقر و فساد مالی را در کشورها زمینه ای برای مدیریت بهترقلمداد می کند. به نظر می رسد کووید 19 یا کرونا ویروس یکی از داغ ترین بحث ها در این دوره از نشست مجمع عمومی سازمان ملل باشد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
گام به گام مراحل چاپ کتاب
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی