دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

شورای امنیت درخواست آمریکا از این شورا برای بازگرداندن تحریم ها بر علیه جمهوری اسلامی ایران را رد کرد 

چهارشنبه، 05 شهریور 1399
کد خبر: 99235
شورای امنیت سازمان ملل متحد درخواست آمریکا برای بازگرداندن تحریم ها بر علیه جمهوری اسلامی ایران را رد کرد. ایالات متحده آمریکا تحت رهبری دانالد ترامپ پروژه ایران هراسی را در شورای امنیت دنبال می کند و قصد داشت، اعضای این شورا را برای برقرار کردن تحریم ها متقاعد سازد ولی به دلیل نبودِ توافق بر سر این موضوع، این طرح شکست خورده است.

به گزارش ساعد نیوز، ایالات متحده آمریکا که قصد داشت شورای امنیت سازمان ملل متحد را برای برقراری دوباره تحریم ها بر علیه جمهوری اسلامی ایران متقاعد سازد، با نظر منفی اعضای این شورا مواجه شده است. خبرگزاری رسمی ژاپن ان اچ کی طی گزارشی به این موضوع پرداخته است. ان اچ کی اعلام کرد که تلاش آمریکا برای اعمال تحریم بر علیه جمهوری اسلامی و متقاعد ساختن شورای امنیت برای بازگرداندن تحریم ها با شکستی تاریخی مواجه شده است. رئیس دوره ای شورای امنیت سازمان ملل متحد به دانالد ترامپ اعلام کرده است که اکثریت اعضای این شورا با نظر آمریکا مخالف هستند. با خروج یکطرفه ترامپ از برجام، توافق هسته ای ایران با 1+5 فرایند رسیدن به یک توافق جامع برای حل این مشکل، با بحران مواجه شد. اکنون با توجه به درخواست مکرر آمریکا از شورای امنیت و رد این مسأله به صورت ضمنی، شاهد نامه رسمی رئیس دوره ای این شورا به ایالات متحده مبنی بر رد درخواست آمریکا برای برگرداندن تحریم ها هستیم. آمریکا با اعمال تحریم های ظالمانه از سال 2018 به این سو مردم ایران را با مشکلات عدیده ای مواجه ساخته است. تحریم های آمریکا به صورت خاص مردم ایران را هدف قرار داده است و با این کار بسیاری از اقلام داروئی وارداتی بیماران خاص با کمبود مواجه شده است.

به گزارش ساعد نیوز، کلی کرافت نماینده آمریکا در سازمان ملل به خبرنگاران گفته است که علیرغم حمایت چین و روسیه از ایران در شورای امنیت، ما دلسرد نخواهیم شد و برای اعمال فشار حداکثری بر حکومت ایران نهایت تلاش خودمان را خواهیم کرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
دارالترجمه رسمی فوری ترکی استانبولی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
گام به گام مراحل چاپ کتاب
سابمیت مقاله چیست؟