واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست حاج صفی

  دوشنبه، 07 شهریور 1401 ID  کد خبر 220688
واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست حاج صفی
ساعدنیوز: مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال به درخواست کاپیتان اصلی تیم ملی برای حضور در مجمع واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از فرارو، محمد جواد پاینده درباره مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال که قرار است فردا برگزار شود، اظهار داشت: روز های بسیار سختی را دست کم تا پایان هفته جاری پیش رو داریم. از ساعت ۹ صبح سه شنبه مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در سالن همایش های صدا و سیما برگزار می شود. پنجشنبه هم مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی را در برج میلاد پیش رو داریم. متاسفانه با عرض پوزش از مردم و علاقه مندان به فوتبال مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی با حضور میهمانان ویژه ای مثل اعضای تیم های ملی گذشته، پیشکسوتان، بزرگان فوتبال و ... برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: علاقه مندان زیادی از ما می پرسند آیا امکان حضور در مراسم وجود دارد که باید بگویم پروتکل های خاص فیفا به ما اجازه نمی دهد تعداد نفرات زیادی را در این مراسم داشته باشیم و تعداد نفرات محدود است. به همین دلیل از علاقه مندان خواهش می کنم پنجشنبه به برج میلاد مراجعه نکنند، زیرا نمی توانیم در خدمت آن ها باشیم و شرمنده عزیزان هستیم.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: طبق ضوابط و قوانین با همان تقویم کاری مراحل کار مجمع انجام شده است. از اعضای محترم مجمع، رسانه های عزیز و همه دوستانی که باید حضور داشته باشند دعوت شده و کار ها پیش می رود. امیدوارم فردا مجمع خوبی داشته باشیم. اینکه چند نفر در مجمع شرکت کنند به همان روز بستگی دارد. ممکن است به دلایل خاصی ۳-۲ نفر تشریف نداشته یا همه عزیزان حضور داشته باشند، اما در خدمت همه اعضا خواهیم بود. مراحل دعوت به صورت رسمی طبق پروتکل ها و دستورالعمل قانونی انجام شده و آماده هستیم.

پاینده درباره اینکه آیا احسان حاج صفی می تواند خودش را به مجمع برساند، توضیح داد: برخی کم لطفی ها در روز های اخیر شده است. لیست اسامی اعضای مجمع ۷۰ روز قبل و وقتی هنوز تکلیف ثبت نام ها و نامزد های حاضر در انتخابات مشخص نشده بود، آماده شده است. کاملا هم قانونی، مشخص و روشن است و هیچ نکته مبهمی در این لیست وجود ندارد. در همه ادوار ترتیب کاپیتان های تیم ملی از طرف سرمربی به دپارتمان تیم های ملی و سپس دبیرخانه مجمع اعلام می شود. اولویت با فردی است که در ایران حضور داشته باشد.

وی اضافه کرد: در مجمع قبلی که ۱۰ خرداد برگزار شد، وحید امیری حضور یافت به این دلیل که سایر کاپیتان های تیم ملی لژیونر بوده و در ایران حضور نداشتند. به ترتیب مشخص شده هر کاپیتانی که در ایران حضور داشته باشد در مجمع حاضر خواهد شد در غیر این صورت نوبت به نفر بعدی می رسد. خوشبختانه همه کاپیتان های تیم ملی ما تا قبل از امیری لژیونر بودند و به همین دلیل نوبت در مرحله قبل به او رسید. در این مجمع هم اگر کاپیتان های خارج از کشور به ایران تشریف بیاورند، می توانند در مجمع حضور پیدا کنند، اما اگر حضور نداشته باشند گزینه بعدی امیری خواهد بود.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره اینکه حاج صفی برای حضور در مجمع اعلام آمادگی کرده است، خاطرنشان کرد: این را من هم شنیدم و دوستان به من اطلاع داده اند که ظاهرا حاج صفی چنین موضوعی را گفته است. اگر او خودش را برساند به عنوان کاپیتان تیم ملی در مجمع حضور خواهد داشت و هیچ مشکلی هم وجود ندارد، اما اگر نیاید، اولین کاپیتانی که در ایران حضور دارد یعنی وحید امیری را در مجمع خواهیم داشت. در غیر این صورت حاج صفی یا سایر نفرات لژیونری که به ترتیب سابقه در اولویت هستند و از طرف سرمربی به دپارتمان تیم های ملی و دبیرخانه مجمع معرفی شده اند، می توانند شرکت کنند.

پاینده درمورد اینکه امیری با انتشار یک استوری و تگ کردن حاج صفی تلاش کرد این فضا را به شکلی مدیریت کند، توضیح داد: دقیقا همین جوری است. اصلا چنین فضایی بین بچه ها وجود ندارد و خودشان هم این مسائل را می دانند. مقداری کم لطفی از بیرون از مجموعه تیم ملی صورت می گیرد در غیر این صورت بچه ها با هم مشکلی ندارند. فدراسیون و دبیرخانه محمع طبق ضوابط و قوانین عمل می کند. بدیهی و شفاف است وقتی کاپیتان اول یا دوم تیم ملی به دلیل لژیونر بودن در ایران حضور ندارند، کاپیتانی که به دلیل اولویت در ایران حضور دارد در مجمع حاضر می شود.

وی در گفتگو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران درخصوص نحوه حضور رسانه ها در مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: روز گذشته اطلاعیه ای را اعلام کردیم. درخواست ها شروع شده و خیلی از عزیزان هم ثبت نام کرده اند. تا پایان وقت اداری امروز رسانه ها فرصت ثبت نام دارند و از فردا مراحل صدور کارت را آغاز می کنیم.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
(فیلم) اشاره معنادار رهبر انقلاب به مسعود پزشکیان برای ایستادن در کنارش هنگام اقامه نماز بر پیکر اسماعیل هنیه (526 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک میوه فروش تهرانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ به ایشون باید گفت فرشته زمینی+عکس (193 نظر) (فیلم) شوخی جالب رهبر انقلاب با نوه شهیدی که با محاسن حضرت آقا بازی می‌کرد / هر کار دلت خواست با ما کردی ... (98 نظر) الهام چرخنده: نمی‌خواهم در قطعه هنرمندان دفن شوم! (87 نظر) کاهو و نان، سهم آقازادگی فرزند رهبر معظم انقلاب از سفره غذا+عکس/ ساده زیستی ادامه دار و تمام نشدنی (55 نظر) (ویدیو) پیام مهم شهربانو منصوریان ووشوکار قهرمان برای مردم ایران / وی بعد از ثبت نام در دانشگاه گفت : رییس جمهور بعدی خودمم منتظر باشید ! (51 نظر) نگاهی به ماشین لامبورگینی هوش پران مهران غفوریان که همه آرزوشو دارن/آقای کمدین سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (36 نظر) شهاب حسینی: انقد خدا از قواره من بلندتر به من داده همین الان اگه خدا ترمز دستی رو بکشه و بگه اسنپ کار کن نه تنها طلبکار نیستم بلکه بدهکارشم (29 نظر) خلاقیت خنده دار راننده شمالی، با نوشته پشت کامیون حماسه ساز شد/ هنر نزد ایرانیان است و بس🤣 (31 نظر) نگاهی به کیک تولد شکلاتی آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (27 نظر) خلاقیت عاشقانه یک مادر ایرانی برای پختن پیتزا حماسه آفرید/ مامان نگو معدن طلا بگو+عکس (27 نظر) نگاهی به ست ورزشی زرد قناری بهروز تابانی شیرشاه ایرانی در سالن بدنسازی فوق لاکچری/ رقیب تبریزی هادی چوپان در حال درخشیدن +فیلم (24 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش شمالی با عکس حشمت فردوس حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (22 نظر) زهرا گونش نه مرسی ما آیتک سلامت داریم / فیلم درخشش ستاره آذری چشم رنگی والیبال ایران در زمین مسابقه 😍 (21 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار کُردستانی با عکس رونالدو حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس😂👌+عکس (19 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه (عکس) تصویری معنادار از تکیه رهبر انقلاب بر اسلحه هنگام سخنرانی / علی به وقت حماسه عصا به دست نمی‌گیرد ... سکانس پربازدید از سریال زخم کاری ؛ جواد عزتی و مهراوه شریفی رو در روی هم / مهراوه شریفی نیا: کِی دلت برا من تنگ میشه؟ میز عزای ساده و بدون تجملات پدر شهاب حسینی، قباد سریال شهرزاد+عکس/ روحش شاد و مسیرش پرنور شهاب حسینی: نارنگی رو باز میکنی می بینی 10 پَره طبیعت داره خودش میگه این میوه کام ده نفرو میتونه شیرین کنه+ویدئو جنجال شبانه ژیلا صادقی و نیما شعبان‌نژاد با رنگ و بوی المپیک (فیلم) اشاره معنادار رهبر انقلاب به مسعود پزشکیان برای ایستادن در کنارش هنگام اقامه نماز بر پیکر اسماعیل هنیه شهاب حسینی: انقد خدا از قواره من بلندتر به من داده همین الان اگه خدا ترمز دستی رو بکشه و بگه اسنپ کار کن نه تنها طلبکار نیستم بلکه بدهکارشم تغییر چهره سایت رهبر معظم انقلاب بعد از ترور اسماعیل هنیه+عکس شهاب حسینی باعث جدایی این کارگردان از نامزدش شد+ویدئو حضور مصطفی زمانی در مراسم تشییع پدر شهاب حسینی +ویدئو/روحش شاد و یادش گرامی