دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

واکنش ها به حمایت سردار آزمون از اغتشاشات اخیر: اگر مرد بودی بچه ات را گردن می گرفتی! 

دوشنبه، 04 مهر 1401
کد خبر: 224210
ساعدنیوز: در پی اغتشاشات اخیر در کشور، برخی از سلبریتی های ورزشی و غیرورزشی میدان دار دمیدن در آتش آشوب در کشور شده اند که تا به امروز جان چندین تن از مدافعان امنیت را ستانده است. در این میان، استوری سردار آزمون عضو تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران جالب توجه است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز، با مرگ ناگهانی مهسا امینی در مرکز گشت ارشاد فراجا موجی از اغتشاشات به بهانه این رویداد در کشور آغاز شد و هدف حملات این بار ارکان امنیتی و دفاعی کشور بود. حمله به پلیس و زیر سؤال بردن اقتدار پلیس به عنوان عامل حفظ امنیت در داخل کشور. علیرغم ورود مستقیم رئیس جمهور به پرونده مهسا امینی و پیگیری رؤسای قوا، دشمن فرصت را غنیمت شمرد تا شکست های میدانی را با فتنه انگیزی در داخل جبران کند.

سلبریتی های تلویزیونی و ورزشی که هویت شان را مدیون خون شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستند و با منابع ملت ایران به شهرت رسیدند این بار میدان دار فتنه شدند. از کارگردانی که با پروژه های پرمخاطب تلویزیونی و منابع صداو سیما امروز به جایی رسیده است که با بادیگارد به اینجا و آنجا می رود بگیرید تا ورزشکار پرحاشیه ای که حتی با حکم دادگاه روسیه حاضر به گردن گرفتن فرزند خود در روسیه نشده و امروز قرار است که ملت ایران را در جام جهانی نمایندگی کند، تبدیل یه لیدر آشوب شده اند.

بدیهی است #برخورد_قاطع مراجع قضایی می تواند جلوی این نوع فتنه انگیزی ها که قصدی جز جلوگیری از پیشرفت ملت ایران را ندارند، بگیرد.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله !
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی