دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

واکنش مادر شکیرا به جدایی دخترش از جرارد پیکه 

شنبه، 25 تیر 1401
ساعدنیوز: از زمان جدایی شکیرا و جرارد پیکه، نیدیا ریپول، مادر کلمبیایی شکیرا با فاصله گرفتن از زندگی عاطفی دخترش، تاکنون هیچ اظهارنظری در این مورد نکرده بود.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از روزیاتو، از زمان جدایی شکیرا و جرارد پیکه، نیدیا ریپول، مادر کلمبیایی شکیرا با فاصله گرفتن از زندگی عاطفی دخترش، تاکنون هیچ اظهارنظری در این مورد نکرده بود. اما حالا او اعتراف کرد که اگر دخترش پس از جدایی دوباره با پیکه آشتی کند، خوشحال خواهد شد. او گفت: «البته من دوست دارم آنها دوباره دور هم جمع شوند.»

از مادر شکیرا همچنین درباره تصمیم دخترش برای نقل مکان به میامی با بچه ها پرسیده شد. او در پاسخ دادن به این سوال بیشتر طفره می رفت. او گفت: «من هیچ نظری ندارم، من در مورد آن صحبت نمی کنم.»

او در مورد وضعیت سلامتی شوهرش توضیح داد که حال همسرش پس از افتادنش که مجبور به بستری شدن در بیمارستان شد، رو به بهبودی است. او گفت: «او در بیمارستان است و به لطف خدا روز به روز بهبود می یابد. امیدواریم بتواند در این ماه ترخیص شود.»

پدر شکیرا در همان روزی که او جداییش را از جرارد پیکه اعلام کرد ظاهرا زمین خورده است که به بیمارستان منتقل شد و در حال بهبودی است. او در پستی در توییتر خود یک هفته پس از این حادثه نوشت: «من پیام های زیادی دریافت می کنم که اخیراً در یک آمبولانس در بارسلونا دیده شدم. فقط می خواستم به شما اطلاع دهم که آن عکس ها مربوط به آخر هفته گذشته است، زمانی که پدرم متأسفانه به شکل بدی افتاد و من او را با آمبولانس به بیمارستانی که اکنون در حال گذراندن دوران نقاهتش است، همراهی کردم. مثل همیشه از همه شما برای عشق و حمایتتان تشکر می کنم.» پست شکیرا درباره پدرش اندکی پس از آن منتشر شد که او و پیکه در بیانیه ای مشترک اعلام کردند که از هم جدا می شوند.

شکیرا که نگران وضعیت پدرش بود، پست زیبایی را در اینستاگرامش به او اختصاص داد. در متن همراه با عکس او و پدرش آمده است: «تو به ما آموختی که بعد از هر زمین خوردن بلند شویم و این بار می دانیم که دوباره این کار را انجام خواهی داد».

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 11 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
گام به گام مراحل چاپ کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI