دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

واکنش تند محمود رضوی به هتک حرمت شیعه‌نماها به حرم رضوی 

چهارشنبه، 28 اسفند 1398
ساعد نیوز : سیدمحمود رضوی تهیه کننده سینما، ضمن انتشار ویدئویی از صحبت‌های تولیت آستان قدس رضوی درباره بسته‌ شدن درب‌های حرم رضوی در صفحه اینستاگرام خود، اهانت و جسارت به حرم امام رضا(ع) را محکوم کرد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از افکارنیوز، سیدمحمود رضوی تهیه کننده سینما، ضمن انتشار ویدئویی از صحبت های تولیت آستان قدس رضوی درباره بسته شدن درب های حرم رضوی در صفحه اینستاگرام خود، اهانت و جسارت به حرم امام رضا(ع) را محکوم کرد.

اول؛ اسلام و شیعه واقعی همین مواضع به حق و منطقی حضرت حجت الاسلام آقای حاج شیخ احمد مروی تولیت معزز آستان قدس رضوی است، حفظ سلامت میهمانان و زائران علی ابن موسی الرضا علیه السلام با متولیان حرم آن امام همام است و حال که جان زائران و مجاوران حرم رضوی در خطر است برای حفظ جان مسلمین این کار انجام گرفته است و در مقابل حمله ی عده ای مقدس نما به نیت زیارت و هتک حرمت به ساحت مقدس حرمین شریف حضرت رضا (ع) و حضرت معصومه (س) عین جسارت به آن بزرگواران است.
دوم؛ زیارت امام معصوم علیه السلام، مستحب موکد است، اما حکم فق ها واجب است، اکثر فق ها حکم شرعی داده اند تبعیت از دستورات کمیته ملی کرونا بر همه واجب است.
سوم؛ این روز ها حال همه ما بد است، بدتر اینکه این بیماری منحوس کرونا باعث شده تا دارالشفاء ایران درب هایش بسته شود، حتما این روز ها را در تاریخ خواهند نوشت و آیندگان از آن به عنوان یک واقعه تلخ یاد خواهند کرد، اما مگر نه اینکه بعد منزل نبود در سفر روحانی، مگر کم خاطره و واقعه داریم از شفاء از راه دور توسط امام رئوف (ع)، کم شنیده اید از معجزات از راه دور با یک سلام، خب حالا بنا بر شرایط درب های حرم بسته شده و همه ما میتوان از راه دور سلام بدهیم و دل ها را به پنجره ی فولاد گره بزنیم.


5 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به جشن تولد 93 سالگی پدر حمید معصومی نژاد گوینده خبر از رُم/مبارکا باشه +عکس
(فیلم) داماد کم شعور گریه عروس را درآورد! / وقتی مامان و بابات برات زن می‌گیرن و تو جنبه نداری!
عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت!
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
ماجرای تسبیح رایگانی که به زائران حج امسال هدیه داده می شود!
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
طلاق بی سر و صدای آرام جوینده و سپهر حیدری در پی انتشار ویدئوهای مستهجن و غیراخلاقی