دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

واکنش همسر ویل اسمیت به کتک‌کاری معروف در اسکار 

دوشنبه، 15 فروردین 1401
همسر و مادر ویل اسمیت در پی کتک‌کاری این ستاره با مجری مراسم اسکار ۲۰۲۲، پیام‌هایی را منتشر کردند.

ساعد نیوز- به گزارش ایران آرت، جیدا پینکت اسمیت در شبکه های اجتماعی به سیلی همسرش «ویل اسمیت» به «کریس راک» روی صحنه اسکار نود و چهارم (Oscars 2022) واکنش نشان داد. پینکت اسمیت در اینستاگرام می نویسد: «فصل التیام است و من برایش آماده ام.»

این بیانیه رمزآلود یک روز پس از عذرخواهی «ویل اسمیت» به خاطر حمله فیزیکی به راک در مراسم اسکار منتشر شده است. تنش زمانی به وجود آمد که راک در سالن دولبی لس آنجلس پیش از معرفی برنده اسکار بهترین مستند با سر طاس پینکت اسمیت شوخی کرد و گفت: «جیدا، مشتاقم «جی. آی. جین ۲» را ببینم.» پس از سیلی اسمیت، راک فقط به شوخی ادامه داد: «سیلی ویل اسمیت باعث شد خودم را خراب کنم!» و اضافه کرد که بینندگان مراسم «مهم ترین اتفاق در تاریخ تلویزیون» را شاهد بوده اند.

به گزارش ۳۰نما، اسمیت دو مرتبه با الفاظ رکیک راک را خطاب قرار داد، اما این لحظات در تلویزیون ای بی سی سانسور شدند. دقایقی پس از این درگیری، اسمیت دوباره روی صحنه آمد تا اسکار بهترین بازیگر مرد نقش اول را برای «شاه ریچارد» (King Richard) دریافت کرد. او هم پس از دریافت جایزه و هم پس از مراسم با انتشار یک بیانیه از راک و آکادمی عذرخواهی کرد.

پینکت اسمیت چند روز پیش از اسکار در پلتفرم تیک تاک از بیماری طاسی خود گفته بود: «هیچ اهمیتی نمی دهم که مردم در مورد این سر طاس من چه فکر می کنند. حدس می زنید چرا؟ چون عاشقش هستم.»

«کارولاین اسمیت» مادر «ویل اسمیت» نیز در مصاحبه با شبکه تلویزیونی محلی «اکشن نیوز» فیلادلفیا نسبت به اتفاقات اسکار امسال واکنش نشان داده و می گوید: «یک شخص عادی و مردم دار است. اولین بار بود که می دیدم از کوره در می رود. اولین بار در زندگی اش... هرگز ندیده ام چنین کاری کند.»


5 پسندیدم 11 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 28 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
یه مسلمان
2 سال پیش

دارم به این فکر میکنم اگه پیامبر اسلام جای ویل اسمیت بود چه واکنشی نشون میداد!!!!آیا اون هم سیلی میزد؟ و می‌گفت اسم همسر منو رو زبون کثیفت نیار!!؟ هرکاری انجام میداد سعی میکنم منم پیرو خودش باشم
پاسخ
امین
2 سال پیش

ماقبل تاریخ؟؟نکنه اگه شما در خیابان کسی همسرت رو مسخره کنه بابت یک بیماری نکنه با یه لبخند از کنارش رد میشی؟؟؟
پاسخ
امین
2 سال پیش

واقعا عجیبه برام چرا با یه سیلی ویل اسمیت رو باید از بازیگری کنار بزنن؟چرا باید جانی دپ رو بخاطر طلاق از همسرش از بازیگری کنار بزنن؟؟؟ اوضاع پیچیده تر از این حرفاست.
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

دوران جدید آمریکا مسخره کردن دیگران است.
پاسخ
کاریم
2 سال پیش

در پاسخ به: سیلی خوردن حقش بود
دمتگرم واقعآ حقش بود
پاسخ
لیلا
2 سال پیش

مجری شوخی بدی کرد
پاسخ
محراب
2 سال پیش

حقش بود سیلی بخوره
پاسخ
رضا
2 سال پیش

حقش بود سیلی بخوره
پاسخ
اردلان
2 سال پیش

در پاسخ به: سیلی خوردن حقش بود
فعلا که جدا از استفا دادنش ، اکادمی اسکار اخراجش کرد. اکثر اسطوره های هالیوود حتی تشویق او در زمان دریافت اسکار را تهوع اور دانستن. دو تا پروژه بزرگ که قرار بود در ان بازی کند لغو شد. عزیز اینجا امریکا اون حرکات دوران ماقبل تاریخ اینجا جایی ندارد.
پاسخ
مهدی
2 سال پیش

روحیه خوبی نداره یک شخص بیمار ،نباید از مریضی حرف میزد
پاسخ
ایرج قلیزاده
2 سال پیش

سیلی خوردن حقش بود
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پیشنهاد به رئیسی برای برکناری دسته‌ جمعی 10 مدیر یک استان
ایرانی ربوده شده توسط امریکایی ها در عراق به حبس ابد محکوم شد! + فیلم
مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد! + فیلم / قربانی فحشا ...