ویژگی های فضای باز و روف گاردن برای تولد

  یکشنبه، 06 آذر 1401   زمان مطالعه 5 دقیقه
ویژگی های فضای باز و روف گاردن برای تولد
ساعدنیوز : امروزه ساخت روف گاردن در ساختمان های بلد مرتبه و برج ها، یکی از موارد جدا ناپذیر بوده که از مزایای متنوعی هم برخوردار می باشد. یکی از مزایای آن برگزاری انواع مراسم های تولد، عقد و یا عروسی در روف گاردن می باشد که همین امر موجب شده تا افراد زیادی به دلیل فضای زیبایی که دارد اقدام به اجرای آن برای برگزاری مراسم های خود کنند.

امروزه ساخت روف گاردن در ساختمان های بلد مرتبه و برج ها، یکی از موارد جدا ناپذیر بوده که از مزایای متنوعی هم برخوردار می باشد. یکی از مزایای آن برگزاری انواع مراسم های تولد، عقد و یا عروسی در روف گاردن می باشد که همین امر موجب شده تا افراد زیادی به دلیل فضای زیبایی که دارد اقدام به اجرای آن برای برگزاری مراسم های خود کنند.

اما سوالی که ممکن است برای بسیاری از افراد به وجود آید این است که ویژگی های فضای باز و روف گاردن برای تولد چیست؟ به هنگام اجاره روف گاردن برای تولد به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟

در این گزارش با کارشناسان ما در تشریفات عروسی ثمین همراه باشید تا شما عزیزان را با ویژگی های فضای باز و روف گاردن برای برگزاری جشن تولد بیشتر آشنا کنیم.

برگزاری مراسم تولد در فضای باز و روف گاردن

برگزاری مراسم تولد در فضای باز و روف گاردن

ویژگی های فضای باز و روف گاردن برای تولد

معمولا در مراسم هایی نظیر جشن تولد بیشتر از افراد خانواده و فامیل دعوت به عمل می آید. به همین سبب این نوع جشن ها بیشتر به نام جشن ها خانوادگی خوانده می شوند که کمتر از افراد غریبه در آن دعوت و پذیرایی می شود.

به همین دلیل استفاده از فضایی که اطراف آن محصور باشد و دیدی به ساختمان های اطراف نیز نداشته باشد برای اجرای این نوع مراسم های خانوادگی بسیار مناسب است. برای همین از مهم ترین ویژگی های فضای باز و روف گاردن برای تشریفات تولد محصور بودن این فضا است.

تنوع در مدل های طراحی روف گاردن از ویژگی های این فضا

بیشتر روف گاردن ها در بام سازه ها به دو روش متمرکز و یا گسترده طراحی می شوند. اما می توان از ترکیب این دو روش یک طراحی مبتکرانه با ایده های نو و جذاب ساخت. استفاده از درخت ها و درختچه های متنوع و یا گیاهان با ویژگی های مختلف باعث جذابیت منحصر به فرد این فضا می شود.

طراحان روف گاردن می توانند با توجه به نیاز و سفارش مشتری از طراحی هایی مانند؛ ایجاد سقف، پارتیشن بندی و یا ساخت آلاچیق در هر روف گاردن استفاده نمایند. داشتن فضایی مسقف که در صورت بروز هرگونه مشکل نظیر بارش باران بتوان از آن استفاده نمود از مهم ترین مزایای روف گاردن در برگزاری جشن ها است.

از دیگر ویژگی های فضای باز و روف گاردن برای تولد دارا بودن فضاهایی زیبا و خلاقانه به همراه فضایی برای نشستن و استراحت مهمانان و کاشت گیاهان مختلف است که زیبایی این فضا را دو چندان نموده و یک مهمانی خاطره انگیز را برای ساکنان می سازد.

داشتن تصفیه کننده هوا از ویژگی های فضای باز و روف گاردن برای تولد

با زیاد شدن بیماری های واگیر که امروزه سطح وسیعی از افراد جامعه را تهدید می نماید داشتن تجهیزات مدرن و به روز مانند دستگاه تصفیه هوا از ویژگی های فضای باز و روف گاردن برای تولد است که باعث میشود تا مدعوین به جشن تولد به این نوع بیماری های دچار نشوند و خطری بابت حضور در این میهمانی ها حاضران را تهدید نکند.

علاوه بر آن دستگاه تصفیه هوا خود باعث می شود تا سطح آلودگی های محیطی در این فضا کمتر شده و فضایی بدون آلودگی های شهری برای ساکنان فراهم شود.

ویژگی های روف گاردن و فضای باز برای برگزاری مراسم

ویژگی های روف گاردن و فضای باز برای برگزاری مراسم

امکانات جانبی در فضاهای روف گاردن

طراحان روف گاردن هر کدام از این محیط ها را با توجه به شرایط منطقه ای طراحی می نمایند. ساخت فضایی برای بازی کودکان و نصب تجهیزات بازی مانند؛ تاب و سرسره به ایجاد نشاط و شادابی در ساکنان این سازه ها کمک زیادی می نماید.

از ویژگی های فضای باز و روف گاردن برای تولد داشتن فضایی برای بازی و تفریح کودکان در مراسم تولد افراد مخصوصا کودکان است.

علاوه بر این روف گاردن می تواند با انواع کفپوش های متنوع پوشش داده شوند که این پوشش ها علاوه بر مراقبت از سلامت کودکان در زمان بازی باعث کاهش مصرف انرژی برای تنظیم دمای سازه ها می شود.

چند مزیت بزرگ فضای باز برای برگزاری جشن های خانوادگی

امروزه بیشتر سازه ها به دلیل کوچک بودن فضای سازه از امکانت کمی برای برگزاری و پذیرایی از میهمانان برخوردار هستند. به همین سبب بیشتر افراد در فکر تهیه و اجاره سالن های کوچک با هزینه های کم برای برگزاری مراسم های کوچک مانند جشن تولد هستند. اما باز هم هزینه اجاره این محیط ها برای تمام افراد جامعه قابل پرداخت نیست.

دارا بودن هر سازه به فضای روف گاردن باعث می شود تا افراد بتوانند با هماهنگی با ساکنان دیگر سازه و مدیر ساختمان بدون پرداخت هزینه های زیاد یک مهمانی کوچک و خاطره انگیز را در این محل برگزار نمایند.

علاوه بر آن از ویژگی های فضای باز و روف گاردن برای تولد کم بودن هزینه اجاره این محل برای برگزاری جشن تولد است که خاطره یک مهمانی خاطره انگیز را بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران و یا مزاحمت دیگران با پرداخت هزینه ای مناسب برای همیشه در ذهن و یاد شما و دیگران زنده نگه می دارد.

روف گاردن و فضای باز برای برگزاری مراسم تولد

روف گاردن و فضای باز برای برگزاری مراسم تولد

برگزاری مراسم تولد با تشریفات ثمین

در این گزارش شما عزیزان با ویژگی های برگزاری مراسم تولد در فضای آزاد و روف گاردن آشنا شدید و دریافتید برای انتخاب روف گاردن جهت برگزاری مراسم چه ویژگی هایی را باید در نظر بگیرید.

همچنین شما عزیزان می توانید برگزاری مراسم تولد و همچنین دیگر مراسم های خود را به همراه اجاره روف گاردن و دیگر فضاها به تشریفات ثمین (www.tashrifatsamin.com) بسپارید.

خدمات مجالس و تشریفات عروسی ثمین با چندین سابقه درخشان به شما در برگزاری بهترین و لوکس ترین مراسم و مجالس رویایی کمک می کند. خدمات تشریفات مجالس ثمین بهترین محل های برگزاری مراسم اعم از تالار، باغ تالار، باغ عروسی، روف گاردن، ویلا، سالن اجتماعات و... را در شهر تهران و سایر شهرها در اختیار دارد که می توانید برای مجالس خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

همچنین شما می توانید بهترین خدمات تشریفات مجالس از غرب تهران تا شرق تهران را از ما بخواهید. خدمات تشریفات مجالس عروسی در تشریفات ثمین شامل تالار پذیرایی، باغ برای عروسی، تشریفات مراسم عقد، دیزاین جایگاه عروس و داماد، گل آرایی جایگاه عروس و داماد، تزیین جایگاه عروس و داماد با شمع، جایگاه عروس داماد روستیک، کترینگ مجالس عروسی و... می باشد.

قیمت تشریفات عروسی در موسسه خدمات مجالس ثمین مقرون به صرفه بوده و با تماس با ما می توانید از هزینه تشریفات عروسی مطلع شوید.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری از چهره درس خوان رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ 12 سالگی رهبری در مدرسه (434 نظر) نگاهی به انواع لباس مدرسه دانش آموزان کشور های مختلف/ آمریکا، ژاپن، چین و... (224 نظر) الهام چرخنده امروز صبح به دیدار رهبر معظم انقلاب رفت+عکس/ چهره آرام خانم بازیگر در بیت رهبری (159 نظر) رهبر معظم انقلاب: ترویج موسیقی بر خلاف مذاق اسلام است/ اردوی مختلط دختر و پسر یعنی چه؟! دانشجو بره خارج از کشور که چه کنه؟+فیلم (148 نظر) سحر زکریا: 6 سال همسر مهران مدیری بودم / او جوانی ام را گرفت !+فیلم (148 نظر) پری غفاری معشوقه شاه پهلوی: شاه آرام آرام مشروب می‌خورد و گاهی گیلاس مرا هم پر می‌کرد/ ازدواجی در کار نبود من دستمزدم را می گرفتم! (136 نظر) مروری بر بازیگران مرد ایرانی که از گوشواره استفاده می‌کنند؛ امیر جعفری، ارسلان قاسمی، امین حیایی و...+عکس (93 نظر) روز اول مهر یادی کنیم از اخراج سجاد رضایی فرزند اکبر کلاس دوم ب با گرمکن ورزشی دهه شصتی +فیلم/ من برای لهجه اصفهانیش مُردم شما ادامه بدید (93 نظر) نعیمه نظام دوست: عاشق احمدرضا عابدزاده بودم ، اون بلیزر داشت منم با یه رنو افتادم دنبالش اصلا به من محل نذاشت قلبم خیلی شکست و اومدم خونه عکسهاشو پاره کردم+ویدیو (91 نظر) خانه پدری ساده رهبر معظم انقلاب به روایت تصویر +عکس/ از سقف چوبی و بوفه دکوری ساده تا چراغ نفتی و کابینت های فلزی (88 نظر) اکبر عبدی: 25 سال مصرف کننده تریاک بودم، اینجانب اکبر عبدی 4 سال و نیم یک معتاد+فیلم (82 نظر) دیدار احساسی علی پروین اسطوره فوتبال با رهبر انقلاب در بیمارستان +عکس / ارادت خاص علی آقا به رهبر معظم انقلاب (79 نظر) علیرضا بیرانوند: پرتاب‌های بلندم به خاطر چوپانی کردنم هست؛ به عنوان یک چوپان در کنار خانواده ام همیشه مجبور بودم که با پرتاب سنگ مواظب گوسفندانم باشم (75 نظر) رضا عطاران : من و خانومم تو سینما بودیم همه اومدن برای عکس و امضا که اعلام شد رضا گلزار وارد شده دور و برمون حتی یه نفر هم نموند همه رفتن پیش رضا (74 نظر) خلاقیت هوشمندانه یک مدرسه ایرانی برای استفاده از پله های سالن/ دست مریزاد به این همه نبوغ و ابتکار+عکس👌 (71 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
برای اولین بار نماینده اسرائیل هنگام سخنرانی مسعود پزشکیان به سخنان رئیس‌جمهور ایران گوش داد و سالن را ترک نکرد+ویدیو از نخ بستن به انگشتر برای اندازه شدن تا دکمه‌های متفاوت قبا و نخ نما شدن عبا؛ در مروری بر ساده‌زیستی رهبر معظم انقلاب+عکس خبرنگار شبکه صهیونیستی ایران اینترنشنال در منهتن آمریکا: من دیدم که همسر مسعود پزشکیان از ساختمانی در اینجا خارج شد+ویدیو/ ای کاش به عنوان خبرنگار یک مقدار اطلاعات داشتی! ذوق‌زدگی و خوشحالی خبرنگار ترکیه از "ساغول" گفتن مسعود پزشکیان در نیویورک؛ خبرنگار ترکیه: این رئیس‌جمهور تُرک آذربایجانی است+ویدیو رهبر معظم انقلاب: بعضی‌ها فکر می‌کنند نشاط یعنی رقاصی؛ فلان برنامه موسیقی رو توی تلویزیون پخش کنیم مردم نشاط پیدا کنند، نشاط این نیست+ویدیو تصاویری جالب از مسعود پزشکیان پشت نیمکت کلاس درس در روز اول مهر/ ردیف دوم و چهارم نشینی رئیس جمهور توئیت جدید پزشکیان به زبان کُردی و عربی +عکس وزیر اسبق کشور: رهبر معظم انقلاب یک دوره تندخوانی شرکت کردند و یک کتاب 300 صفحه‌ای را در یک شب می‌خوانند+ویدیو نیکی کریمی از مهمترین اتقاق زندگی اش پرده برداشت ؛ خانم بازیگر : پدرم مرا به این سمت سوق داد تاج گل اعیانی با گل‌های سفید و سیاه محمدباقر قالیباف در مراسم ختم پدر خداداد عزیزی+عکس استاندار بصره راننده شخصی مسعود پزشکیان در سفر به این شهر شد+عکس/ چهره خندان رئیس جمهور سوار بر BMW