وقتی دختر 20 ساله مشهدی عاشق گنده لات محله شان شد !

  دوشنبه، 01 اردیبهشت 1399 ID  کد خبر 75423
وقتی دختر 20 ساله مشهدی عاشق گنده لات محله شان شد !
ساعد نیوز : زندگی آشفته ای داشتم، دیگر هیچ علاقه‌ای بین من و همسرم وجود نداشت، در واقع انتخاب اشتباه من و پافشاری بر این اشتباه عشقی، روزگارم را به جایی رساند که مجبور به طلاق شدم. می خواستم سرنوشت خود و فرزندانم را تغییر دهم اما از چاله به چاه افتادم

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از رکنا، زن 40 ساله که به اتهام سرقت خودرو و همدستی با اعضای یک باند حرفه ای سرقت توسط نیروهای تجسس کلانتری سپاد مشهد دستگیر شده است، پس از آن که به سوالات تخصصی افسر تجسس پاسخ داد و راز سرقت های خودرو را فاش کرد، در تشریح سرگذشت تلخ خود به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری گفت: 20ساله بودم که عاشق «جهانگیر» شدم. او در محله ما زندگی می کرد و جوانی قلدر و سرکش بود. هیچ کدام از اعضای خانواده ام راضی به این ازدواج نبودند اما من که به تیپ و جذبه او دل باخته بودم، به حرف هیچ کس گوش نمی کردم و هیچ نصیحتی را نمی شنیدم.

ازدواج با گنده لات محله

مقابل پدر و مادرم ایستادم و فریاد زدم من بزرگ شده ام، عقل دارم و خودم می توانم برای آینده ام تصمیم بگیرم. این بود که با اصرار های من، پدر و مادرم کوتاه آمدند و من با جهانگیر ازدواج کردم. اما هنوز چند ماه بیشتر از ازدواج ما نمی گذشت که راز اعتیاد همسرم فاش شد اما من به خاطر علاقه ای که به او داشتم، این موضوع را پنهان کردم.

با وجود این، همسرم هر روز بیشتر در منجلاب مواد افیونی فرو می رفت و دیگر نمی توانست مخارج زندگی من و فرزندانم را تامین کند. همزمان با افزایش بهای مواد مخدر سنتی، جهانگیر هم به مصرف مواد مخدر صنعتی روی آورد تا به قول خودش هزینه کمتری بپردازد اما غافل از این که مواد مخدر توهم زا روزگارش را به سوی تباهی کشاند و هر روز باید مواد بیشتری مصرف می کرد.

خلاصه، در مدت کوتاهی همسرم همه چیز را از دست داد و من هم برای آن که سرنوشت فرزندانم مانند پدرشان نشود، از او طلاق گرفتم تا آن ها آینده بهتری داشته باشند ولی باز هم با مشکلات بعد از طلاق دست به گریبان شدم و باید برای تامین هزینه های زندگی کار می کردم. وقتی خسته و کوفته به منزل باز می گشتم حوصله هیچ کاری را نداشتم به طوری که استخوان هایم زیر بار مشکلات در حال شکستن بود.

5 سال پس از جدایی از جهانگیر

در همین هنگام و به پیشنهاد یکی از دوستانم مصرف قرص های مخدر دار را آغاز کردم. می دانستم که پزشکان آن قرص ها را برای ترک اعتیاد معتادان تجویز می کنند ولی برای آن که توانایی کار کردن داشته باشم به این موضوع هم اهمیتی ندادم و دومین اشتباه بزرگ زندگی ام را مرتکب شدم چرا که خیلی زود به مصرف آن قرص ها معتاد و برای جبران عوارض آن به سوی مواد مخدر کشیده شدم.

دیگر من هم در منجلاب مواد افیونی گرفتار شده بودم و به ناچار برای تامین هزینه های اعتیادم به انجام کارهای خلاف روی آوردم. آرام آرام به پاتوق های خلافکاران کشیده شدم. دیگر برای تامین مواد مخدر از هیچ کار خلافی رویگردان نبودم تا این که در همین رفت و آمدها با اعضای یک باند سرقت خودرو آشنا شدم و به اتفاق همدیگر گروه چهار نفره ای را تشکیل دادیم. امتیاز اصلی من در گروه ،داشتن گواهی نامه رانندگی بود و کمتر کسی هنگام سرقت خودرو به من مشکوک می شد.

پنج سال از زمان طلاقم می گذشت و من نه تنها از چنگ اعتیاد رها نشدم بلکه به یک دزد حرفه ای هم تبدیل شدم. به همراه همدستانم در خیابان ها و معابر خلوت شهر پرسه می زدیم و خودروهای بدون قفل فرمان و دزدگیر را به راحتی سرقت می کردیم.

در این میان، همدستانم پس از فروش یا اوراق کردن خودروها، مبلغ ناچیزی به من می دادند که فقط هزینه چند روز تامین مواد مخدر می شد. من هم که کاری از دستم بر نمی آمد مجبور به سکوت بودم تا این که چند روز قبل خودروی پرایدی را با همین شگرد سرقت کردیم، در حالی که من به خاطر بیماری جسمی یکی از همدستانم پشت فرمان نشسته بودم و رانندگی می کردم.

دو تن از همدستانم از خودرو پیاده شدند و من برای خرید مواد مخدر به سمت اطراف میدان خیام (سپاد) حرکت کردم، ناگهان ماموران کلانتری سپاد به خودرو مشکوک شدند و ما را دستگیر کردند. اگرچه ابتدا تلاش کردم تا وانمود کنم که از سرقتی بودن خودرو اطلاعی نداشتم اما خیلی زود فهمیدم ماموران تجسس حتی محل سرقت را می دانند و من راه گریزی ندارم و ...

شایان ذکر است، به دستور سرگرد جعفر عاملی (رئیس کلانتری سپاد) تلاش گسترده نیروهای تجسس برای کشف سرقت های احتمالی دیگر اعضای این باند همچنان ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (557 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (107 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (43 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (32 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (26 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (23 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (19 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (11 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان