دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

ورود سامانه بارشی به غرب کشور از روز جمعه 

چهارشنبه، 09 بهمن 1398
کد خبر: 60642
ساعد نیوز : ضیاییان ضمن تشریح وضعیت آب و هوای پایتخت طی امروز و فردا نیز گفت: آسمان تهران امروز صاف همراه با غبار صبحگاهی با حداکثر دمای ۹ و حداقل دمای یک درجه سانتیگراد و فردا نیز کمی ابری در اواسط روز همراه با وزش باد با بیشینه دمای ۱۱ و کمینه دمای دو درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به شمال غرب و بخش هایی از غرب کشور از روز جمعه خبر داد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان با بیان اینکه طی دو روز آینده در غالب مناطق کشور جوی آرام و در شهرهای تهران، کرج، قزوین، اراک و اصفهان کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه های حساس پیش بینی می شود، گفت: همچنین در ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش پراکنده رخ خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه روز پنجشنبه در شمال شرق بارش پراکنده رخ می دهد، افزود: بعد از ظهر جمعه با ورود سامانه بارشی از شمال غرب برای شمال غرب و بخش های غرب کشور بارش برف و باران و وزش باد پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه از روز شنبه گستره بارش علاوه بر شمال غرب مناطقی از غرب، جنوب غرب استان های واقع در دامنه های البرز غربی و مرکزی و زاگرس مرکزی و شمالی و همچنین سواحل غربی و مرکزی دریای خزر را در بر خواهد گرفت، اظهار کرد: بارش ها روز یکشنبه در شرق سواحل و شمال شرق و بخش هایی از مناطق مرکزی کشور ادامه خواهد یافت.

ضیاییان ضمن تشریح وضعیت آب و هوای پایتخت طی امروز و فردا نیز گفت: آسمان تهران امروز صاف همراه با غبار صبحگاهی با حداکثر دمای ۹ و حداقل دمای یک درجه سانتیگراد و فردا نیز کمی ابری در اواسط روز همراه با وزش باد با بیشینه دمای ۱۱ و کمینه دمای دو درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
مراحل اکسپت مقاله
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
تبدیل پایان نامه به مقاله !
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI