وصف جوجه کشی در طیور ماشین ابزار

  پنجشنبه، 27 آبان 1400   زمان مطالعه 4 دقیقه
وصف جوجه کشی در طیور ماشین ابزار
ساعدنیوز: جوجه کشی یکی از پرطرفدارترین مشاغل خانگی محسوب می شود که کاربر می تواند بدون انجام هزینه های آنچنانی، برای خود کسب و کار راه اندازی کند و به سود خوبی هم دست پیدا کند.

امروزه بازار بحث اشتغال زایی بسیار داغ میباشد و اکثر افراد به دنبال ایجاد شغل مناسب با سرمایه کم در منزل یا حتی آپارتمان خود هستند که به عنوان شغل دوم، از درآمد و سود حاصل از آن بهره ببرند. جوجه کشی یکی از پرطرفدارترین مشاغل خانگی محسوب می شود که کاربر می تواند بدون انجام هزینه های آنچنانی، برای خود کسب و کار راه اندازی کند و به سود خوبی هم دست پیدا کند. در صنعت جوجه کشی شما نگران بازار تقاضا نخواهید بود زیرا صنف جوجه کشی به طور مستقیم به خوراک و غذای انسان وابسته است و در تمام فصول باید عرضه شود.

تصویر

جوجه کشی

شاید این سوال ذهن شما را مشغول کند که اصلا جوجه کشی یعنی چه؟ به بیان ساده تر جوجه کشی به عملی یا فرآیندی گفته میشود که تخم نطفه دار به جوجه تبدیل میشود. جوجه کشی به دو صورت طبیعی و مصنوعی انجام میشود که جوجه تولیدی در هر یک روش ها از لحاظ کیفیت با هم فرقی ندارد. جوجه کشی طبیعی توسط مادر یا همان پرنده انجام میشود ولی جوجه کشی مصنوعی توسط دستگاه جوجه کشی به صورت کاملا اتوماتیک و مکانیزه صورت می گیرد. حال در ادامه به فرق جوجه کشی طبیعی و مصنوعی میپردازیم.

فرق جوجه کشی طبیعی و مصنوعی

همان طور که گفته شد جوجه کشی طبیعی توسط خود پرنده صورت می گیرد، در جوجه کشی طبیعی مشکلات بسیاری اعم از قرار گرفتن تعداد تخم کمتر در زیر پرنده، امکان انتقال بیماری از مادر به جوجه، بلند شدن ناگهانی مادر از روی تخم، صرف انرژی پرنده و در نتیجه ضعیف شدن آن و از همه مهم تر پرنده یا همان مادر همیشه کرچ نیست یعنی این که همیشه روی تخم خود نمیشیند اما در جوجه کشی توسط دستگاه جوجه کشی این مشکلات وجود ندارد، شما با هر ظرفیتی که مد نظرتان باشد و در هر موقع از سال می توانید جوجه تولید کنید و همچنین انتقال بیماری به جوجه وجود ندارد. دستگاه های جوجه کشی مصرف انرژی برق پایینی برای شما خواهند داشت و امروزه با پیشرفت تکنولوژی، کلیه فرآیند جوجه کشی به صورت تمام اتوماتیک انجام میشود. لازم به ذکر است صنعت جوجه کشی نیازمند دخالت توسط کاربر و یا داشتن تخصص و علوم خاصی نمیباشد.

تصویر

دستگاه جوجه کشی کوچک

دستگاه جوجه کشی کوچک مختص کسانی میباشد که قصد تولید جوجه کمتر را دارند، حالا یا به علت نداشتن تجربه جوجه کشی و یا نوع پرنده ای که از آن جوجه کشی می کنند زیرا ممکن است تخم های کمتری از آن نژاد در دسترس باشد و در نتیجه به خرید دستگاه جوجه کشی کوچک اکتفا می کنند. همچنین محل سکونت نقش مهمی در تعیین ظرفیت دستگاه یا انتخاب ماشین جوجه کشی دارد، ممکن است که بخواهید به علت استفاده در آپارتمان از دستگاه جوجه کشی کوچک یا ماشین جوجه کشی کوچک برای شروع کار بهره ببرید.

ظرفیت ماشین های جوجه کشی

در بازار دستگاه های جوجه کشی در ظرفیت های مختلف عرضه و تولید می شوند و کاربر یا همان مصرف کننده با توجه به احتیاج خود برای تولید جوجه ، می تواند یکی را تهیه و در محل سکونت خود کسب و کار ایجاد کند و به درآمد ایده آلی از طریق تولید جوجه یا پروش آن برسد. اگر تازه کار هستید طبق قدیمی های این صنعت جوجه کشی همچون برند طیور ماشین ابزار از دستگاه جوجه کشی با ظرفیت یا گنجایش تولیدی کمتر شروع کنید تا با اصول جوجه کشی و بحث نگهداری و پرورشی به طور کامل آشنا شوید.

سود جوجه کشی

سود جوجه کشی ارتباط مستقیمی با مقدار ظرفیت تولیدی شما و از همه مهم تر نژاد پرنده ای که قصد جوجه کشی آن را دارید، دارد. به طور مثال تخم مرغ و تخم طوطی هر دو با یک دستگاه تولید میشوند اما جوجه یا محصول تولید شده برای کدام پرنده ارزش بیشتری دارد؟ بنابر این هر چه نژاد پرنده ای که قصد جوجه کشی آن را دارید با ارزش تر باشد، سود حاصل از آن چند برابر خواهد شد و انتخاب نوع پرنده اهمیت و تاثیر زیادی در کسب و کار شما خواهد داشت.

لیست قیمت دستگاه جوجه کشی

قیمت دستگاه جوجه کشی به مسائل زیادی از جمله اسم برند یا کارخانه سازنده، نوع و کیفیت قطعات به کار رفته، گارانتی و خدمات پس از فروش و ... وابسته است.

لیست قیمت دستگاه جوجه کشی در کارخانه و تولیدی های مختلف متفاوت است. در تهیه یا خرید دستگاه جوجه کشی به این نکته دقت کنید که حتما دستگاه خریداری شده شرکتی و بنام باشد تا از راندمان دستگاه و خدمات آن، آسوده خاطر باشید. در تهیه دستگاه صرفا فقط دنبال دستگاه ارزان نباشید ، تمام مدل ها را بررسی کنید و دستگاهی انتخاب کنید که دچار زیان در زمان و هزینه خود نشوید زیرا هدف اصلی شما در صنعت جوجه کشی، تولید جوجه با حداکثر راندمان و رسیدن به سود میباشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه جوجه کشی به آدرس وب سایت زیر میتوانید مراجعه کنید.

https://www.tma110.com


  دیدگاه ها
بازدیدکننده
2 سال پیش

دقیقا این نکته ای که گفتین تو جوجه کشی عالیه
حسین
2 سال پیش

سلام عرض ادب، اگه تازه کار هستید نهایتا دستگاه جوجه کشی ۲۰۰ تایی رو انتخاب کنید تا کامل دستتون تو جوجه کشی راه بیفته
ایزد پناه
3 سال پیش

سلام وقت بخیر قیمت جوجه مرغ الان به چه صورته؟
یزدان یار
3 سال پیش

سلام شما اطلاع دارین برای جوجه کشی تو مزرعه، از دستگاه جوجه کشی یا ماشین جوجه کشی چندتایی شروع کنم؟
مرتضی
3 سال پیش

سلام ممنون بابت این مقاله
مهدی ساریخانی
3 سال پیش

با تشکر از بیان جوجه کشی طیور ماشین ابزار که توضیخات را به زبان ساده تشریح کرده
پربحث های هفته   
علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم و یک وجب از خاک وطنم را با هیچ چیز عوض نمی کنم (163 نظر) مهران مدیری: بعد از مراسم خاکسپاری خسرو شکیبایی دیگه توی هیچ مراسمی شرکت نکرده و نخواهم کرد؛ مردم با گاز پیک‌نیکی و مایه کتلت آمده بودن انگار تفریح بود+ویدیو (90 نظر) الهام چرخنده: من که آبرو ندارم خودم را سنجاق کرده ام به اهل بیت (83 نظر) نگرانی همسر رهبر معظم انقلاب از نداشتن شام برای پذیرایی کردن از مهمان آقا/ وقتی آن شب، در سفره غذا چیزی جز سینی نان و پنیر نبود... (80 نظر) نگاهی به مدل مانتو های اعیانی نسرین مقانلو در عین با حجاب بودن/ میشه هم خوشتیپ بود هم با حجاب+عکس (71 نظر) چهره غمزده و کمر خمیده آریا عظیمی نژاد، داور پرانرژی برنامه عصرجدید در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (60 نظر) نگاهی به ماشین هیوندای هوش پران جعفر غفارنژاد، رقیب مازندرانی هادی چوپان که همه آرزوشو دارن/غول بابلسری سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (53 نظر) عاشقانه های زیبا و دلنشین الهام چرخنده و همسر روحانی‌اش در شهر و حرم امام رضا(ع)/ ایشالا خوشبخت باشین+عکس (46 نظر) خلاقیت زیبا و جالب همسر جوان سید احمد خمینی برای تبریک تولد با یک شعر عاشقانه سنگین و رنگین/ در نگاه من بهارانی هنوز...+عکس (44 نظر) نگاهی به حیاط دلباز و شاهانه ویلای میلیاردی علی پروین در منطقه خوش آب و هوای تهران +تصاویر/ برای خودش یک باغه (41 نظر) مازیار لرستانی: دلم برای شهره لرستانی تنگ شده+ویدئو (39 نظر) نگاهی به گل آفساید گولسیانی به مس رفسنجان از زاویه ای متفاوت +فیلم/ قهرمانی پرسپولیس با اشتباه محرز داوری مسجل شد (39 نظر) نگاهی به ماشین بِنزِ هوش پران حمید لولایی که همه آرزوشو دارن/آقای کمدین سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (37 نظر) خلاقیت خنده دار قصاب شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید!/ هنر نزد ایرانیان است و بس +عکس😆 (35 نظر) پنجمین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با صدای بهنام بانی و این چنین برگزار شد+ویدیو/ خوشبخت بشین و عشقتون مانا😍 (31 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
منتخب روز   
تئاتر دیدن آقای روحانی با تی شرت آبی و بدون عبا و عمامه به همراه دختر و نوه‌اش+عکس واکنش معنادار و عجیب پسر مسعود پزشکیان به استعفای ظریف + عکس یکی از غمگین ترین سکانس های شهرزاد/ مرگ جمشید خان پلاکاردی از محمدرضا شاه در دستان مردم به شکل دراکولا با شاخ های شیطانی+عکس/ نوشتن لقب هایی در شان چهره منفور پهلوی نگاهی به قاب دو نفره چهره‌های سیاسی با مادرشان؛ از حسن روحانی و خاتمی تا هاشمی رفسنجانی و جهانگیری+عکس/ جای خالی تصویر رئیس جمهور شهید با مادرشان با این قاب پر شد! شباهت معنادار و پُرمفهوم درب ورودی خانه رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره)+عکس/ دری آهنی و کوچک با ساده ترین و بدون تجملات ترین حالت ممکن چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی جمشید هاشم پور به شهاب حسینی در مراسم تشییع پدر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (فیلم) فیلمبرداری بی‌شرمانه رضا پهلوی از معاشقه دخترش لب دریا! 😳😳😳 / حاشا به غیرتت! احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه سکانسی فراموش نشدنی از سریال عاشقانه شهرزاد / وقتی شهرزاد و قباد برای اولین بار باهم تفاهم دارن (عکس) تصویری معنادار از تکیه رهبر انقلاب بر اسلحه هنگام سخنرانی / علی به وقت حماسه عصا به دست نمی‌گیرد ...