دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

وضعیت ۱۲۵ بیمار کرونایی در قم وخیم است 

شنبه، 17 آبان 1399
کد خبر: 112394
ساعد نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در این استان گفت: در حال حاضر ۵۹۵ بیمار کرونایی در مراکز درمانی قم بستری می باشند که وضعیت ۱۲۵ تَن از آنها وخیم است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایرنا، محمد رضا قدیر اظهار داشت: در ۲۴ ساعت منتهی به هفدهم آبان ماه ۸۴ تَن با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان مورد پذیرش قرار گرفتند.

وی با اشاره به بستری شدن ۶۱ بیمار کرونایی در بخش ها و تحت نظر اورژانس بیمارستان افزود: ۴۵ تَن از کل بیمارانی که طی روزهای گذشته بستری بودند نیز ترخیص شدند.

قدیر همچنین بیان کرد: در شبانه روز گذشته هشت تَن از بیمارانی که نتیجه آزمایش کرونای آنها مثبت بود جان خود را از دست دادند.

وضعیت کرونا در قم از روز بیستم شهریورماه و به دنبال افزایش قابل توجه بیماران و مبتلایان این بیماری فوق قرمز شده است.

ویروس کرونا»، موسوم به «کووید ۱۹» اواسط ماه دسامبر سال گذشته (۲۴ آذر ۹۸) در شهر «ووهان» واقع در مرکز چین گزارش شد، ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ۹۸) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می توانند با شماره تلفن های ۴۰۳۰، ۳۱۳۶ و ۱۹۰ تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

همه ایرانیان می توانند با مراجعه به سامانه غربالگری الکترونیکی ویروس کرونا به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته شده، گام بلندی در ارتقای سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
سابمیت مقاله چیست؟
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه