دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

وزیر علوم: هیچ کلاس مجازی برای دروس رسمی نخواهیم داشت 

سه شنبه، 29 شهریور 1401
کد خبر: 223642
ساعد نیوز/ محمد علی زلفی گل گفت: از تجارب آموزش مجازی برای کلاس‌های فوق برنامه بهره‌مند خواهیم شد ولی هیچ کلاس مجازی برای دروس رسمی نخواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری_ تحلیلی ساعد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پس از حضور در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در خصوص موضوع بازگشایی مدارس و دانشگاه ها عنوان کرد: در این نشست کمبود ها و شرایط برای بازگشایی دانشگاه ها پس از دو سال مواجهه با کرونا مطرح شد تا در برنامه هفتم توسعه و قانون ۱۴۰۲ کمک های قانونی نسبت به رفع این محدودیت ها از سوی مجلس صورت گیرد. وی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید تصریح کرد: طبیعی بود در طول دوران کرونا تعدادی از خوابگاه ها خودگردان تغییر کاربری داده باشند به همین دلیل این خوابگاه ها از چرخه خدمات رسانی به دانشجو خارج شدند به همین دلیل سعی شد که جایگزین برای این خوابگاه ها با حمایت از صندوق رفاه دانشجویان در نظر گرفته شود و یا خوابگاه ها تجهیز و بازسازی شوند تا در حد توان بتوانیم خدمات شایسته ای به دانشجویان ارائه کنیم. وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص تأمین تغذیه برای دانشجویان نیز گفت: با توجه به افزایش نرخ تورم، اعتبارات دانشگاه ها به این نسبت در قانون بودجه دیده نشده بود، خوشبختانه سازمان برنامه و بودجه تصمیم گرفته که حمایت هایی از دانشگاه ها داشته باشد تا در طول سال تحصیلی با مشکلات کمتری مواجه شویم. این عضو کابینه دولت سیزدهم تصریح کرد: بنا به تأکید رئیس جمهور قصد داریم تمامی کلاس ها را به صورت حضوری برگزار کنیم و این موضوع در اجلاس روسای دانشگاه های سراسر کشور نیز مورد تأکید قرار گرفت تا امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی نیز برای دانشجویان عزیز مهیا باشد. وی درباره برگزاری مجازی دروس عمومی گفت: ما هیچ کلاس مجازی برای دروس رسمی نداریم، اما از تجربه دوران آموزش مجازی برای فوق برنامه ها استفاده خواهیم کرد به عنوان مثال اساتید می توانند کلاس های بیشتری را برای دانشجویان در بستر فضای مجازی برگزار کنند و جلسات پرسش و پاسخ و حل تمرین برای دانشجویان در نظر بگیرند.


پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
علی و صادق لاریجانی
2 سال پیش

آخه الان که تمام زائران که عتبات عالیات برگشتن و با استقبال گرم و دیدوبوسی ایرانیان مواجهه شدند بعدأ بهش ات میگم هفته های متوجه میشن که حول قوه ای الهی چه آمار بستری شدگانی میِره بالا در ابتلا به کرونا و وبا و سِل و اُمیکرون و آبله میمونی خدا کنه که بِشه به حق این شهادت ها ورحلت های که پیش رو داریم خداکنه حرف ما بدون چون وچرا تنها بدون یک‌درصد خطا انجام بشه و همونی بشه که ما می‌خواستیم ای فرشتگان زمین و آسمان دستورات بندگان رو سیاه تون به حقیقت به انجام برسونید؟الهی آمین آمین یارب عالمین؟
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
مراحل سابمیت مقاله
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله !
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه