دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

وزیر تعاون دستورالعمل فعالیت شورای پژوهشی را ابلاغ کرد 

یکشنبه، 30 آذر 1399
کد خبر: 123394
ساعد نیوز: به مناسبت هفته پژوهش و فناوری، دستورالعمل نحوه تشکیل و فعالیت شورای پژوهشی توسط محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ شد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایرنا: محمد شریعتمداری روز یکشنبه در متن این ابلاغیه، نامگذاری ایام را فرصتی برای گفت وگو و بیان ایده ها دانسته و تاکید کرد: هفته پژوهش و فناوری بهانه ای است برای بازخوانی این کلام مهم رهبری معظم انقلاب که فرمودند؛ "مشکلات موجود کشور با تکیه بر علم و پژوهش قابل حل است".

وی در بخش دیگر این ابلاغیه افزود: برای رویارویی با مسائل متنوع حوزه مأموریت این وزراتخانه نیازمند همراهی، یاری پژوهشگران و محققان هستم تا با تولید دانش نظری و کاربردی به توصیه و راهکارهای سیاستی در حوزه های مختلف تعاون، کار و رفاه اجتماعی دست یابیم.

شریعتمداری گفت: حوزه سیاستگذاری، تصمیم گیری و مدیران اجرایی نیز باید ملزم باشند که نتایج پژوهش ها و تحقیقات را در فرایند سیاستگذاری دخالت دهند. نباید اجازه داد که پژوهش و تحقیق به یک شعار، عکس یادگاری یا یک ژست مدیریتی تنزل یابد.

وزیر تعاون تصریح کرد: با وجود آن که در ایام تصدی مسئولیت وزات تعاون، کار و رفاه اجتماعی با افتخار از مشورت ها و همراهی جمع فراوانی از اندیشمندان و پژوهشگران بهره مند بودم و دانش این محققان در تصمیمات و سیاستگذاری ها بسیار موثر و اصلاح کننده بوده، اما با هدف ایجاد ارتباط ساختارمند بین سیاستگذاران و مدیران ارشد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و پژوهشگران تشکیل "شورای عالی پژوهش" در وزارتخانه ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تاکید می کنم همه بخش ها و واحدهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان ها، صندوق ها و شرکت های تابعه موظف هستند از تصمیمات این شورا تبعیت کرده و نهایت همکاری را داشته باشند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
گام به گام مراحل چاپ کتاب
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی