دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

وزش بادهای شدید در جنوب و جنوب غرب کشور 

سه شنبه، 17 اردیبهشت 1398
کد خبر: 32566
ساعد نیوز: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز ( 17 اردیبهشت ) برای جنوب غرب، جنوب کشور، جنوب سمنان، نیمه شرقی اصفهان و بخش هایی از یزد؛ وزش باد شدید پیش بینی شده که می تواند منجر به خیزش گرد و خاک شود.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایرنا، فریبا گودرزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا افزود: همچنین چهارشنبه برای جنوب سمنان، قم، نیمه شمالی اصفهان، جنوب تهران، همدان، بوشهر و جنوب فارس وزش باد شدید رخ خواهد داد.
وی به بارش های پراکنده در نقاط مختلف کشور اشاره کرد و گفت: برای دو تا سه روز آینده بارش های بهاری را به صورت پراکنده به ویژه برای ساعات بعدازظهر و اوایل شب در نقاط مختلف کشور خواهیم داشت.
کارشناس هواشناسی اظهار داشت: امروز بعدازظهر نیمه شرقی، شمال غرب، غرب، دامنه های البرز بارش های پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد داریم که فردا علاوه بر این مناطق، جنوب غرب و مرکز کشور نیز بارش های پراکنده خواهند داشت، همچنین پنجشنبه شمال شرق و شرق کشور این شرایط را دارد.
گودرزی گفت: بعدازظهر پنجشنبه سامانه بارشی بعدی از سمت غرب وارد کشور می شود که ابتدا در غرب بارش ها شروع خواهد شد و جمعه علاوه بر این مناطق؛ شمال غرب، دامنه های البرز غربی، مرکزی، جنوب غرب و برخی از نقاط مرکز کشور بارش خواهند داشت.
وی افزود: اواخر وقت جمعه و طی شنبه جریانات خنک شمالی را بر روی سواحل دریای خزر خواهیم داشت که با تاثیر آن بارش ها در استان های گیلان، مازندران و گلستان آغاز می شود.
به گفته وی امروز بخش های مرکزی و شرق خلیج فارس مواج است.
بارش پراکنده در تهران
کارشناس سازمان هواشناسی افزود: برای تهران امروز بعدازظهر افزایش ابر گاهی وزش باد و بارش پراکنده پیش بینی شده است، کمینه دمای امروز صبح پایتخت 18 درجه بود و بیشینه دمای امروز تهران به 29 درجه می رسد.
گودرزی گفت: شهرکرد با دمای صفر و اهواز با 38 درجه بالای صفر به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط کشور در 24 ساعت گذشته بودند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
مراحل اکسپت مقاله
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
گام به گام مراحل چاپ کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری