دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

یادی کنیم از اجرای پر احساس ترانه سلام فرمانده توسط الهام چرخنده + فیلم 

دوشنبه، 19 شهریور 1403
ساعدنیوز: ویدئویی از حضور الهام چرخنده در اجرای سرود سلام فرمانده را مشاهده می‌کنید. این مراسم چهارم خرداد در باغ‌موزه دفاع مقدس دزفول برگزار شده است. در این مراسم از بانوان ایثارگر دزفول نیز تجلیل شد. این ویدئو مربوط به چندسال پیش می باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، الهام چرخنده در کاشان در تاریخ 4 تیر 1357 متولد شده است. تحصیلات الهام چرخنده در رشته معماری البته به شکل نیمه تمام گذشته و او از ادامه تحصیل انصراف داد. پس از این ماجرا الهام چرخنده فعالیت های هنری اش را با تدریس طراحی و نقاشی در اصفهان در پیش گرفت. باید بدانید الهام چرخنده بازیگری را به صورت جدی از تئاتر شروع کرد و در سال 1375 وقتی 18 سال بیشتر نداشت برای نخستین بار مقابل دوربین حاضر شد.

الهام چرخنده بازیگری اش را برای نخستین بار با فیلم عروسی مهتاب به کارگردانی خسرو ملکان آغاز کرد. همچنین سریال داروخانه پرماجرا به کارگردانی رسول نجفیان نخستین کار تلویزیونی این بازیگر کشورمان است که در سال 1379 پخش شد.

شایان نام اولین فرزند الهام چرخنده است که این پسر حاصل ازدواج اول این بازیگر سابق کشورمان است. ماحصل ازدواج دوم الهام چرخنده با فرشید نوابی پسری به نام ارسطو است.


2 پسندیدم 7 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 19 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
مروری بر واکنش بازیگران به شنیدن خبر تغییر جنسیت مازیار لرستانی؛ پیامهای دلگرم‌کننده شقایق فراهانی، رابعه اسکویی، نعیمه نظام دوست و..+ عکس
رونمایی از تی شرت جدید هادی چوپان در آمریکا با طرح اختصاصی لوس آنجلس +تصاویر/ فرشته بالدار بر تن گرگ پارسی به پرواز درآمد
مونا کرمی، آرزو سریال از سرنوشت: خودم رو خیلی دوست دارم و به خودم یادآوری می‌کنم که خیلی زیبا هستم+ویدیو
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
محمدجواد ظریف: اگر رهبری نبود تیکه بزرگ من گوشم بود؛ تنها عضو دولت چهاردهم هستم که خودم و همسرم اجازه ورود به آمریکا و کانادا رو نداریم+ویدیو
(تصاویر) چیدمان ایرانی‌پسند میز عصرانه‌ی سپیده بزمی‌پور، همسر شاهرخ استخری، برای پذیرایی از مهمانانش در بلژیک/ چه بالکن شیک و زیبایی!
علی اوجی همسر نرگس محمدی تغییر چهره داد ؛ آقای هنرمند با ریش پروفسوری قابل شناسایی نیست
(ویدئو) حافظه فوق العاده مهران مدیری در حفظ کردن شعر در برنامه کتاب باز؛ از مادرم به ارث بردم
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی