دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

یادی کنیم از آرزوی برگزاری نماز جماعت ایرانی ها در کرات آسمانی!/به بهانه نماز خواندن عربستانی ها در فضا 

دوشنبه، 08 خرداد 1402
کد خبر: 342129
ساعد نیوز: رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: بزرگ‌ترین آرزویم برگزاری نماز جماعت در یکی از کرات آسمانی است. در این آرزو هم توسعه فناوری هست و هم توسعه معنویات.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از مهر، دکتر رضا روستا آزاد با اشاره به جزئیات سند چشم انداز این دانشگاه، گفت: اعطای مدرک دکتری به شهید تهرانی مقدم مستلزم بررسی سوابق علمی وی از سوی هیات ممیزه دانشگاه است. وی در مراسم بزرگداشت شهید حسن تهرانی مقدم با اشاره به تدوین سند چشم انداز این دانشگاه افزود: بر اساس این سند دانشگاه صنعتی شریف در افق 1404 به عنوان کانون اساتید، محققان و دانشجویانی با ویژگیهای خاص شناخته خواهد شد.
رئیس دانشگاه صنعتی شریف، متعهد بودن، مومن، متدین، دانشمند، پارسا و خدمتگزار را از ویژگیهای اساتید و دانشجویان این دانشگاه در افق 1404 ذکر کرد و اظهار داشت: برای رسیدن به این هدف نیاز به اسوه و الگو داریم تا بتوانیم آرزوهای خود را محقق کنیم. وی شهید تهرانی مقدم را بهترین الگو و نمونه برای رسیدن به اهداف سند چشم انداز این دانشگاه ذکر کرد و یادآور شد: از دست دادن این عزیزان هر چند که دردآور است ولی مایه خوشحالی است که بهتر از این عزیزان خلق خواهند شد.
روستا آزاد با اشاره به سوالی که از وی در خصوص بزرگترین آرزوهایش در هفته هوافضا پرسیده شد، خاطر نشان کرد: در پاسخ به این پرسش پاسخ دادم که از بزرگترین آرزوهای من برگزاری نماز جماعت در یکی از کرات آسمانی است. در این آرزو هم توسعه فناوری هست و هم توسعه معنویات.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 29 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه چاپ یک کتاب
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
ویدیو/ سوال چینی "حامد آهنگی" از مترجم‌ زبان چینی/ اومد اداشونو دربیاره ولی محتواش جالب‌تر شد
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
ترجمه تخصصی متن
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ویراستاری تخصصی مقاله
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند "تخم‌مرغ عید پاک" را که در "مهمانی خرگوشی" گم شده است، در 4 ثانیه پیدا کنند